Programul România Meseriașă – premiat în competiția SABRE Awards EMEA 2016

0

Romania Meseriasa (2)
Categoria: Balkans
Program: Vocational Romania – România Meseriașă
Client: OMV Petrom
Agenții: GMP PR, Graffiti PR, Graffiti BBDO, Webstyler

România Meseriașă este inițiativa prin care OMV Petrom își propune să susțină viitorii meseriași ai României. Început în 2015, programul a fost dezvoltat alături de agențiile GMP PR, Graffiti PR, Graffiti BBDO și Webstyler și va continua în 2016.

Din campania România Meseriasa au făcut parte, până acum, Tabăra Meseriașilor din Țara lui Andrei și Școala Petroliștilor, două programe de dezvoltare profesională și personală a elevilor din licee tehnologice și școli profesionale.

România Meseriașă a primit în data de 25 main recunoașterea industriei la Berlin, în cadrul galei 2016 SABRE Awards EMEA. La eveniment au participat peste 500 de reprezentanți ai industriei, iar în competiție au fost înscrise peste 2.000 de campanii derulate în regiunea EMEA.

“Să fii meseriaș în România e un motiv de mândrie. Să fii meseriaș în România e o opțiune de viitor. Poate la început de program nu aveam mulți susținători pentru aceste idei, dar e incredibil cum în doar un an am văzut angajatori, autorități, profesori, elevi, părinți și mulți mulți alții interesați să ducă educația profesională din România la următorul nivel. Prin premiul câștigat la SABRE, ne bucurăm să vedem că și industria europeană de comunicare ne susține. Acum suntem înapoi la lucru. E clar că România Meseriașă are nevoie de noi.” – Mona Nicolici, Head of Sustainability OMV Petrom.

“A fost unul dintre acele momente în care a trebuit să fim alături de proiect în agenție, nu pe scenă, dar importantă e recunoașterea industriei. E un motiv în plus, printre multele de când am început, să credem că România Meseriașă nu e doar o campanie, nici doar un program, ci o soluție pentru România. “ – Irina Ciocan Stănescu, Senior Consultant Graffiti PR.

”România are nevoie de meseriași, iar meseriașii au nevoie de recunoaștere și susținere profesională. Petrom a identificat problema și a venit cu soluții concrete în cadrul campaniei „România meseriașă”, asumându-și astfel un rol activ și de durată în soluționarea acesteia. Premiul onorează nu doar campania, ci și hotărârea echipelor de a depăși obstacolele unei societăți uneori încorsetate de preconcepții.” – Ana-Maria Diceanu, Senior Partner GMP PR.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează