Prima aplicatie care masoara impactul individual al consumului de apa asupra mediului

0

„Watermark” de la Electrolux – prima aplicatie care masoara impactul individual al consumului de apa asupra mediului

Constant implicata in dezvoltarea unor echipamente electrocasnice prietenoase cu mediul, compania Electrolux se afla in randul liderilor internationali preocupati de gestionarea eficienta a resurselor naturale. Aliniindu-se initiativei globale a companiei de a reduce consumul de apa, Electrolux Romania a lansat, pentru prima data in tara noastra, o aplicatie de Facebook care analizeaza consumul individual de apa, oferind solutii practice si personalizate pentru reducerea cantitatii folosite zilnic de fiecare utilizator care acceseaza aceasta aplicatie.

 Watermark

#APArtin generatiei care foloseste apa in mod responsabil!

Aplicatia poate fi accesata pana pe data de 31 decembrie 2013 pe pagina locala de Facebook a companiei Electrolux, in sectiunea special creata: Watermark. Pe langa informatiile utile si sfaturile pe care utilizatorii le pot obtine in urma rezolvarii testului ce le va dezvalui impactul pe care apa consumata ineficient il are asupra mediului, participantii pot castiga si un echipament Electrolux eficient din punct de vedere al consumului de apa – o masina de spalat vase compacta si o masina de spalat rufe – sau trei purificatoare de apa AquaSense™. In plus, acestia se vor alatura comunitatii online interesate de reducerea consumului de apa si vor demonstra ca #APArtin generatiei care foloseste apa in mod responsabil.

„Aceasta initiativa nu este doar o parte importanta a angajamentului pe care Electrolux il are fata de tot ce inseamna masuri pentru protectia mediului inconjurator, ci si o parte integranta a strategiei de comunicare orientata in acest an catre mediul online. Astfel, mediul digital continua sa fie un canal de comunicare prioritar pentru Electrolux Romania, mai ales ca am lansat in aceasta primavara si pagina locala de Facebook”, a declarat Carmen Georgescu, Marketing Manager East Europe South Cluster, Electrolux.

 

Lider al pietei electrocasnicelor de uz casnic si profesionale in clasamentul FTSE4Good

Electrolux a ocupat in permanenta un loc in clasamentul FTSE4Good, inca de la prima editie din 2001. Si in acest an, compania Electrolux a fost inclusa in clasamentul FTSE4Good si se numara printre liderii pietei electrocasnicelor de uz casnic si profesional in ceea ce priveste factorii MSG (Mediu, Social si Guvernanta Corporativa). In 2013, Electrolux a obtinut un punctaj de 95%, aferent celei mai apreciate companii din categoria „Bunuri pentru uz Casnic si Personal”, ceea ce i-a oferit un loc in top 6 din domeniu.

FTSE4Good este un index destinat sustinerii investitorilor in alegerea companiilor care indeplinesc standardele de responsabilitate sociala corporativa recunoscute la nivel international.

 

***

Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic si profesionale, cu vanzari anuale de peste 40 milioane de produse, catre clienti din peste 150 de tari. Compania se concentreaza pe dezvoltarea de produse inovatoare, gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorilor casnici si profesionali. Gamele Electrolux includ frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici, precum aspiratoare, comercializate sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Eureka si Frigidaire.

In 2012, Electrolux a inregistrat vanzari de circa 110 miliarde de coroane suedeze, avand peste 59.000 de angajati. Pentru informatii suplimentare despre Grupul Electrolux, accesati www.electrolux.com/press si www.electrolux.com/news.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează