Povestea cu brandul „România”

0
Acum episodul cu clipul de promovare. Fără să mă gândesc la ce număr a ajuns acest serial, urmăresc cu interes desfăşurarea lui. Drumurile sunt complicate, intrigile, replicile şi scenariul şi ele toate sunt pe măsură. Ca să nu se plictisească auditoriul 🙂 Acum actorul principal se pare că este un clip de promovare a României. Articolul cu pricina este pe website-ul 9 AM citandu-i şi ei pe NewsIn.

„Ministerul Turismului va aloca doua milioane de euro, din bugetul de stat, pentru difuzarea unui clip de promovare a destinatiei turistice in Romania pe doua posturi TV internationale, a declarat marti ministrul de resort, Elena Udrea. „Urmeaza sa contractam doua mari televiziuni internationale, prin licitatie, unde sa difuzam spotul. Pentru promovarea acestuia vrem sa alocam doua milioane de euro, bani din bugetul de stat destinati Ministerului Turismului. Campania pentru promovarea turismului romanesc in strainatate va costa cu totul cateva milioane de euro”, a spus Elena Udrea, potrivit NewsIn.”

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează