Povestea cu brandul „România”

0
Acum episodul cu clipul de promovare. Fără să mă gândesc la ce număr a ajuns acest serial, urmăresc cu interes desfăşurarea lui. Drumurile sunt complicate, intrigile, replicile şi scenariul şi ele toate sunt pe măsură. Ca să nu se plictisească auditoriul 🙂 Acum actorul principal se pare că este un clip de promovare a României. Articolul cu pricina este pe website-ul 9 AM citandu-i şi ei pe NewsIn.

„Ministerul Turismului va aloca doua milioane de euro, din bugetul de stat, pentru difuzarea unui clip de promovare a destinatiei turistice in Romania pe doua posturi TV internationale, a declarat marti ministrul de resort, Elena Udrea. „Urmeaza sa contractam doua mari televiziuni internationale, prin licitatie, unde sa difuzam spotul. Pentru promovarea acestuia vrem sa alocam doua milioane de euro, bani din bugetul de stat destinati Ministerului Turismului. Campania pentru promovarea turismului romanesc in strainatate va costa cu totul cateva milioane de euro”, a spus Elena Udrea, potrivit NewsIn.”

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează