Peste 80.000 de clienți Carrefour ajută copiii să meargă la școală. Ajută-i și tu!

0

În prima lună a campaniei de strângere de fonduri desfășurată de UNICEF și Carrefour, peste 80.000 de clienți Carrefour au ales să doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniți din medii defavorizate să meargă la școală. Pentru a oferi și altor clienți Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din întreaga țară posibilitatea să adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutând astfel copiii să nu renunțe la școală, campania se prelungește până pe 15 octombrie 2014

Hai la scoala!

 

Peste 1.200 de casiere Carrefour din întreaga țară sprijină campania și transmit clienților mesajul că “Educația îi poate ajuta pe copiii vulnerabili să reușească în viață. O donație de doar 1 leu poate face diferența și fiecare dintre noi poate contribui. Alături de UNICEF și Carrefour, puteți schimba în bine viața unui copil”.

În România, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la școală. Mai mult, 2 din 10 copii nu termină opt clase. Pornind de la aceste statistici îngrijorătoare referitoare la copiii care părăsesc şcoala, UNICEF a demarat în 2010 campania “Hai la Școală!” de prevenire şi reducere a fenomenelor de absenteism şi abandon şcolar.

Banii strânși în urma campaniei vor sprijini intervențiile UNICEF de la nivelul şcolii, al familiei şi al comunităţii. Intervenţiile la nivelul şcolii au ca scop transformarea şcolii într-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor şcolari, a directorilor şi a cadrelor didactice pentru a-şi adapta stilul de lucru nevoilor fiecărui elev. La nivelul familiei se urmăreşte întărirea legăturii părinţilor cu şcoala, implicarea în viaţa şcolară a copiilor lor şi acordarea de sprijin părinţilor prin consiliere şi discuţii individuale. Intervenţiile la nivelul comunităţii urmăresc influenţarea şi mobilizarea membrilor comunităţii pentru a se implica şi a sprijini familiile ai căror copii sunt în risc de abandon şcolar.

Este pentru prima dată când UNICEF, în colaborare cu partenerul său Carrefour, folosește în România „add on bill” (adăugarea la bon a unei sume fixe) ca metodă de strângere de fonduri.

Despre UNICEF România

UNICEF este prezent în România şi în alte 190 de ţări şi teritorii pentru a promova supravieţuirea şi dezvoltarea copiilor din perioada copilăriei mici până la adolescenţă. În România, UNICEF lucrează  împreună cu Guvernul, Parlamentul, autorităţi locale, societatea civilă, sectorul privat, parteneri naţionali şi internaţionali şi cu mass media pentru a asigura accesul tuturor copiilor la educaţie timpurie de calitate şi la şcoală, pentru protejarea adolescenţilor şi monitorizarea drepturilor copilului, pentru protecţie socială şi pentru mobilizarea de resurse în beneficiul copiilor.  UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi a guvernelor.

Despre Carrefour

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 162 de magazine dintre care 26 hipermarketuri „Carrefour”, 81 supermarketuri „Market”, 47 magazine de proximitate „Express”, 7 magazine de proximitate „Contact” și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează