O nouă revistă de business apare în România: The CSR Report

0

O nouă revistă de business, The CSR Report, se lansează pe piața media din România, din aceasta lună.

The CSR Report este singura revistă din România specializată în raportarea impactului general de business (financiar, economic, de mediu și social) al activităților companiilor.

CSR_Report_Logo2

Este revista prin care companiile din România învață să raporteze pe toate aspectele de CSR, iar stakeholderii învață să analizeze rapoartele de CSR, având în vedere că raportarea de CSR va deveni obligatorie începând cu anul 2017, conform Directivei Comisiei Europene (2014/95/EU). The CSR Report va fi singura publicație românească care va aborda în exclusivitate raportarea de CSR, atât la nivel național cât și internațional.

Cititorii revistei The CSR Report sunt oameni cu funcții de decizie din companii de top, manageri interesați de sustenabilitate sau antreprenori, respectiv CEO orientați spre dezvoltare durabilă. În același timp, ne adresăm și mediului politic, cel public sau academic, precum și celui diplomatic.

Revista apare în primă fază online și este disponibilă la adresa www.csrreport.ro. Pe termen mediu, publisherul urmărește lansarea revistei și în print, pentru o mai bună integrare online-offline. Vor exista și evenimente și proiecte speciale ale The CSR Report, astfel încât comunitatea de business să fie cât mai pregătită pentru raportarea de CSR, dar și pentru ceea ce presupune sustenabilitatea pe termen lung.

Conducerea revistei va fi asigurată de Alexandru Ardelean, unul dintre cei mai cunoscuți jurnaliști de business din România, cu o experiență de peste 12 ani în presa românească. Până să se alăture echipei The CSR Report, a ocupat pentru mulți ani poziția de senior editor la Biz.

Alexandru ArdeleanPentru mine, trecerea de la Biz la The CSR Report a venit natural, fiind vorba tot de mediul de afaceri românesc, însă cu un alt focus. Am acceptat cu plăcere conducerea unei reviste dedicate raportării de CSR, pentru că se ocupă cu toate aspectele unei afaceri și reprezintă temelia dezvoltării durabile pe termen lung. Oferim cele mai noi articole despre raportarea de CSR și cunoștințe specializate de la colaboratori experți: analize de rapoarte, editoriale, studii comparative. Va fi o provocare să convingem managerii companiilor din România, dar și mediul public, de necesitatea schimbării strategiilor de management, astfel încât să ajungă să raporteze, însă este singura cale prin care putem dezvolta mediul local de afaceri, și, evident, România”, declară Alexandru Ardelean, redactor-șef, The CSR Report.

Odată cu preluarea poziției de redactor-șef al The CSR Report, Alexandru va conduce și diviza de publishing a The CSR Agency, din poziția de Managing Director.

Divizia de publishing a fost înființată de Dragoș Tuță, fondatorul The CSR Agency, cu scopul de a educa piața din România și a de a oferi un suport media tuturor acțiunilor de CSR și mai ales celor legate de raportare.

Dragos_Tuta_print„Un mediu economic responsabil aduce concurență și plus valoare pe termen lung în România. Când organizațiile private respectă regulile și țintesc dincolo de profitul pe termen scurt, atunci angajații lor vor fi fericiți, comunitățile care le găzduiesc simt plus valoarea adusă și nu resimt neplăcerile prezenței lor, furnizorii se simt parteneri, iar clienții apreciază beneficiile produselor și serviciilor fără să aleagă doar prețul redus. Raportarea de CSR este instrumentul care ajută cel mai mult un Director General în acest efort de planificare a profitului financiar pe termen lung asociat cu plus valoarea adusă constant stakeholderilor. Prin urmare, am hotărât să investesc în dezvoltarea Revistei The CSR Report pentru a putea încuraja managerii care aleg acest drum, dar și pentru a-i învăța pe liderii de opinie să analizeze nivelul de responsabilitate al unei organizații înainte să intre într-un parteneriat cu aceasta”, declară Dragoș Tuță, fondatorul The CSR Agency.

În România sunt peste 750 de companii, cu peste 500 de angajați, care vor fi obligate să raporteze pe CSR din 2017.

Despre The CSR Agency

Înființată în 2011, The CSR Agency este prima firmă de consultanță în management specializată în CSR și Sustenabilitate din România.

Agenția oferă servicii de consultanță strategică, training și raportare de CSR. De asemenea, echipa de consultanți certificați coordonează proiecte de îmbunătățire a performanțelor non-financiare ale companiilor care conduc la scăderi semnificative în privința costurilor și a riscurilor de business. În urma parteneriatului cu UN Global Compact agenţia coordonează reţeaua din România a programului.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează