Noul program, denumit Prosper, reprezintă cea mai recentă abordare a companiei la nivel de dezvoltare durabilă

0

SABMiller își asumă noi obiective ambițioase de dezvoltare durabilă

Compania se angajează să susțină jumătate de milion de afaceri mici și mijlocii, să eficientizeze la standarde globale consumul de apă și să reducă amprenta totală de carbon.

ursus

SABMiller, al doilea cel mai mare producător de bere din lume, își extinde programele de dezvoltare durabilă, recunoscute la nivel internațional, prin cinci direcții strategice noi și stabilirea unor obiective ambițioase pentru a fi atinse până în 2020. Compania, recunoscută drept lider în abordarea durabilă a dezvoltării tuturor operațiunilor sale, își propune:

  • Să susțină în mod direct jumătate de milion de afaceri mici, ajutându-le să crească și să-și îmbunătățească activitatea, sprijinind astfel dezvoltarea la nivel local;
  • Să atingă obiectivul stabilit la nivel internațional de a reduce consumul de apă la 3 litri de apă pentru un litru de bere produs și de a contribui la asigurarea rezervelor de apă pe care le utilizează împreună cu comunitățile locale, prin parteneriate care protejează bazinele de apă potabilă, în fiecare locație situată într-o zonă de risc;
  • Să reducă amprenta de carbon pe întregul lanț  valoric, de la bobul de orz până la berea de pe masa consumatorului, cu 25% per litru de bere și, în medie, cu 50% la nivelul tuturor unităților de producție;
  • Să îmbunătățească în mod cuantificabil siguranța alimentară și productivitatea resurselor, prin stabilirea de obiective la nivel de cultură cerealieră și regiune de cultivare;
  • Să încurajeze consumul moderat și responsabil de alcool prin extinderea programelor globale și locale, vizând astfel toți consumatorii berilor SABMiller.

Noul program, denumit Prosper, reprezintă cea mai recentă abordare a companiei la nivel de dezvoltare durabilă și este un element central al strategiei de afaceri a SABMiller. Susținerea rolului pe care  companiile mici îl joacă la nivel internațional în generarea creșterii economice și în reducerea sărăciei se află la baza acestui nou program. Prin intermediul lanțului valoric, care începe de la fermieri și ajunge până la retaileri, SABMiller urmărește să genereze o dezvoltare favorabilă incluziunii, o utilizare sustenabilă a resurselor și un consum responsabil de alcool.

”Societatea din ziua de astăzi se confruntă cu provocări importante, iar riscurile asociate devin din ce în ce mai mari: sărăcia, deficitul de apă, schimbările climatice, problemele în materie de siguranță alimentară și efectele nedorite ale consumului iresponsabil de alcool. Pentru a ne asigura un viitor prosper, este imperios necesar să acordam atenție tuturor acestor riscuri.

Aceste probleme presante sunt resimțite de comunități, companii și guverne și trebuie să le soluționăm împreună. Numai companiile care sunt dispuse să fie parte din soluție se vor bucura de succes pe termen lung și, de aceea, această abordare durabilă este parte integrantă din strategia noastră de afaceri.” a declarat Alan Clark, CEO SABMiller.

”Noile obiective globale de dezvoltare durabilă vizează o dezvoltare comună a activităților companiei Ursus Breweries și a comunităților din care facem parte, pentru că realizarea lor înseamnă reușita noastră. De aceea, doar printr-o utilizare eficientă a resurselor și prin sprijinirea companiilor mici și mijlocii cu care avem parteneriate, putem crește împreună, demonstrând respect și grijă față de generațiile viitoare.” a declarat Igor Tikhonov, Președinte Ursus Breweries.

”Pentru că, la United Way, credem cu tărie în faptul că o comunitate prosperă este aceea în care toți membrii au șanse egale de a reuși, vedem în noul program de dezvoltare durabilă lansat de Ursus Breweries o oportunitate excelentă de a contribui împreună la creșterea sănătoasă, atât din punct de vedere social, cât și economic, a comunităților locale. În plus, problemele ridicate prin noile obiective privesc toate grupurile interesate, de la organizații non-guvernamentale sau companii la autorități sau indivizi. Așadar vedem prin această lansare un moment oportun de începere a lucrului la rezolvarea lor, la care suntem deschiși să ne alăturăm cu drag.” a declarat Oana Blindu, Resource Development Manager, United Way Romania.

”Berea este în esență un produs local, cu rădăcini adânci în comunitățile locale unde aceasta este produsă și consumată. Direcția noastră sustenabilă de afaceri a dezvoltat deja modele inovatoare de protecție a bazinelor de apă, a creat beri noi folosind culturi locale, precum sorg și manioc, și a generat reduceri semnificative de costuri prin eficientizarea consumului de apă și energie. Așadar, această nouă abordare vine ca o urmare firească în susținerea direcției noastre viitoare de dezvoltare.” a declarat Andy Wales, Director de Dezvoltare Durabilă SABMiller.

Obiectivele stabilite pentru 2020 arată modul în care SABMiller plănuiește să abordeze cinci ”direcții de acțiune comune” – provocări de mare amploare, care, în viziunea SABMiller, sunt împărtășite atât de societate, cât și de mediul privat și mediul  guvernamental.

Cele cinci ”direcții de acțiune comune” sunt:

  • Accelerarea creșterii și dezvoltării sociale prin lanțul valoric al companiei, cu accent pe promovarea antreprenoriatului, în special în rândul femeilor și al grupurilor dezavantajate;
  • Prezentarea berii ca pe o alegere naturală a celor care consumă moderat și responsabil, prin promovarea unor standarde și recomandări solide, lansarea de noi campanii de comunicare și susținerea programelor menite să limiteze efectele nedorite ale consumului de alcool în mod dăunător;
  • Asigurarea resurselor de apă utilizate în comun pentru activitățile SABMiller, comunitățile locale și ecosisteme, prin înțelegerea amănunțită a riscurilor asociate diminuării rezervelor de apă și stabilirea unor parteneriate în comunități pentru administrarea lor;
  • Generarea de valoare prin reducerea amprentei de carbon și a deșeurilor pe tot parcursul lanțului valoric, micșorarea emisiilor de dioxid de carbon rezultat din activitățile de producție, promovarea unor tipuri de ambalaje sustenabile și introducerea de frigidere cu un consum scăzut de energie;
  • Susținerea utilizării în mod responsabil și durabil a terenurilor agricole, prin crearea unor lanțuri de aprovizionare sigure și sustenabile, precum și prin ajutorul oferit fermierilor în vederea creșterii profitabilității, productivității și dezvoltării sociale.

Mai multe detalii disponibile pe www.sabmiller.com/prosper și pe http://sabmiller.isebox.net/prosper/sabmiller-sets-out-ambitious-new-sustainability-targets.

 

Despre Ursus Breweries:

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell și Miller. Contribuția Ursus Breweries la bugetul de stat a atins 259 milioane euro în 2012, provenind din accize, TVA, contribuții la asigurările sociale și alte taxe.  SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii producatoare de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaționale cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro și Pilsner Urquell, dar și o gamă excepţională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila (Columbia), Castle (Africa de Sud), Miller Lite (SUA), Snow (China), Victoria Bitter (Australia) și Tyskie (Polonia). SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează