Nestlé și „Alliance for YOUth”au oferit peste 90.000 de joburi și traininguri în 2017

0

Luni, 27 noiembrie – Nestlé România a sărbătorit între 20 și 24 noiembrie Săptămâna Europeană a Competențelor Profesionale, alături de parteneri importanți din cadrul „Alliance for YOUth”, program inițiat din dorința de a contribui la ameliorarea situației privind șomajul la nivel european. Acest eveniment este o parte importantă a demersurilor globale, în contextul în care, prin organizarea de evenimente împreună cu partenerii din „Alliance for YOUth”, Nestlé și-a îndeplinit promisiunea de a oferi peste 90.000 de locuri de muncă și oportunități de dezvoltare pentru tineri, la nivel global, doar în anul 2017.

De la CV la interviul de angajare. Tips and tricks pentru reușită” este numele workshopului susținut de Nestlé România, la care au participat 20 de tineri entuziaști. Aceștia au vizitat sediul companiei unde au avut oportunitatea de a discuta cu echipa de HR Nestlé Romania, ocazie cu care au aflat informații care îi ajută să aibă un start bun în carieră, atât prin crearea unui CV relevant, cât și prin înțelegerea modului în care este indicat să se prezinte la un interviu de angajare.

Primii trei ani de la lansarea „Alliance for YOUth” în România au fost extraordinari. În această perioadă s-a oferit tinerilor accesul la peste 16.000 de job-uri, 660 de stagii de practică plătită pentru un interval de 3-12 luni și 250 de evenimente de dezvoltare personală și profesională. Mai mult, Nestlé a intrat recent în Top 5 International „Happy Trainees”, fiind prima companie din industria alimentară inclusă în topul internațional al studiului Choosemycompany/Happy Trainees 2017. Este o mândrie să fim printre angajatorii preferați ai tinerilor, iar pe viitor ne propunem să dezvoltăm și mai mult această direcție, tinerii de astăzi fiind liderii de mâine”, a declarat Jackie Avery, director de Resurse Umane, Nestlé România.

Workshopul Nestlé a avut loc simultan cu alte evenimente dedicate competențelor profesionale, atât în România – prin activități derulate de o parte din partenerii „Alliance for YOUth” (Nestlé, Catalyst, CHEP și Nielsen), cât și în alte 23 de țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord.

Acest demers se încadrează într-un obiectiv global, Nestlé angajându-se ca până în 2030 să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități economice și de carieră.

Alliance for YOUth” este un demers inițiat de către Nestlé cu scopul de a dezvolta o serie de proiecte care să le ofere tinerilor posibilitatea de a se angaja, de a face stagii de practică plătite și de a-și lărgi sfera oportunităților în carieră, având în vedere rata îngrijorătoare de șomaj în rândul acestora.

Angajații companiilor partenere sunt ambasadorii „Alliance for YOUth, fiind încurajați să ofere tinerilor sfaturi practice despre carieră. De asemenea, partenerii acestui program sunt membri activi ai Alianței Europene pentru Ucenicie a Comisiei Europene, o platformă ce reunește actori cheie din societatea civilă: guverne, companii și parteneri sociali care oferă formare profesională pentru tineri.

Despre „Alliance for YOUth

Alliance for YOUth”, program lansat de Nestlé în 2014, are ca principal obiectiv dezvoltarea unor serii de inițiative profesionale, pentru a oferi tinerilor experienţă de muncă semnificativă şi stagii de pregătire. Companiile care fac parte din program își mobilizează, de asemenea, angajaţii pentru a ieşi în comunitate şi a-i ajuta pe tineri să se pregătească pentru locul de muncă, prin oferirea de sfaturi practice, informații cu privire la CV şi pregătire pentru interviul de angajare. Partenerii „Alliance for YOUth”sunt membri activi ai Alianţei Europene pentru Ucenicie a Comisiei Europene, promovând programele de ucenicie şi stagiu din poziția de ambasadori activi ai formării vocaţionale în Europa. 

Printre partenerii la nivel european se numără compania de recrutare Adecco, asigurătorul AXA, grupul internațional din domeniul alimentar Cargill, grupul logistic DS Smith, furnizorul de energie ENGIE, compania de consultanță EY, compania care deține și operează rețeaua de socializare Facebook, firma de parfumuri și arome Firmenich, compania Google, retailerul METRO GROUP, producătorul de alimente și băuturi Nestlé, grupul de companii de măsurare a audiențelor Nielsen, agenția de comunicare Publicis Groupe, firma de tehnologie Salesforce, compania de produse chimice şi materiale avansate Solvay, platforma de socializare Twitter şi firma internațională de avocatură White & Case. Până în prezent, peste 200 companii din Europa s-au alăturat „Alliance for YOUth”.

La nivel local, printre parteneri se numără: Adeco, Cargill, Catalyst, CHEP, DS Smith, Engie, EY, FM Logistic, Google, g7, Metro, Nielsen, Publicis, SC Spar Business Ideas Provider SRL. Alături de acești parteneri, Nestlé a pornit la drum cu obiective ce au fost cu mult depășite, programul devenind o adevărată mișcare socială.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează