Natura sălbatică mai aproape de oraș

0

Plaza România și WWF aduc natura sălbatică mai aproape de oraș

În perioada 28-29 iulie și 4-5 august Plaza România și World Wide Fund for Nature- România (WWF) le dau întâlnire tuturor prietenilor naturii. Micii și marii exploratori pasionați de viața în sălbăticie sunt așteptați de echipa WWF cu o serie de activităti educative și distractive. 

Plaza România se implică activ în procesul de responsabilizare a consumatorilor săi față de natură, prin susținerea  acțiunilor WWF. Conform datelor oferite de WWF, numărul urșilor bruni din România este în continuă scădere și de aceea e important să tragem un semnal de alarmă cu privire la protejarea acestei specii și mai ales asupra mediului în care aceasta trăiește. Suntem încântați să susținem acest proiect cu o puternică latură educativă” a declarat Roxana Dumitru, Marketing Director Anchor Grup.

Orice acțiune WWF și orice petec de pădure salvat au în spate o muncă enormă, din partea multor oameni. Pentru ca o organizație să reușească să fie cât mai eficientă, cât mai transparentă și cât mai utilă, avem mare nevoie de ajutorul tuturor oamenilor cărora le pasă de natură. Avem nevoie de ei ca să ne ajute în popularizarea programelor, ca să le arătam autorităților că și prioritățile noastre sunt importante și, mai ales, avem nevoie de ei ca să dispunem de resursele necesare pentru activitățile noastre. Chiar dacă pare greu de crezut, pentru noi orice donație poate să fie decisivă. O donație face diferenta între a reuși sau nu într-o campanie, între a salva sau nu o bucată de natură. Noi facem tot posibilul ca să le arătăm oamenilor munca noastră și să-i convingem că ajutorul lor face diferența”, a declarat Magor Csibi, director WWF-România.

 

Începând cu acest weekend toți cei care iubesc natura vor putea admira în Plaza România o serie unică de imagini cu pădurile din țara noastră, în cadrul expoziției „Poveștile pădurii”. 

Copiii vor avea parte de povești pline de aventură, vor face cunoștință cu familia Brunescu, o familie de urși din România și vor învăța să construiască o căsuță pentru ei. Voluntarii WWF le vor povesti celor mici tot ce trebuie să știe despre cum trăiesc urșii bruni în pădure, cu ce se hrănesc, de ce le este amenințată casa și cum poate fi protejată.

Împreună cu voluntarii, copiii vor construi o casă pentru Ghinduță, mezinul familiei Brunescu, iar din materiale naturale (pietricele, ghindă, crengi, conuri, frunze, iarbă), plastilină și hârtie creponată vor fi ajutați să facă o pădure.

Prin joc și activități practice, copii vor ști cum ar trebui să arate o casă ideală în pădure pentru urși, vor afla care sunt pericolele care amenință liniștea familiei Brunescu și ce pot face oamenii mari pentru a o proteja.

Copiii vor lăsa un mesaj pentru Ghinduță și familia lui, iar cel mai creativ copil îl va putea lua acasă, întruchipat de un ursuleț de pluș marca WWF. Cel mai creativ element din pădurea lui Ghinduță va fi răsplătit cu un tricou WWF.

Proiectul WWF dedicat conștientizării publicului larg cu privire la situația pădurilor din România va continua și în București Mall în weekendurile 11-12 august și 18-19 august.

Programul evenimentelor este următorul:

Weekendurile 28-29 iulie și 4- 5 august, între 14:00-20:00, Plaza România București

Mai multe informații pe www.plazaromania.ro și pagina de Facebook http://www.facebook.com/plazaromania

 

Despre ANCHOR GRUP

Grupul Anchor este prezent in Romania din 1997 fiind unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata,  avand in portofoliul sau proiecte de retail, residence si cladiri de birouri. Printre realizarile Anchor Grup in Romnaia se numara Bucureşti Mall, primul centru comercial modern din România, Plaza România, cea mai populară destinaţie pentru cumpărături şi distracţie din Bucureşti, Shopping MallDova, centru comercial deschis în Chişinău, Republica Moldova, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial şi InCity Residences, ansamblu rezidenţial situat în centrul oraşului. Valoarea totală a investiţiilor se ridică la circa 250 milioane euro, continuându-se activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură şi extinderea platformei de servicii.

Despre WWF (World Wide Fund for Nature):

Înfiinţată în anul 1961, WWF este cea mai importantă organizaţie internaţională care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. Mai multe detalii la: www.wwf.ro.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează