Manageri de top în ascensiune la 5.895 de metri pe Kilimanjaro pentru o cauza nobila

0

Ascensiune la 5.895 de metri pe Kilimanjaro pentru o cauză nobilă.

Angi și Tudor Țiboc, fondatorii QuickMobile,  cel mai mare specialist în tehnologie din România, şi a Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumuseţare, s-au alăturat echipei Kilimanjaro for Hope și au urcat pe cel mai înalt munte de pe continentul african cu scopul de a schimba viața unei familii din România.

Expeditie_1

La aniversarea a  zece ani de la înființarea companiei QuickMobile, cuplul fondator format din Angi și Tudor Țiboc s-a alăturat primei ediții a proiectului umanitar „Team Hope X-Challenge” în cadrul căruia zece maramureșeni au escaladat muntele Kilimanjaro pentru a strânge banii necesari construirii unei case pentru o familie nevoiașă.

Expediția a demarat pe 27 februarie, iar membrii echipei au atins vârful Uhuru (5.895m) pe data de 5 martie, după parcurgerea unui traseu anevoios.

Uniți  de un vis comun, cei zece coechipieri, coordonați de alpinistul Cosmin Andron, și-au propus să demonstreze că, prin puterea exemplului, se poate schimba viața unei familii și a unei întregi comunități.

Proiectul „Team Hope X-Challenge” a fost inițiat de către Radu Negulescu și consolidat cu ajutorul organizației Hope for Children Romania și a avut ca scop strângerea a 25.000 euro, sumă necesară pentru sprijinerea Anișoarei Bordei. Mamă a șapte copii, în urma unui mariaj în care a fost victima unor traume fizice și psihice, aceasta și-a salvat copiii și face tot posibilul ca aceștia să cunoască o viață normală și să-și poată continua studiile, deja începute, în muzică și sport.

„Motivul pentru care am participat la această expediție a fost acela de a ne testa propriile limite de rezistență și ambiție, punându-ne astfel, pentru nouă zile, în rolul permanent al doamnei Bordei. Ne bucurăm că prin această campanie am reușit să strângem banii necesari și să oferim acestor copii șansa de a-și cultiva talentele într-un cămin propriu și alături de semenii lor”, au declarat soții Țiboc.

Expeditie_2

Despre QuickMobile

După 10 ani de la înființare, QuickMobile a devenit cel mai mare specialist în tehnologie din România, datorită portofoliului extins și a disponibilității produselor în stoc, în același timp cu lansarea lor pe cele mai mari piețe internaționale.

QuickMobile.ro este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii din România, fiind completat de o rețea de puncte de vânzare în cele mai mari centre comerciale din țară.

Portofoliul QuickMobile include branduri de lux, de la nume celebre în lumea modei internaționale, precum Jean Paul Gaultier, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Valentino, Celine sau Balenciaga. Cifra de afaceri QuickMobile în 2014 a depășit 45 de milioane de euro.

Despre Sole

Sole comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi, telefoane şi accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele Sole se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar şi branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.

Produsele pot fi achiziţionate atât prin intermediul magazinului online, cât şi direct în magazinele din Bucureşti, Cluj-Napoca sau Nunberg, Germania.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează