La 40 ani, The Body Shop se angajează să fie cel mai etic și sustenabil business global din lume

0

Acum, când împlineşte 40 ani, The Body Shop dezvăluie o nouă strategie globală de CSR ce va sta la baza tuturor aspectelor în care operează compania. Noul Angajament va reafirma poziţia de lider a The Body Shop în afaceri etice şi va defini noua etapă de dezvoltare a business-ului.

Angajamentul, ce va sprijini The Body Shop în dorinţa sa de a fi cel mai etic şi sustenabil business global din lume, este un program extins de activitate globală şi obiective măsurabile ce ating toate ariile business-ului, programate a fi atinse până în 2020. The Body Shop a crezut dintotdeauna că afacerea poate fi o forţă pentru bine şi pentru schimbare. Noul Angajament, intitulat Enrich Not ExploitTM, înglobează principiile etice îndrăzneţe pe care The Body Shop a fost construit.

Jeremy Schwartz, Preşedinte şi CEO, The Body Shop, spune: “The Body Shop a fost un curajos deschizător de drumuri cu un nou mod de a gândi, a acţiona şi a vorbi deschis ca şi companie. Campaniile noastre  inovatoare au fost avantgardiste şi au schimbat legile despre testarea pe animale, violenţa domestică şi traficul de fiinţe umane. Am fost primii din industria de beauty care am folosit comerţul comunitar (Community Trade) şi încă mai avem cel mai puternic program din industrie. Suntem mici, dar în frunte. Astăzi, pentru noi toţi, minunatele provocări ce ni se arată şi aniversarea de 40 de ani a The Body Shop, sunt momentul perfect de a ne reafirma dorinţa de a fi lider în business-ul etic. Pentru noi, să fim cu adevărat sustenabil înseamnă să ne adaptăm business-ul pentru a lucra în acord cu sistemele naturale ale planetei în aşa fel încât ele să poată funcţiona şi să se poată reface. Cu noul Angajament ne provocăm pe noi înşine să mergem mai departe decât am fost vreodată pentru a face o diferenţă reală, sustenabilă şi pozitivă. Ne-am propus un scop semnificativ de a fi cel mai etic şi cu adevarat sustenabil business global.”

Angajamentul va permite The Body Shop să protejeze şi să cultive mediul înconjurător şi societatea prin toate aspectele business-ului său: ingrediente, produse, ambalaje, magazine, angajaţi, furnizori şi campanii.

Sub fiecare din cei trei piloni ai Angajamentului: Enrich our people, Enrich our products şi Enrich our planet, The Body Shop are obiective specifice, măsurabile până în 2020.

În total sunt 14 obiective sub noul Angajament, iar acestea sunt:

Enrich our People / Să îmbunătăţim viaţa oamenilor

  1. Vom dubla de la 19 la 40 ingredientele din programul nostru Community Trade şi vom contribui la îmbunătăţirea vieţii comunităţilor care le produc
  2. Vom ajuta 40,000 oameni vulnerabili economic să acceadă locuri de muncă în întreaga lume
  3. Vom mobiliza 8 milioane de oameni în misiunea noastră Enrich Not Exploit™, lansând cea mai mare campanie a noastră dintotdeauna
  4. Vom investi 250,000 ore cu priceperea şi know-how-ul nostru pentru a îmbogăţi biodiversitatea comunităţilor locale

Enrich our Products / Să îmbunătăţim calitatea produselor noastre

  1. Ne vom asigura că 100% din ingredientele noastre naturale sunt obţinute sustenabil şi pot fi urmărite, protejând 10,000 hectare de pădure şi alte habitate
  2. Vom reduce an după an amprenta asupra mediului înconjurător a tuturor categoriilor noastre de produse
  3. Vom publica utilizarea de ingrediente de origine naturală, ingrediente din chimia verde, precum şi biodegrabilitatea şi amprenta de apă a produselor noastre
  4. Vom dezvolta o metodă inovativă de obţinere de ingrediente cosmetice naturale din zone cu rezerve semnificative de biodiversitate şi care contribuie la îmbogăţirea acestor zone

Enrich our Planet / Să ne îmbogăţim planeta

  1. Vom construi poduri-bio, protejând şi regenerând 75 millioane de metri pătraţi de habitat, ajutând comunităţile să trăiască mai sustenabil
  2. Vom reduce amprenta asupra mediului înconjurător a magazinelor noastre de câte ori le vom reamenaja sau schimba conceptul
  3. Vom dezvolta şi oferi trei noi inovaţii sustenabile de ambalaje
  4. Ne vom asigura că 70% din totalul ambalajelor produselor noastre nu conţin combustibili fosili
  5. Vom avea energie regenerabilă sau verde fără emisii de carbon în 100% din magazinele noastre
  6. Vom reduce cu 10% energia pe care o folosim în toate magazinele noastre 

Jeremy Schwartz adaugă: „The Body Shop poate fi atât o forţă pentru bine, cât şi un business de succes, profitabil. Acum 40 de ani Anita Roddick a provocat The Body Shop să abordeze cele mai mari probleme de atunci. Noi le abordăm acum pe cele de astăzi. Vrem ca Angajamentul Enrich Not Exploit™ să inspire o nouă generaţie de clienţi, suporteri şi în special ‘millennials’ cărora le pasă cu adevărat cum acţionează o companie. Repoziţionarea The Body Shop ca lider va veni din îndeplinirea obiectivului de a fi cel mai etic şi cu adevărat sustenabil business global.”

Chris Davis, International CSR & Campaigns Director, The Body Shop, spune: “Ne-am setat obiective ambiţioase, inspiraţionale şi măsurabile pentru angajamentul nostru. Dezvoltăm noi practici pentru a îmbogăţi planeta în care operăm, în timp ce ajutăm compania să crească şi să prospere. Noul nostru angajament combină toată experienţa şi cunoştinţele experţilor noştri cu noile progrese din ştiinţă şi tehnologie.”

Înseamnă să înţelegem cum business-ul nostru contribuie la existenţa noastră pe planetă, să înţelegem ce trebuie să schimbăm pentru a contribui la un viitor sustenabil lucrând de la un punct final vizionar la acum şi aici şi să ne întrebăm ce urmează. Vom continua să lucrăm în parteneriat cu furnizorii noştri, cu ONG-uri, academicieni, guvernanţi şi alte business-uri pentru a livra inovaţia şi schimbările necesare pentru a transforma ambiţiile noastre în realitate.

the body shopThe Body Shop a inspirat şi ajutat compania mamă, L’Oréal, să facă progrese semnificative în sustenabilitate şi, în particular, în Community Trade. Angajamentul contribuie şi intensifică programul riguros de sustenabilitate al L’Oréal, Sharing Beauty with All. Contribuţia specifică la program a The Body Shop se numeşte Retailing Sustainably. Ca cel mai mare brand de retail al L’Oreal, The Body Shop are un rol unic de jucat în conceptul, managementul şi sustenabilitatea magazinelor sale şi în relaţiile cu clienţii săi.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează