Inscrierie-ti compania in competitia Romanian CSR Awards!

0

A mai ramas o luna pana la finalizarea inscrierilor in competitia Romanian CSR Awards

  • Firmele care au sprijinit comunitatile locale mai au la dispozitie 30 de zile pentru a se inscrie in competitia Romanian CSR Awards
  • Inscrierea se face online, prin completarea formularului disponibil pe site-ul dedicat evenimentului www.csrawards.ro

Firmele care au sustinut comunitatile locale prin diverse actiuni de Responsabilitate Sociala isi pot inscrie proiectele in competitia Romanian CSR Awards pana pe 15 februarie. Evenimentul, ce va avea loc in luna aprilie, va aduce in prim-planul opiniei publice proiectele si campaniile pe care firmele romanesti le-au derulat in anul 2012 pentru a sprijini comunitatile in care activeaza. Competitia va face diferenta intre proiectele realizate de companiile mari (peste 500 angajati) si cele realizate de companii mici (sub 500 de angajati). Inscrierea proiectelor in competitie se face prin completarea formularului disponibil pe site-ul dedicat evenimentului www.csrawards.ro

logo-CSR-awards-RED-500px“Prin intermediul competitiei Romanian CSR Awards vor fi scoase in evidenta cele mai bune proiecte si campanii de Responsabilitate Sociala. Consideram ca prin popularizarea acestor bune practici contribuim la promovarea unei atitudini responsabile atat din partea companiilor, cat si din partea comunitatilor”, a declarat Lacramioara Botezatu, Project Manager CSRmedia.ro

Sunt eligibile proiectele sau campaniile care au fost implementate in anul 2012. Pot fi inscrise atat proiectele demarate in anul 2012, cat si cele incepute in anii anteriori dar care s-au desfasurat si pe parcursul anului 2012. O companie poate inscrie cate un singur proiect la fiecare categorie de premii. Jurizarea proiectelor inscrise in competitie se va  realiza in intervalul 15 februarie -15 martie, anuntarea proiectelor nominalizate urmand a se face la finalul lunii martie.

CSRMedia_Romanian_CSR_Awards_2013

Conform comunicarii Comisiei Europene din octombrie 2011, toate marile companii de pe piata europeana trebuie ca pana in 2014 sa integreze in operatiunile lor principii si practici de CSR descrise in cel putin unul din standardele internationale recunoscute in domeniu.

CSR (Corporate Social Responsability) este definita de Comisia Europeana ca fiind “un concept prin care companiile isi integreaza voluntar preocuparile sociale si de mediu in activitatile lor economice si in interactiunea cu factorii de interes”. In cazul companiilor, factorii de interes pot fi angajatii, clientii, investitorii, furnizorii si, nu in ultimul rand, comunitatea locala.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează