Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Inovatia devine disciplina obligatorie pentru profesionistii de marketing

0

Inovatia devine disciplina obligatorie pentru profesionistii de marketing care vor sa obtina o certificare recunoscuta international. Pe 7 noiembrie debuteaza primul si singurul curs intensiv de inovatie desfasurat interactiv, online, dedicat exclusiv specialistilor din Romania, organizat de Institutul de Marketing si accesibil unui numar limitat de 15 de participanti.

Cursul este parte dintr-un programul certificat avansat care include module de marketing, strategie si experienta digitala, management de brand si resurse si continua cu o serie de cursuri intensive si webinare de-a lungul a opt saptamani. Se aprofundeaza notiuni si instrumente teoretice, urmate de realizarea unui plan concret de management al inovatiei pe care cursantii il realizeaza cu sprijinul unor de tutori din Marea Britanie. In functie de calitatea acestui proiect, evaluata la standarde internationale, absolventii pot obtine sau nu o certificare internationala.

Pentru a fi acceptati in acest program, cursantii trebuie sa indeplineasca criterii precise de admitere care includ experienta profesionala, academica si un nivel avansat de limba engleza. Anual, doar 100 de profesionisti sunt admisi in programe de certificare internationala de marketing in Romania si doar o parte dintre acestia obtin si recunoastere internationala.

Inovatia este pe agenda companiilor mari sau mici din Romania de multi ani, iar progresele, initiativele si saltul in know-how sunt mari. In egala masura exista si potential neexploatat, capcane de evitat si oportunitati de dezvoltare, in special in aceasta perioada in care existenta multor firme depinde de competentele si experienta in managementul inovatiei. Companiile risca fie sa inoveze prea putin si sa nu mai fie relevante, fie sa inoveze prea mult si sa nu poata converti aceste eforturi in profituri pe termen lung.

Recunosc ca m-a surprins initial decizia Chartered Institute of Marketing (CIM) de a transforma cursul de inovatie in modul obligatoriu – explica Oana Sav, Center Manager Oxford College of Marketing si trainer la Institutul de Marketing, insa in aceste vremuri pandemice o inteleg si mai bine. Inovatia nu mai e tichie de margaritar, ci instrument de supravietuire, chiar daca adesea este vorba de inovatii mai mici si mai putin spectaculoase, de proces, de produs, de inovatie incrementala si nu neaparat radicala. Si ma bucur sa vad ca antreprenori curajosi au pariat si pe aceasta, ca strategie de redresare in acest an.”

Cursul sprijina participantii sa includa inovatia in toate functiile si procesele de marketing, sa identifice oportunitatile de a genera profit si sa creeze un plan robust de management al proiectelor de inovatie in companii. Urmand cursul de inovatie in marketing, participantii pot aprofunda metode si instrumente cu ajutorul carora sa poata capitaliza oportunitati generatoare de valoare adaugata pentru companie si actionari in actualul mediu in care competitia actioneaza disruptiv.

Institutul de Marketing a construit, in cei aproape zece ani de existenta, o comunitate de peste 8.000 de membri si fani, cu peste 2.000 de absolventi, dintre care mai mult de 500 alumni ai programelor de certificare internationala CIM.

Institutul a fost creat in parteneriat cu Oxford College of Marketing si More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local in Romania, tuturor oamenilor de marketing interesati de performanta profesionala la standarde internationale prin certificari CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul ofera acces la resurse de marketing, dar si webinare pe teme de interes din domeniu. Cei interesati pot gasi mai multe informatii pe site-ul dedicat, www.institutuldemarketing.ro, dar si pe portalul de resurse Marketing Focus, www.marketingfocus.ro.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare organizatie profesionala in domeniu, cu peste o suta de ani de existenta, care traseaza standardele profesionale de marketing si dezvolta permanent programele de studiu in functie de dinamica pietei muncii si de cerintele venite din partea angajatorilor. 

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.