„În drum spre Acasă” Campanie Naţională susţinută pentru HHC România de Alexandru Tomescu, Centrofarm şi Plafar

0

În paralel cu Turneul Naţional Stradivarius: «Bach to Basics», desfăşurat de Alexandru Tomescu în 12 dintre cele mai frumoase catedrale ale României şi dedicate HHC România, sponsorii principali ai evenimentului – Centrofarm şi Plafar – au pornit împreună cu Hope and Homes for Children România o campanie naţională de donaţii. Ampla campanie este destinată copiilor fără familie, aflaţi în centre de plasament de tip vechi şi incluşi în programele de dezinstituţionalizare ale HHC România.

Dacă asistaţi la spectacolele propuse de Turneul Naţional Stradivarius 2013, sau vă faceţi cumpărături la Centrofarm şi Plafar, veţi descoperi căsuţele albastre cu însemnele campaniei «În drum spre Acasă», campanie dedicată strângerii de fonduri pentru Fundaţia Hope and Homes for Children România.

Campania se desfăşoară la nivel naţional între 15 mai şi 15 august 2013, atât în locaţiile în care sunt amplasate căsuţele albastre HHC, cât şi online la adresa : www.hhcromania.org/acasa

Aşa cum Alexandru Tomescu propune un exerciţiu de generozitate, invitând publicul Turneului Stradivarius să doneze pentru proiectele HHC, tot astfel, Centrofarm şi Plafar vă invită să vă gândiţi la copiii care nu se bucură de protecţia unei familii. Fiecare donaţie aduce misiunea HHC mai aproape de realizare: cu ajutorul donaţiilor individuale, misiunea fundaţiei – “o casă şi o familie pentru fiecare copil” – se va transforma dintr-un concept abstract într-o realitate.

«Considerăm că este de datoria fiecărei companii să se implice în rezolvarea sau măcar ameliorarea problemelor cu care se confruntă comunitatea în care activează. Centrofarm şi Plafar au depus dintotdeauna un efort susţinut în această direcţie, identificând noi mijloace prin care pot veni în ajutorul comunităţii. De această dată, ne bucurăm că, alături de HHC România şi Alexandru Tomescu, putem veni în sprijinul acestor copii, oferindu-le astfel o şansă la un viitor mai bun.», afirmă Catia Rădulescu, Director General Centrofarm.

«Prea mulți copii suferă, încă, din cauza neglijenței, a foametei, a frigului. Prea mulți au, încă, durerea și chinul întipărite pe fețe. În jurul nostru. Între noi. Pe străzi. În parcări. Vulnerabili, disperați până la resemnare, năpăstuiți, mii și mii de copii supraviețuiesc încă în instituțiile de tip vechi, trăind fără iubire, fără familie. Implicarea Centrofarm şi Plafar, dar și cea a lui Alexandru Tomescu, transmit mesajul că toate astea trebuie să se oprească. Pentru că toți copiii au nevoie de familie și de iubire.»  spune Ștefan Dărăbuș, Director Național al HHC România.

În cele aproape 100 de farmacii Centrofarm şi magazine Plafar din ţară veţi găsi căsuţele albastre pentru donaţii. Campania se desfăşoară în următoarele trei luni, iar fondurile strânse vor contribui la finalizarea construcţiei a două Case de Tip Familial pentru 24 de copii cu dizabilităţi majore, aflaţi încă în plasament în instituţii de tip vechi.

Hope and Homes for Children (HHC) activează în România din 1998, timp în care a contribuit direct la  închiderea a 50 de orfelinate de tip vechi din întreaga ţară. Prin serviciile dezvoltate de HHC, copiii trec de la îngrijirea în instituţii mamut în care nu beneficiază de atenţie şi afecţiune individuală, la sisteme care le permit o viaţă apropiată de normalitate. Rezultatele HHC: aproape 5.000 de copii scoşi din instituţii; 12.345 de copii salvaţi de la separarea de familie; 446 de tineri sprijiniţi pentru o viaţă independentă, 890 de copii primiţi în regim de urgenţă, 5.509 membri de personal din sistemul de protecţie al copilului instruiţi de HHC România. HHC România intervine cu mijloacele necesare pentru susţinerea familiilor unde riscul de separare al copiilor este ridicat. Obiectivul HHC este ca până în 2020 să fie eliminată instituţionalizarea copiilor în România, iar formele de ocrotire a lor în sistemul de stat să fie bazate pe conceptul familial.

Despre Centrofarm si Plafar Retail

Având peste 80 de ani de experienţă în domeniu, Centrofarm deţine în prezent 53 de farmacii, dintre care 32 în Bucureşti şi 21 în ţară. Mai mult de jumătate dintre acestea sunt poziţionate în centrele comerciale mari – un procent unic pe piaţa farmaceutică românească.

Plafar Retail operează în prezent 31 de magazine în Bucureşti şi în ţară. În magazinele Plafar se regăsesc categorii diverse de produse, de la suplimente alimentare bio şi naturale, cosmetice bio şi naturale, produse de alimentaţie organică, ceaiuri, până la cărţi şi produse de aromoterapie.

În farmaciile Centrofarm se vând în exclusivitate produsele Caudalie (cosmetice) şi Lytess (textile cosmetice), în timp ce produsele de la Bema Cosmetici, Pranarom, Bioking, Panier des Sens, Nature’s, Only Natural se găsesc doar în magazinele Plafar. De asemenea, farmaciile Centrofarm şi magazinele Plafar au adus în exclusivitate în România şi alte branduri cu renume internaţional, precum Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), Gold Nutrition, Purasana.

Mai multe informaţii despre Centrofarm puteţi găsi pe www.centrofarm.ro sau pe pagina de Facebook: facebook.com/centrofarm.

Mai multe informaţii despre Plafar puteţi găsi pe www.plafar.net sau pe pagina de Facebook: facebook.com/plafar

hhc

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează