IKEA Foundation donează 1 euro pentru educaţia copiilor pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată!

0

A început sezonul jucăriilor de pluş la magazinul IKEA

Bufniţa VANDRING UGGLA vrea să meargă la şcoală

Îmi pare bine de cunoştinţă! Eu sunt bufniţa UGGLA din familia VANDRING. Sunt pasionată de muzică şi când o să fiu mare vreau să ajung profesoară de canto. Deşi cred că vocea mea este un talent rar întâlnit, în fiecare zi exersez. Şi vreau să-i ajut şi pe alţii să cânte ca mine. Dar ca să-mi îndeplinesc visul trebuie să învăţ la rândul meu. Aşa că m-am decis. Vreau să merg la şcoală!

Eu fac parte din marea familie a Jucăriilor de Pluş şi dăm glas dorinţelor copiilor din ţările aflate în curs de dezvoltare.

Copiii au nevoie de o educaţie de calitate pentru a-şi îndeplini visele.

Prin campania anuală a Jucăriilor de Pluş, compania IKEA sprijină Salvaţi Copiii şi UNICEF să ofere acces la educaţie, copiilor din ţările aflate în curs de dezvoltare.

Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată în perioada 4 noiembrie – 29 decembrie 2012, IKEA Foundation donează 1 euro pentru educaţia copiilor prin programele susţinute de UNICEF şi Salvaţi Copiii din România şi din întreaga lume.

Magazinul IKEA din Bucureşti se alătură pentru al treilea an consecutiv campaniei internaţionale anuale a Jucăriilor de Pluş. Iarna trecută campania a dus la strângerea a 56.405 euro.

În lume, campania Jucăriilor de Pluş se desfăşoară încă din 2003. De atunci şi până în prezent, IKEA Foundation a donat 47,5 milioane euro bani care au ajutat opt milioane de copii, din aproape 40 de ţări. De exemplu, în toamna aceasta, 1,8 milioane de euro au fost donaţi proiectului „Şanse egale pentru toţi copiii, într-o societate fără discriminare”, desfăşurat de Salvaţi Copiii România.

Pe lângă jucăriile VANDRING, BARNSLIG, GOSIG, FABLER, LEKKMRAT şi TORVA, familia jucăriilor de pluş are trei noi membri: ariciul, ursul şi bufniţa. Ele încurajează curiozitatea copiilor şi grija lor pentru natură şi mediu. Aceste animăluţe apar şi pe diferite modele de textile VANDRING, create de designerul Ann-Cathrine Sigrid Ståhlberg.

Le mulţumim clienţilor şi angajaţilor companiei IKEA din România şi din întrega lume, precum şi IKEA Foundation care, prin susţinerea Campaniei Jucăriilor de Pluş, ajută la atingerea obiectivului mileniumului de a asigura acces la educaţie primară pentru toţi copiii. Prin iniţiativa “Şcoli pentru Africa”,  baieţii şi fetele de pe acest continent au şansa să meargă la şcoală, să se bucure de o educaţie de calitate şi să reuşească în viaţă”, a declarat Sandie Blanchet, Reprezentantul UNICEF în România.

“Datorită donaţiilor IKEA Foundation, organizaţia Salvaţi Copiii va derula timp de trei ani acțiuni pentru a răspunde în mod concret unora din cele mai stringente probleme cu care se confruntă copiii, din cauza stigmatizării și a stereotipurilor. În cadrul proiectului “Şanse egale pentru toţi copiii într-o societate fără discriminare” se va asigura acces la educaţie pentru copiii de etnie roma, prin înfiinţarea a 30 de grădiniţe estivale; de asemenea, 9000 de copiii cu dificultăţi psiho-emoţionale, precum şi familiile acestora vor beneficia de programe de sprijin şi servicii gratuite de consiliere”, spune Gabriela Alexandrescu, preşedinte executiv Salvaţi Copiii România.

Fondurile donate către Salvaţi Copiii vor ajuta la dezvoltarea proiectelor de educaţie pentru copiii marginalizaţi, pentru cei din minorităţile etnice şi pentru cei cu dizabilităţi şi nevoi speciale din România, Cambodgia, Vietnam, Bangladesh, Indonezia, Myanmar, Fillipie şi Lituania. Fondurile donate către UNICEF vor susţine iniţiativa “Şcoli pentru Africa”, prin care se va asigura o educaţie de calitate pentru copiii din Burkina Faso, Etiopia, Madagscar, Mai, Mozambic, Niger, Africa de Sud şi Malawi.

“Le mulţumim tuturor clienţilor şi angajaţilor magazinului IKEA din Bucureşti pentru ajutorul oferit până acum în campania Jucăriilor de Pluş. Este una dintre cel mai frumoase campanii la care am contribuit şi sper ca şi anul acesta să avem rezultate cât mai frumoase pentru a putea ajuta cât mai mulţi copii”, declară Cornel Oprişan, Retail Manager IKEA Romania.

Despre IKEA România

IKEA este o companie cu origini suedeze, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Viziunea IKEA este aceea de „a crea o viaţă mai bună de zi cu zi pentru cei mai mulţi oameni” prin oferirea unei game largi de produse funcţionale, de design şi calitate la preţuri mici, astfel încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite. Compania IKEA deţine 338 de magazine în 40 de ţări sau teritorii, dintre care 39 de magazine sunt francize deţinute de alte companii decât IKEA Group. Magazinele din IKEA Group au fost vizitate anul trecut de 776 milioane de oameni.

Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group (detalii pe www.IKEA.ro).

Despre IKEA Foundation

IKEA Foundation îşi propune să îmbunătăţească oportunităţile pentru copii şi tineri din ţările în curs de dezvoltare finanţând programe pe termen lung, care creează o schimbare substanţială şi de durată. IKEA Foundation colaborează cu parteneri strategici cu abordări inovatoare pentru a obţine rezultate pe scară largă în patru domenii fundamentale ale vieţii unui copil: un loc pe care să-l numească acasă, un început sănătos în viaţă, o educaţie de calitate şi un venit durabil în familie. Se estimează că în prezent, 100 de milioane de copii beneficiază de programele finanţate.

Doi dintre partenerii principali ai IKEA Foundation sunt UNICEF şi Salvaţi Copiii. Compania IKEA, prin intermediul IKEA Foundation, este cel mai mare donator la nivel mondial pentru ambele organizaţii.

Mai multe detalii la: www.ikeafoundation.org, http://www.facebook.com/IKEAFoundation şi blog.ikeafoundation.org  

 

Despre SALVAŢI COPIII

Save the Children este organizaţia independentă mondială pentru copii, care susţine programe şi îmbunătăţeşte viaţa copiilor în peste 120 de ţări din întreaga lume. Susţinând o lume în care fiecare copil are dreptul la supravieţurire, protecţie, dezvoltare şi participare, misiunea Salvaţi Copiii este de a inspira progrese în modul în care copiii sunt trataţi şi de a realiza o schimbare imediată şi de durată în viaţa acestora.

Mai multe detalii despre programele Salvaţi Copiii România la: www.salvaticopiii.ro şi www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania.

Despre UCEF

UNICEF este prezent în 191 de ţări şi teritorii pentru a ajuta copiii să supravieţuiască şi să prospere, din copilărie până în adolescenţă. Cel mai mare furnizor mondial de vaccinuri pentru ţările în curs de dezvoltare, UNICEF susţine sănătatea şi nutriţia copilului, apa potabilă şi salubritatea, educaţia primară de calitate pentru toţi copiii, băieţi şi fete, precum şi protejarea acestora împotriva violenţei, exploatării şi a SIDA. UNICEF este finanţat integral din contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, companiilor, fundaţiilor şi guvernelor.

Mai multe detalii la: www.unicef.org, www.facebook.com/unicef şi www.facebook.com/sustineunicef.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează