Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

HPDI: 94% dintre companiile din Europa și-au schimbat strategiile de învățare și dezvoltare, în urma pandemiei

0
  • 67% dintre respondenți consideră că strategia de învățare și dezvoltare a companiilor nu va reveni niciodată la situația pre Covid-19
  • 59% dintre specialiștii în Learning & Development (L&D) intervievați în cadrul studiului consideră că digitalizarea s-a făcut în mod imatur, în organizațiile lor
  • L&D este o ramură a resurselor umane, care are ca obiectiv îmbunătățirea performanțelor de grup și individuale, prin creșterea și perfecționarea abilităților și cunoștințelor
  • 84% dintre top managerii L&D cred că învățarea digitală trebuie introdusă și în platformele colaborative, precum Microsoft Teams, Zoom, Trello etc.
  • HPDI este prima companie din România, care lansează un pachet de programe de învățare digitală create special pentru mediul online, și nu doar adaptate de la offline, cum s-a întâmplat până acum pe piața locală

București, 24.11.2020. Un studiu realizat recent de compania Fosway Group, la care au participat directori, manageri și specialiști în L&D (Learning & Development) din 108 mari organizații europene, arată că 94% dintre acestea și-au schimbat strategiile de învățare și dezvoltare. Pandemia și restricțiile de deplasare și socializare au adus cu sine aceste schimbări, despre care 67% dintre participanții la cercetare consideră că sunt definitive. Conform concluziilor studiului, învățarea digitală în cadrul companiilor nu va reveni niciodată la situația dinainte de criza Covid-19. În acest context, HPDI este prima companie locală de consultanță în resurse umane, care lansează o serie de produse de training și teambuilding create special pentru mediul online, și nu doar adaptate acestuia. Investiția companiei în aceste produse se ridică la 20.000 euro.

„Pandemia a lovit puternic industria noastră și am conștientizat că trebuie să regândim rapid modul în care ne desfășurăm activitatea. Pe 16 martie am livrat către clienții noștri primul program conceput special pentru mediul digital, Becoming the Digital Manager, iar de atunci am intrat într-un proces aprofundat de rebranding, care a presupus nu doar o identitate vizuală și descriptivă nouă, cât mai curând un brand cu un motto care să ne reprezinte mai bine, pe noi și pe clienții noștri. În toată această perioadă, am creat produse educaționale care sunt implementate exclusiv online, mai ales din cauza diferențelor uriașe dintre un training în clasă față de un training desfășurat online. Printre caracteristicile principale ale cursurilor online se numără atenția distributivă a participanților, care nu sunt concentrați doar pe curs, ceea ce înseamnă că informația trebuie să fie mai concisă, subiectele să fie specifice, iar timpii de implementare, mai scurți. În concluzie, atât tema cât în special prezentarea acesteia trebuie să fie mai atractive și mai succinte”, a explicat Petru Păcuraru, fondatorul HPDI.

În contextul european, specialiștii în învățare și dezvoltare din marile companii consideră, în proporție de 59%, că organizațiile în care își desfășoară activitatea nu au avut o abordare matură a digitalizării, dar cu toate acestea criza a avut un impact pozitiv în accelerarea transformării digitale a procesului de învățare. Un alt aspect evidențiat de cercetare și expus de 84% dintre respondenți este că odată ce oamenii s-au obișnuit să lucreze de la distanță și să colaboreze în cadrul unor echipe virtuale, apare nevoia de a integra învățarea digitală în platforme precum Microsoft Teams, Zoom sau Trello.

Video-urile, platformele de învățare care pun la dispoziție conținut personalizat și platformele specializate care promovează învățarea interactivă și colaborarea între cursanți au fost metodele preferate de învățare și dezvoltare, începând din martie.

Concluziile unor prestigioase studii internaționale, observațiile la nivelul pieței locale și discuțiile aprofundate cu clienții au fost principalele unelte folosite de HPDI în procesul de reorganizare.

„Într-o piață puternic afectată de lipsa de predictibilitate și de lipsa de interacțiuni cu participanții la cursuri, singura formă de a ajunge la audiența noastră a fost mediul online. Acest lucru îi face și pe oamenii de pe partea cealaltă a ecranului, dar și pe colegii mei, niște supereroi. Noul brand HPDI sărbătorește eroul urban, definit de dorința de a crește oameni indiferent de context, de locul în care se află sau de piață”, a concluzionat fondatorul HPDI.

Despre HPDI

HPDI (Human Performance Development International) este o companie din top 3 al pieței locale de training, team building și coaching, axată pe zona de soluții de învățare digitală. Compania a fost înființată în 2001 de Petru Păcuraru și are în prezent peste 40 de angajați și colaboratori. Încă de la înființare, HPDI a beneficiat de sprijinul și know-how-ul lui Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuți consultanți și autori de leadership la nivel mondial, trainer pentru companii internaționale din diferite industrii, (de la petrol la comerț), organisme internaționale (NATO) și guvernamentale (NASA, Departamentul de Stat American). De-a lungul timpului, HPDI a colaborat cu peste 200 dintre cele mai mari companii active pe piața locală, printre care se numără: Raiffeisen, Legrand, BCR, Continental, Hutchinson, Dacia, GTS, Oracle, Oriflame, Honeywell, BCR, Unicredit etc. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul nostru la: https://www.hpdi.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.