GSK Consumer Healthcare, parte a grupului GSK, este cel mai bun angajator din România

0

GSK Consumer Healthcare, parte a grupului GSK în România, se clasează pe locul întâi în topul celor mai buni angajatori din România, în categoria companiilor cu până la 250 angajaţi, potrivit studiul „Best Employers Romania 2014”[1].

Studiul este realizat anual de către Aon Hewitt. Anul acesta, cercetarea a cuprins un numar de 28 companii si a urmarit standardele mediului de lucru, ale implicării (definit ca engagement), satisfacției și performanței angajaților din mediul privat din țara noastră.

gsk_logoRezultatele studiului arată că cel mai ridicat nivel de implicare în misiunea și activitatea companiei aparține echipei GSK Consumer Healthcare – 84%, valoare care depășește detașat atât media pe țară, situată la nivelul de 62%, cât și media pe Europa Centrală și de Est, cotată la 56%.

În termenii definiți de specialiștii în resurse umane ai Hewitt Associates, “implicarea” angajaților înseamnă mai mult decât motivația, satisfacția angajatului sau atașamentul său față de locul de muncă – implicarea reflectă măsura în care angajații își doresc să contribuie în mod activ la succesul companiei.

Astfel, cel mai bun angajator din România, GSK Consumer Healthcare, atinge cele mai ridicate standarde din țară în cei cinci parametri care definesc o companie de succes pe piața locală, precum:

–          Cultura organizațională de înaltă performanță (cu un scor de 90%)

–          Branding puternic de angajator (cu un scor de 90%)

–          Dezvoltarea sustenabilă a capitalului uman (cu un scor de 94%)

–          Încrederea angajaților în leadershipul organizației (cu un scor de 87%)

–          Nivelul de implicare (cu scorul de 84%)

Compania GSK Consumer Healthcare s-a detașat în scorul final datorită punctajului mare obținut în indicii notați de angajații săi, care au susținut cei 5 parametri ai unui business de succes. Astfel, angajații companiei au declarat că cel mai mult au apreciat: reputația companiei în care lucrează, oamenii, nivelul de implicare a colegilor în sarcinile de zi cu zi, natura proiectelor, nivelul înalt de expertiză și cultura de înaltă performanță, rigurozitatea de organizare, de stabilire și urmărire a obiectivelor, precum și instrumentele de lucru disponibile, stabilitatea locului de muncă și perspectivele de dezvoltare profesională și personală. Frecvența menționării tuturor acestor aspecte de către angajații companiei a influențat pozitiv scorul final ridicat în cadrul studiului.

“Suntem încântaţi că am câștigat distincția de Cel mai bun Angajator, un premiu ce stă mărturie pentru misiunea companiei noastre, a strategiei și a echipei de lideri atât din România, cât și din regiunea Europei Centrale și de Est. Secretul succesului nostru ține de faptul că în tot ceea ce facem punem mereu în centrul activității noastre oamenii și ne gândim la dezvoltarea profesională și personală a angajaților noștri. Un alt motiv al nivelului înalt de implicare al echipei ține de contribuția pe care o aducem societății și comunităților pentru îmbunătățirea calității vieții consumatorilor din România. Împreună, toate aceste lucruri conduc la o cultură a încrederii și a înaltei performanțe în companie” a declarat Helen Tomlinson, General Manager GSK Consumer Healthcare România și Țările Adriatice.

GSK Consumer Healthcare are în România o echipă de peste 80 de angajați, care contribuie la succesul companiei pe piața locală. Este pentru a doua oară când o companie a grupului GSK în România câștigă primul loc în acest top, după ce în 2010 business-ul farmaceutic al GSK în România a obţinut titlul de Cel mai bun Angajator.

“Câștigarea acestui onorant premiu de “Cel mai bun angajator din România”, pentru a doua oara în ultimii ani de către o companie a grupului GSK în România demonstrează faptul că oamenii şi dezvoltarea acestora, cele două priorităţi strategice ale noastre, sunt direcțiile potrivite pentru a continua să ne investim resursele. Mai mult decât atât, lucram într-o industrie în care putem face diferența în bine pentru pacienții și consumatorii noștri, precum și în comunitățile din România, iar asta ne motivează în activitatea noastră”, a spus Luana Crivăț, Directorul de HR al Grupului GSK în România.

Rezultatele studiului confirmă nivelul înalt de eficiență și calitate a politicilor şi programelor GSK Consumer Healthcare și de grup în Romania, care contribuie semnificativ la nivelul de motivatie şi implicare al angajaților:

  • Training First Line Leader – training dedicat primului nivel de manageri din organizaţie, care îi sprijină în demersul de a menține motivația echipelor din subordine şi a aduce contribuţia în misiunea organizaţiei;
  • Programe de coaching şi dezvoltare accelerată prin implicarea angajaţilor în proiecte şi arii noi de business;
  • Programe de atragere a tinerelor talente în organizație (Traineeship) și de dezvoltare a talentelor;
  • Politici de resurse umane bazate pe recunoașterea performanței individuale (calitative și cantitative), cât și pachete atractive de beneficii extrasalariale, care menţin competitivitatea în industie;

[1]  Studiul este realizat anual de catre divizia Aon Hewitt, lider mondial in consultanta in domeniul resurselor umane, din cadrul Aon plc.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează