Grupul MOL lansează programul internațional de recrutare de tineri absolvenți Growww 2013

0

Grupul MOL a lansat ediția 2013 a programului internațional de recrutare Growww, în cadrul căruia noii absolvenți și tinerii talentați care vor să se alăture Grupului MOL își pot depune candidaturile până la 25 aprilie 2013.

Prin acest program, Grupul MOL își propune să atragă cei mai talentați tineri absolvenți și profesioniști, specializați în domenii diverse, de la inginerie mecanică și ingineria petrolului și gazelor până la geologie, economie și administrarea afacerilor.

Tinerii selectați vor participa la un program de training general precum și la Programul de Educație de Afaceri al Grupului MOL, pentru a beneficia de cunoștințe aprofundate și specifice sectorului de petrol și gaze, de metode și instrumente analitice, precum și de o introducere in domeniul activităților de sprijin al operațiunilor de petrol și gaze. Programul de Educație de Afaceri include vizitarea perimetrelor de explorare și producție precum și a rafinăriilor Grupului MOL, participarea la conferințe susținute de managementul Grupului MOL și activități în echipe internaționale.

Acesta este al șaptelea an consecutiv în care Grupul MOL oferă absolvenților ocazia de a-și începe cariera într-una dintre companiile reprezentative ale Europei Centrale, de a dobândi experiență de muncă sub îndrumare profesională și de a-și demonstra abilitățile într-un mediu de lucru inter-cultural.

Absolvenții își pot înregistra candidaturile online, pe site-ul the Growww2013, accesibil prin paginile de internet ale filialelor MOL din țările respective. Mai multe detalii despre Growww2013 sunt disponibile la adresa http://www.mol.hu/en/about_mol/careers/offers_for_entrants/growww/

 

grow-logo-169x169În lunile martie și aprilie va fi disponibilă pagina Facebook a programului (www.facebook.com/growww), un canal de comunicare important care va prezenta noutăți  și informații utile despre program.

În acest an, programul va fi derulat într-un număr de 14 țări: Ungaria, Croația, Slovacia, Slovenia, Italia, România, Pakistan, Republica Cehă, Bosnia și Herțegovina, Polonia, Irak, Oman, Rusia și Serbia.

Grupul MOL a lansat programul Growww în 2007, conform obiectivelor sale strategice de a-și consolida forța de muncă prin atragerea de absolvenți talentați și promițători, dornici să se dezvolte profesional.

Peste 1.100 de tineri absolvenți s-au alăturat grupului MOL din 2007, în cadrul Growww. Aproximativ 90% dintre ei își continuă cariera la companiile membre ale Grupului din Ungaria, Croația, Slovacia, Slovenia, Italia, România, Pakistan, Republica Cehă, Polonia și Irak. EI reprezintă acum 3% din numărul total de angajați.

Despre MOL

Grupul MOL este o companie multinaţională integrată, activând în domeniul petrolului şi gazelor, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări şi peste 30.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul controlează cinci rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia, Croaţia şi Italia. Compania deţine, de asemenea, o reţea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 11 țări. În România, MOL deţine 137 de bezinării situate în zonele urbane și pe rutele cele mai circulate, înregistrând performanțe pozitive și pe segmentele de vânzări destinate companiilor, prin intermediul cardurilor de carburanți și soluțiilor en gros. MOL a semnat acorduri de concesionare cu Agentia Naţională pentru Resurse Minerale pentru 3 perimetre din vestul României, dintre care unul a fost ratificat de către toate autoritățile competente.

growww_electronic flyer

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează