Grupul Carrefour și WWF România au început anul acesta un parteneriat strategic pe trei ani care are ca scop protejarea a 21.000 ha de păduri

1

Cei doi prteneri s-au aliat pentru a oferi o șansă în plus naturii, prin campania „Mai mult decât un pluș”

WWF lansează colecția de jucării din pădure, Mai mult decât un pluș, iar replici ale mai multor animale sălbatice, cum ar fi bufnițe, căprioare, marmote, iepuri, vulpi, lupi și urși luptă alături de WWF pentru apele, pădurile și speciile sălbatice din România. Plușurile așteaptă să fie luate acasă de către iubitorii de natură, din hipermarketurile Carrefour din București – Carrefour Băneasa, Carrefour Orhideea și Carrefour Colosseum, până pe 31 decembrie 2017.

„Colecția de jucării WWF Mai mult decât un pluș este o selecție specială, creată în cadrul parteneriatului WWF România și Carrefour România, iar fondurile rezultate din vânzarea jucăriilor de pluș se duc în totalitate către WWF România ca donații pentru proiecte de conservare a apelor dulci, pădurilor și speciilor sălbatice din România”, spune Cristina Haită, coordonator parteneriate corporate la WWF România.

Prioritățile WWF România sunt protejarea pădurilor, apelor și speciilor sălbatice. Pentru a proteja pădurile, în 2012 WWF a pus bazele legislației care urma să protejeze pădurile virgine și a identificat în ultimii 5 ani 30.000 ha de păduri virgine. De asemenea, a fost printre organizațiile care au luptat pentru includerea celor 24.000 ha de păduri virgine în patrimoniul UNESCO, în iulie ac.

„Pădurile din România adăpostesc o mulțime de animale, unele care au dispărut deja din alte țări, cum ar fi ursul brun. De aceea, pentru a adăuga și o componentă educativă, jucăriile din magazine vor putea fi găsite într-o căsuță specială, cu informații despre speciile sălbatice pe care le reprezintă fiecare pluș și, pentru care luptă fiecare persoană care cumpără o jucărie WWF. De exemplu, 40% dintre urșii Europei trăiesc în România și, alegând un urs de pluș, contribui la protejarea lor susținând eforturile WWF”, a adăugat Alexandra Dumitrescu, Digital Fundraising Coordinator la WWF România.

Protejarea râurilor naturale din România este o altă prioritate a WWF, care luptă pentru salvarea Jiului și pentru refacerea luncii Dunării, 2.000 de ha fiind deja renaturate. În ceea ce privește speciile sălbatice, WWF a readus zimbrii în Munții Țarcu din Carpații Meridionali și luptă pentru combaterea braconajului la sturion, dar și pentru a menține activ singurul orfelinat de urși din Europa.

Asa cum mentioneaza si titlul, Grupul Carrefour și WWF România au început anul acesta un parteneriat strategic pe trei ani, ce are ca scop protejarea a 21.000 ha de păduri, precum și promovarea consumului responsabil și a unui stil de viață sustenabil în rândul clienților, a angajaților și a furnizorilor Carrefour. Pe durata celor trei ani de parteneriat vor fi evaluate în total 21.000 hectare de pădure, cu scopul identificării pădurilor virgine și apoi obținerea statutului de protecție. Pădurile virgine sunt ultimele ecosisteme forestiere în care natura supravieţuieste în forma sa pură, fără a fi afectată semnificativ de intervenția omului. În pădurea virgină trăiesc arbori de toate vârstele, sub coroanele giganților de peste 500 de ani mișună peste 10.000 de specii de animale.

„Jucăriile concepute de WWF și comercializate prin Carrefour în cadrul campaniei Mai mult decât un pluș, reprezintă un cadou inspirat și educativ pentru cel care îl primește, dar și o modalitate prin care contribuim la păstrarea naturii. Carrefour va redirecționa fondurile către WWF România, pentru planurile de conservare a apelor, pădurilor și speciilor sălbatice. Credem în aceste proiecte și ne dorim să le vedem duse la bun sfârșit, dar și să demonstrăm că gesturile mici pot avea un impact mare”, a menționat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour, referitor la colaborarea WWF – Carrefour România.

Mai multe informații despre activitatea WWF:

– sturioni: http://www.wwf.ro/ce_facem/specii/sturionii/

– păduri: http://www.wwf.ro/ce_facem/paduri/

– Dunărea și Delta Dunării: http://www.wwf.ro/ce_facem/dunrea_i_delta_dunrii/

– rauri de munte: http://raurileromaniei.ro/

– zimbri: http://www.wwf.ro/ce_facem/arii_protejate/mgura_zimbrilor__laborator_de_inovaie_pentru_natur/

– orfelinatul de urși: http://wwf.ro/bearbrother

Despre WWF (World Wide Fund for Nature)

Înfiinţată în anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. Mai multe detalii la: www.wwf.ro.

Despre Carrefour:

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țãri, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numãrul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagã, oferindu-le o gamã largã de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numãrã 303 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 218 supermarketuri (203 magazine ‘Market’ si 15 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Despre autor

avatar

Înfiinţată în anul 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. În România, WWF lucrează din anul 2006 pentru protejarea mediului sălbatic din Munții Carpați și din lungul Dunării: arii protejate, păduri, urși bruni, Delta Dunării, sturioni. La toate acestea se adaugă stimularea tranziției spre economia verde și un program de educație de mediu adresat tinerilor. Mai multe detalii la: www.wwf.ro

Un comentariu

  1. avatar

    Apreciez si ma implic in orice campanii de acest fel! Insa ca si o sugestie, cred ca oamenii ar fi mai interesati sa se implice, sa cumpere jucarii, daca ar stii mai exact ce contributie aduc ei propriu zis – spre exemplu, cred ca ar fi utile niste informatii/bannere prin magazine cu „o jucarie = 3 copaci plantati” sau ” o jucarie = 1 animalut salvat” sau ceva in sensul asta. Citind articolul am inteles ca banii din jucarii se doneaza la WWF pentru proiecte, dar nu stiu exact unde, in ce fel si ce % din contributie aduc eu. Cred ca daca as stii lucrurile astea, as fi mai tentata sa cumpar. S-ar putea sa gandeasca mai multi oameni la fel ca mine 🙂

Comentează