Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

GRĂDINIȚA 2.0: Conectare și Empatie în Educația Timpurie

0

Kinderpedia organizează, pe 22 octombrie, ediția a 3-a a unei conferințe pentru dascăli pe am lansat-o în urmă cu aproape 2 ani: GRĂDINIȚA 2.0.

Am creat aceste evenimente înainte ca pandemia să ne arunce în paradigma școlii sau grădiniței online pentru că am înțeles importanța crucială a comunicării între dascăl și familie, ca piloni de bază în formarea unui copil, mai ales în etapa educației timpurii.

Conferința va fi transmisă pe Zoom. Înregistrarea și participarea sunt gratuite: aici linkul.

https://kinderpedia-co.zoom.us/webinar/register/WN_kz6Bv7F9TWmxJMmOlB-yJg?fbclid=IwAR0VJWTcheWIniJONixmIkEmHUz8RWKpX0A6zqF9GcKSyAYiNVaHnBAaRfc

JOI, 22 OCTOMBRIE 2020 LA 16:30 UTC+03

Sursa: aici.
Astăzi, educația s-a transformat. La fel și relația părinților cu grădinița. Dar nevoile de informare, conectare, colaborare sunt încă acolo – poate mai puternice ca niciodată. Evenimentul aduce în discuție importanța implicării părinților în educația copiilor și impactul major pe care îl poate avea pentru dezvoltarea celor mici o colaborare strânsă și consecventă între dascăli și părinți. De asemenea, vom puncta rolul tehnologiei în educația timpurie, în special în contextul actual, în care digitalizarea joacă un rol tot mai mare în educație.

GRĂDINIȚA 2.0: Conectare și Empatie în Educația Timpurie aduce pe aceeași scenă trei experți respectați, care vor răspunde la trei mari întrebări. Ce comunicăm cu familia? De ce comunicăm cu familia? Cum comunicăm cu familia?

Lector univ. dr. Oana Moșoiu
Trainer și expert în educație, formare și evaluare
Ce comunicăm cu familia – in scenariul gradiniței clasice, hibride sau online? Care sunt nevoile de comunicare ale părinților? Cu ce emoții și anxietăți ne confruntăm? Ce rol are dascălul în ritmul unei familii, chiar și atunci când copilul este acasă? Ce rol are tehnologia în această ecuație?
Mirela Horumbă
Psiholog și psihoterapeut. Antrenor de bună stare
De ce comunicăm cu familia, ca dascăli? Care sunt oportunitățile unei colaborări armonioase cu parinții? Cum putem stimula dezvoltarea copiilor? Care sunt implicațiile lipsei de comunicare? Cand și cum vor apărea consecințele? Care sunt oportunitățile și limitările tehnologiei, în această relație?
Valentina Secară
Fondatoare Acorns Nurseries
Cum comunicăm cu familia? Care sunt mijloacele practice prin care îi putem ține pe părinți aproape, indiferent de scanariul de învățare? Cum cultivăm și întreținem încrederea? Cum ajută tehnologia? În ce măsură o putem folosi în relația cu copiii, în funcție de vârstă? Dar cu părinții?

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.