Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

EY implementează soluțiile de gestionare COVID-19 dezvoltate de SAP și Qualtrics, care ajută autoritățile să păstreze legătura cu cetățenii și angajații

0

EY implementează soluțiile de gestionare COVID-19 dezvoltate de SAP și Qualtrics, care ajută autoritățile să păstreze legătura cu cetățenii și angajații, să utilizeze date pentru a lua decizii mai rapid și să gestioneze mai bine fluxul de informații și resurseEY se aliază cu SAP și Qualtrics în lupta împotriva COVID-19

 

  • Soluțiile sunt disponibile și în România, sunt oferite pro-bono de către EY, iar accesul la software este gratuit în această perioadă

EY anunță colaborarea cu SAP și Qualtrics pentru elaborarea unor soluții care sprijină guvernele din toată lumea în lupta cu răspândirea rapidă a pandemiei COVID-19. Acest demers vizează furnizarea către autorități a unui set complet de servicii și soluții care să răspundă nevoilor urgente în gestionarea efectelor pandemiei.

EY implementează soluțiile Qualtrics® și SAP®, printre acestea numărându-se instrumente care ajută autoritățile să realizeze trierea preliminară și îndrumarea pacienților posibil infectați cu COVID-19, să sprijine lucrătorii din domeniul sănătății și să gestioneze fluxul de informații și resurse către cetățeni.

Serviciile și soluțiile dezvoltate sunt disponibile în peste 90 de țări din lume, inclusiv în România, și în toate cele 50 de state nord-americane.

Carmen Adamescu, Partener, Asistență în Afaceri, EY România: ”SAP și EY pun la dispoziție aceste soluții și autorităților din România, cu speranța că pot veni în ajutor cetățenilor și instituțiilor sanitare, a celor care se află în suferință, pericol sau nevoie. În același timp, cred că ar ajuta în mod special spitalele și personalul medical, cu nevoi de echipamente medicale, medicamente și materiale sanitare, să comunice mai fluid și mai rapid cu autoritățile și, în acest fel, să obțină mai repede cele necesare luptei cu pandemia și să poată salva cât mai multe vieți. În situații de urgență, informația este vitală, iar timpul, critic.”

Serviciile de implementare sunt oferite pro-bono de către EY, iar accesul la software este gratuit în această perioadă.

Concret, printre soluțiile puse la dispoziția autorităților se numără:

  • Qualtrics COVID-19 Pre-Screening and Routing: un chestionar online ghidat pentru triajul preliminar, care permite cetățenilor care suspectează că ar putea fi infectați cu COVID-19 să își introducă simptomele. După introducerea datelor, aceștia sunt direcționați automat către resursele online corespunzătoare sau li se recomandă să își contacteze medicul de familie. Soluția oferă acces instantaneu la resurse medicale și de siguranță adecvate și produce rapoarte automate care identifică orice deficit de informații disponibile.
  • Qualtrics COVID-19 Dynamic Call Center Script: autoritățile naționale înființează servicii de call center (în multe cazuri, pentru prima dată) pentru a reacționa la această criză. Pentru a reduce numărul de apeluri și pentru a asigura informații exacte și la zi apelanților, această soluție direcționează cetățenii către resursele corecte în funcție de întrebările pe care le au sau aspectele pe care doresc să le clarifice. De asemenea, include o funcție de raportare automată care prezintă tendințele, modelele și lipsurile în materie de solicitări de informații.
  • Qualtrics Healthcare Workforce Pulse: o soluție care ajută autoritățile să monitorizeze furnizorii de servicii medicale și personalul medical din sistemele de sănătate, spitale, farmacii și clinici, care se află în prima linie de luptă cu pandemia COVID-19. Soluția Healthcare Workforce Pulse este concepută să preia feedbackul privind nevoile de resurse, siguranță, flexibilitate și comunicare ale celor care tratează pacienții infectați.
  • Soluție de protocol pentru pacienții în stare critică: o soluție adaptată pentru autorități și ministere ale sănătății, destinată identificării din timp a pacienților în stadiu critic sau cu risc ridicat. Această soluție utilizează ghidurile Organizației Mondiale a Sănătății și scala de fragilitate Edmonton și se bazează pe un algoritm de protocol pentru terapia intensivă. Soluția ajută la identificarea din timp a pacienților cu risc ridicat prin diseminarea și analizarea rezultatelor în timp real, permițând o mai bună alocare a serviciilor de terapie intensivă, care sunt deja suprasolicitate.

În România, autoritățile administrației publice centrale utilizează deja chestionarele Qualtrics.

Guvernele din toată lumea trebuie să acționeze rapid și decisiv în această perioadă de incertitudini pentru cetățenii lor. Aceste soluții și servicii ajută autoritățile să interacționeze rapid și la scară largă cu cetățenii. Ele asigură un mijloc de colectare și analizare a datelor în timp real, care le permite să ia imediat măsuri în contextul situației volatile cu care se confruntă și oferă beneficii imense cetățenilor pe durata actualei crize. Suntem mândri de faptul că, împreună, ajutăm autoritățile să valorifice puterea serviciilor dezvoltate în a gestiona și a depăși cu bine situația dificilă și îngrijorătoare în care cu toții facem eforturi pentru a proteja sănătatea celor dragi și a comunităților noastre”, au declarat reprezentanții EY, SAP și Qualtrics.

Autoritățile publice din întreaga lume au început să implementeze rapid aceste soluții, iar rezultatele acestora s-au văzut imediat. În SUA, Africa, Europa și Asia-Pacific, autoritățile și instituțiile locale și naționale evaluează starea de sănătate a cetățenilor, identificând centre de testare pentru cei care au nevoie de acest lucru și în vederea triajului pacienților și urmăririi tratamentului administrat acestora. La nivel național, țările din întreaga lume doresc să știe care sunt informațiile de care au nevoie cetățenii lor și cum pot colabora pentru a asigura serviciile esențiale în timpul acestei pandemii.

Tehnologia Qualtrics respectă cerințele GDPR, HIPAA, HITRUST și FedRamp, beneficiind de cele mai înalte niveluri disponibile în materie de securitate și protecție a confidențialității datelor.

Pentru a afla mai multe despre aceste soluții și despre alte resurse disponibile pentru autoritățile din întreaga lume, vă rugăm să vizitați: ey.com/ro_ro/advisory/sap-qualtrix,

qualtrics.com/here-to-help și ey.com/alliancescomingtogether.

Despre EY România

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 284.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 36,4 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2019. Reţeaua noastră este cea mai integrată la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienţilor servicii prin care să beneficieze de oportunităţile din întreaga lume.

Prezentă în România din anul 1992, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale. Avem birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău. EY România s-a afiliat în 2014 singurei competiții de nivel mondial dedicată antreprenoriatului, EY Entrepreneur Of The Year. Câștigătorul ediției locale reprezintă România în finala mondială ce are loc în fiecare an, în luna iunie, la Monte Carlo. În finala mondială se acordă titlul World Entrepreneur Of The Year. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi pagina noastră de internet: www.ey.com

Despre Qualtrics

Qualtrics (o companie SAP), lider în domeniul experienței oferite clienților și creatorul categoriei Experience Management (XM), revoluționează modul în care organizațiile gestionează și îmbunătățesc cei patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Peste 11.000 de organizații din toată lumea utilizează Qualtrics pentru a studia și înțelege datele referitoare la experiență (X-data™) și pentru a acționa în baza acestora. Aceste date sunt convingerile, emoțiile și intențiile care arată de ce se întâmplă lucrurile și cum trebuie acționat în privința acestora. Qualtrics XM Platform™ este un sistem de acțiune care ajută companiile să atragă clienți care interacționează și cumpără mai mult, să fidelizeze angajații care construiesc o cultură pozitivă, să dezvolte produse revoluționare populare în rândul consumatorilor și să construiască un brand de care oamenii să se atașeze. Pentru a afla mai multe, vă rugăm să vizitați qualtrics.com.

Despre SAP

Descriindu-se drept „The Experience Company powered by the Intelligent Enterprise”, SAP este lider de piață în domeniul soluțiilor software pentru întreprinderi, ajutând companiile de toate dimensiunile și din toate sectoarele să funcționeze în mod optim: 77% din veniturile din tranzacții la nivel mondial interacționează cu un sistem SAP. Tehnologiile noastre de învățare automată, internetul lucrurilor (IoT) și analiză de date avansată sprijină transformarea companiilor clienților noștri în întreprinderi inteligente. SAP oferă oamenilor și organizațiilor perspective profunde referitoare la activitățile lor și încurajează colaborarea, ceea ce le ajută să își mențină avansul față de competitori. Simplificăm tehnologia pentru companii, astfel încât să beneficieze de programele noastre așa cum doresc: fără perturbări. Suita noastră completă de aplicații și servicii le permite celor peste 440.000 de clienți din sectoarele public și privat să își desfășoare activitatea în mod profitabil, să se adapteze permanent și să iasă în evidență. Cu o rețea globală de clienți, parteneri, angajați și lideri de opinie, SAP ajută lumea să funcționeze mai bine și să îmbunătățească traiul oamenilor. Pentru mai multe informații, vizitați www.sap.com.

Orice afirmație cuprinsă în documentul de față, care nu constituie un fapt istoric, reprezintă predicții, așa cum sunt definite acestea în U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Cuvinte sau expresii precum „a anticipa”, „a crede”, „a estima”, „a preconiza”, „a prognoza”, „a intenționa”, „a fi posibil”, „a planifica”, „a plănui”, „a prezice”, „a recomanda” și alte expresii similare au scopul, atunci când se referă la SAP, de a identifica astfel de predicții. SAP nu își asumă nicio obligație de a actualiza sau revizui public vreo predicție. Toate predicțiile se fac sub rezerva unor diferite riscuri și incertitudini, care ar putea face ca rezultatele efective să difere semnificativ de proiecții. Factorii care au potențialul de a afecta rezultatele financiare viitoare ale SAP sunt discutați mai detaliat în declarațiile depuse de SAP la Comisia pentru Valori Mobiliare a Statelor Unite (US Securities and Exchange Commission sau SEC), inclusiv în cel mai recent raport anual 20-F depus la SEC. Cititorii sunt avertizați să nu se întemeieze excesiv pe aceste predicții, care sunt valabile numai la data emiterii lor.

SAP și celelalte produse și servicii SAP menționate în prezentul document, precum și siglele acestora sunt mărci comerciale sau mărci înregistrate ale SAP SE în Germania și alte țări. Vă rugăm să vizitați https://www.sap.com/copyright pentru informații suplimentare privind mărcile înregistrate.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.