Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

evoMAG aniverseaza 15 ani si creste cu 40% capacitatea depozitului

0

evoMAG aniversează 15 ani și crește cu 40% capacitatea depozitului 

  • evoMAG desfășoară o campanie aniversară, până pe 17 mai, oferind reduceri de până la 65% la 50.000 de produse
  • Numărul comenzilor evoMAG a crescut în ultimele două luni cu peste 35%
  • 40% dintre comenzile din aprilie au fost plasate de clienți noi, aflați la prima comandă pe evoMAG.ro
  • În ultimele două luni, rata de conversie a urcat la 1,5%, iar 60% dintre comenzi au fost plătite online, cu cardul

București, 11 mai 2020 – evoMAG aniversează 15 ani și crește cu 40% capacitatea depozitului, într-un proces de extindere pe verticală. Decizia de extindere a capacității depozitului a fost luată pe fondul majorării vânzărilor din ultimele două luni și a fost posibilă ca urmare a unei investiții anterioare, de 50.000 de euro, în sistemul de tip WMS.

„Situația actuală ne reconfirmă că suntem în industria care trebuie și că astăzi, mai mult ca oricând, trebuie să luăm decizii mai rapid, să analizăm mai bine datele, să înțelegem mai bine comportamentul și nevoile clienților. Suntem în același domeniu de 15 ani. În tot acest timp, singurul lucru care a rămas la fel este că, online, clienții pot adăuga produse în coș. În rest, totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operațională, înțelegerea clientului, nevoile acestora, modalitățile de plată, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu să cumperi online – acum e o normalitate. Mai ales în condițiile actuale, când, de la începutul anului, industria de eCommerce a crescut cu 25%”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

 

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari și a schimbării comportamentului de consum al clienților.

 

„Luna trecută, din totalul comenzilor, 40% au aparținut clienților noi, aflați astfel la prima comandă pe evoMAG.ro. A crescut mult numărul clienților persoane fizice, iar decizia de cumpărare a fost luată mult mai rapid. A crescut conversia cu 30 – 40%, ajungând la 1,5%. Clienții au făcut mai multe plăți online, cu cardul, 60% dintre comenzi fiind plătite în acest fel”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că, în general, oamenii cu căutat furnizori cu experiență, cu branduri puternice în piață și au ales jucătorii mai cunoscuți.

 

Pe lângă cererea în creștere din ultimele două luni, viteza de implementare a deciziilor a contribuit la majorarea vânzărilor evoMAG, angajații companiei reușind ca, într-o singură zi, să facă tranziția de la desfășurarea activității la birou, la cea în regim home office, iar evoMAG să fie în tot acest timp 100% operațional. 

 

„Ne-a fost ușor să ne adaptăm, pentru că aveam deja implementate astfel de proceduri, de lucru de acasă. Diferența a făcut-o faptul că avem un centru de date și că am putut analiza datele săptămânal, ca să ne putem da seama care este următorul trend și să ajustăm ofertele și produsele în consecință. 

 

Spre exemplu, în prima săptămână de la instaurarea stării de urgență, a existat nevoia de a lucra de acasă, apoi de a găti acasă și de a face sport indoor, tendințe care s-au regăsit în cererea pentru diferite categorii de produse. Prelungirea stării de urgență a generat nevoia de a lucra tot mai mult acasă, clienții cumpărând scaune de birou ergonomice, laptopuri, imprimante, televizoare mai mari, webcam-uri, tablete etc. Am analizat toate aceste lucruri și ne-am putut adapta astfel la cerințele clienților”, mai spune Mihai Pătrașcu.

 

Pentru a marca 15 ani de activitate, evoMAG desfășoară o campanie aniversară, cu promoții la 50.000 de produse și reduceri ce ajung până la 65%. Reducerile pot fi accesate până pe 17 mai.

 

Despre evoMAG:

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților. 

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite. 

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Mai multe informații despre evoMAG, produsele și serviciile oferite se găsesc și pe pagina de Facebook a companiei și pe canalul de YouTube

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.