Euronews, CNN, Eurosport, Mezzo, RFI si Deutsche Welle promoveaza Festivalul George Enescu!

0

Ediţia din acest an a Festivalului Internaţional George Enescu, va fi popularizată printr-un spot difuzat de canalul Euronews.

Difuzarea spotului realizat de Societatea Română de Televiziune, coproducător al evenimentului, a început de vineri şi va continua timp de patru luni, scrie adevarul.ro

Festivalul Internaţional George Enescu se va desfăşura între 1 şi 25 septembrie 2011.

Euronews va promova Festivalul George Enescu prin 14 spoturi pe săptămână, dar şi online şi prin menţionări speciale în emisiunile Rendez-vous şi Le mag. În perioada 1 noiembrie 2010 – 6 februarie 2011 şi CNN a asigurat vizibilitatea evenimentului prin difuzarea unui număr de 345 de spoturi în reţeaua care acoperă Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Alţi parteneri internaţionali ai festivalului sunt: Eurosport, Mezzo, Radio France Internationale (RFI) şi Deutsche Welle.

Potrivit site-ului oficial festivalenescu.ro din data de 15 martie – s-a dat startul la vânzarea abonamentelor la Festivalul și Concursul Internațional “George Enescu”.

Pentru a uşura procesul de achiziţionare a biletelor şi abonamentelor, pentru ediţia 2011 acestea pot fi cumpărate înca din luna martie. Abonamentele vor scoase la vânzare din data de 15 martie 2011. Biletele individuale vor fi puse în vânzare din data de 15 mai 2011.

Persoanele din ţară sau străinătate care doresc să obţină abonamente sau bilete au la dispoziție trei metode de informare și cumpărare:
1. Pe site-ul www.eventim.ro, care pune la dispoziţie multiple metode de plată şi livrare, precum şi posibilitatea de a alege direct locurile pe planul de sală (va trebui sa aveţi instalat plugin-ul Java)
2. În magazinele din reţeaua Eventim în toată ţara: Germanos, Orange, Vodafone, Domo, librăriile Humanitas, birourile Eventim din Bucuresti și din țară.

3. Pe site-urile Eventim din străinatate şi în reţelele Eventim internaţionale

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează