Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Edenred România a oferit 20.000 de mese gratuite la restaurant, în cadrul unuia dintre cele mai mari programe private de susținere a industriei HORECA din România

0

Edenred România a oferit 20.000 de mese gratuite la restaurant, în cadrul campaniei naționale „Ieșim la Masă!”, unul dintre cele mai mari programe de susținere a industriei HORECA derulate de o companie privată, în 2020, în România. Campania „Ieșim la Masă!” a fost implementată în intervalul 6 iulie 2020 – 20 februarie 2021 și a avut ca obiectiv participarea la relansarea business-ului restaurantelor afectate de restricțiile impuse sectorului HORECA în pandemia generata de COVID-19.

În această perioadă, Edenred a promovat gratuit restaurantele partenere și a încurajat beneficiarii de carduri de masă Edenred Ticket Restaurant® să își reia obiceiul de a mânca în oraș, atunci când a fost posibil, sau să comande preparate de la restaurante cu livrare la domiciliu.

Angajații care au efectuat cel puțin o tranzacție cu cardul de masă Edenred Ticket Restaurant® la un restaurant, terasă, cantină, pizzerie, unitate de catering, ceainărie, cofetărie, bufet, cafenea, restaurant din rețeaua de parteneri Edenred au primit, prin tragere la sorți, premii sub formă de vouchere valorice, pentru a-și achita masa la restaurant.

Dana Sîntejudean, Director Regional Edenred Central Europe: În 2020, un an atipic pentru business, am văzut o mobilizare comună la nivelul societății, în dorința de a susține industriile și categoriile vulnerabile să depășească această situație nouă și neașteptată. Programul <<Ieșim la Masă!>> a fost, alături de alte inițiative din mediul privat, un sprijin concret pentru industria ospitalității, care traversează, în continuare, o etapă fără precedent și a cărei relansare trebuie să rămână prioritară pentru noi toți.

Vom continua și anul acesta să venim cu soluții pentru partenerii noștri din mediul privat și să susținem autoritățile în diverse inițiative, oferind aceleași servicii de calitate beneficiarilor și clienților din ecosistemul de beneficii Edenred România”.

Cu o investiție de aproape 200.000 de euro din partea Edenred România, campania <<Ieșim la Masă!>> a cuprins acțiuni de promovare a restaurantelor partenere, cu scopul de a genera clienți din rândul beneficiarilor de carduri de masă și de a încuraja publicul larg să își reia obiceiul de a lua masa la restaurant, sprijinind, astfel, industria ospitalieră.

Daniel Mischie, Președintele Organizației HORA (Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România): „Într-o perioadă dificilă, în care restricțiile au pus presiune pe operatori, inițiativele de susținere a sectorului HORECA, așa cum a fost campania derulată de Edenred, ne-au ajutat să le redăm încrederea clienților în a-și relua obiceiurile de dinainte de pandemie. Ne așteptăm să intrăm ușor, ușor, în normalitate, odată cu redeschiderea parțială a restaurantelor în interior, evident în limitele prevăzute de lege, și cu măsurile de siguranță menținute în locații și de către clienți”.

Călin Ile, Președintele Federației Industriei Hoteliere din România: „Campania <<Ieșim la Masă!>> a fost o acțiune cu un impact extrem de important atât pentru noi, operatorii din HORECA, cât și pentru clienții noștri. Și spun asta gândindu-mă în special la suportul moral pe care noi și angajații noștri l-am primit prin aceasta acțiune, în momente când nu vedeam niciun element de speranță. Această campanie a fost o parte din motivația care ne-a făcut să mergem înainte, să ținem unitățile deschise, să luptăm pentru a menține vie una dintre cele mai frumoase industrii din lume. Pe de altă parte, le-a adus aminte clienților noștri că ieșirea la masă este un lucru firesc, chiar banal pentru mulți, dar de a cărui importanță nu ne-am dat seama până în momentul când ne-a lipsit. Le-a menținut aprinsă dorința de a ieși în oraș la masă, de a reveni la o viață socială activă cât mai repede. Astfel de acțiuni, prin care ne susținem unii pe alți, vor face ca lucrurile să revină repede la normal, chiar dacă normalitatea va fi puțin diferită față de ce știam noi. Sunt sigur că ne vom reveni curând, cu responsabilitate și cu încredere.”

Campania „Ieșim la Masă!” este unul dintre proiectele pe care Edenred România le-a implementat anul trecut în contextul pandemiei de COVID-19, pentru a veni în sprijinul comercianților parteneri și al beneficiarilor soluțiilor sale digitale.

Campania face parte din programul global al Grupului Edenred, „More than Ever” și a implicat, pe de o parte, restaurante partenere Edenred și, pe de altă parte, utilizatorii Edenred Ticket Restaurant® care au achitat masa în sectorul HORECA cu cardurile lor de masă și cu voucherele-premiu primite în campanie.

Edenred le oferă beneficiarilor săi cea mai mare rețea de mii de restaurante prezente la nivel național, care acceptă plata cu cardurile de masă Edenred Ticket Restaurant®.

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (carduri de combustibil, soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Aceste soluţii cresc calitatea vieţii şi puterea de cumpărare a angajaţilor, îmbunătăţesc atractivitatea şi eficienţa companiilor, şi animă piaţa muncii şi economia locală. De asemenea, facilitează accesul la o alimentaţie mai sănătoasă, produse mai sustenabile şi soluţii de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de 30 miliarde de euro, efectuat în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.