Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Edenred lansează Felicia, un chatbot bazat pe AI, pentru a îmbunătăți interacțiunea cu clienții

0

Edenred România anunță lansarea chatbot-ului Felicia, bazat pe inteligență artificială, primul serviciu de acest tip al unei companii de beneficii extrasalariale din România. Felicia va putea oferi răspunsuri instantanee întrebărilor legate de produsele și serviciile Edenred și va prelua primele solicitări ale utilizatorilor în cursul primului trimestru al acestui an. România este prima țară din Europa Centrală în care grupul Edenred implementează un serviciu de chatbot, beneficiind de expertiza altor subsidiare unde funcționează cu succes produse similare și oferă, astfel, mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu utilizatorii.

Implementarea tehnologiei conversaționale în ecosistemul de soluții Edenred România face parte din strategia de digitalizare accelerată a companiei și va contribui la îmbunătățirea experienței clienților, ale căror interogări vor fi soluționate cu succes mult mai rapid. Chatbot-ul Felicia, aflat la cea mai avansată versiune a unei soluții digitale dedicate conversației umane, va fi disponibil 24/7 pentru clienți, pe site-ul și pagina de Facebook ale Edenred România, inclusiv pe platforma Benefit, precum și în aplicația mobilă, de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Dana Sîntejudean, Director Regional Edenred Central Europe: „Odată cu lansarea noii soluții digitale, Edenred România își reafirmă angajamentul de a deservi fiecare client cu aceeași pasiune, customer experience fiind mereu principala noastră preocupare.

Accentul pe inovație și tehnologie ne-a determinat să oferim utilizatorilor noștri această nouă tehnologie conversațională, cu scopul de a reduce timpul de răspuns în rezolvarea situațiilor pe care le întâmpină. Ne așteptăm ca Felicia să rezolve cu succes peste 20% din interogările comune de asistență, în primă etapă, și va deveni mai inteligentă, pe măsură ce va învăța din interacțiunile cu utilizatorii, oferind majorității o experiență personalizată”.

Cine este Felicia?

Povestea Feliciei a început din dorința de a îmbunătăți permanent experiența utilizatorilor Edenred și din pasiunea echipei de a avea doar clienți mulțumiți și fericiți cu soluțiile pe care le au la dispoziție, numele chatbot-ului fiind ales pentru a evidenția esența serviciului oferit.

Felicia, nume de origine latină, care derivă din adjectivul „felix” („fericit”) este însăși definiția fericirii, fiind sinonim cu a-i mulțumi pe ce cei de care are grijă, în acest caz, clienți, parteneri comercianți și utilizatori din ecosistemul de beneficii Edenred România.

Cum funcționează chatbot-ul Felicia

Chatbot-ul Felicia este o soluție inovativă bazată pe inteligența artificială, dezvoltată special pentru piața din România, ce recunoaște scrisul în limba română și poate conversa cu utilizatorii soluțiilor Edenred.

Cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor Edenred sunt legate de metode de plată și beneficii extrasalariale în general. Felicia va răspunde întrebărilor puse pe site-ul și pagina de Facebook ale Edenred România, inclusiv pe platforma Benefit, precum și în aplicația mobilă. Este un chatbot funcțional, adaptat pentru a putea interpreta întrebările și nevoile utilizatorilor chiar și într-un text cu greșeli de scriere.

▬▬

Edenred este o platformă lider de servicii și plăți și companionul zilnic pentru piața muncii ce conectează 50 de milioane de angajați și 2 milioane de comercianți parteneri din 46 de țări, prin intermediul a peste 850.000 de clienți corporativi.

Edenred oferă soluții de plată pentru situații specifice, precum alimente (vouchere de masă), flote și mobilitate (carduri de combustibil, vouchere pentru transport), stimulente (vouchere cadou, platforme de incentivare a angajaților) și plăți corporative (carduri virtuale). Aceste soluții contribuie la îmbunătățirea calității vieții și la creșterea puterii de cumpărare a angajaților, cresc atractivitatea și eficiența companiilor și revitalizează piața forței de muncă și economia locală.

Cei 10.000 de angajați ai Edenred se angajează să facă din piața muncii un ecosistem conectat mai sigur, mai eficient și mai simplu de utilizat în fiecare zi.

În 2019, datorită activelor sale tehnologice, grupul a gestionat un volum de afaceri de 31 de milioane de euro, din tranzacții realizate, în primul rând, prin intermediul aplicațiilor mobile, a platformelor online și cardurilor.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris și este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe și MSCI Europe.

Pentru mai multe informații, accesați: www.edenred.com

Logo-urile și alte denumiri comerciale menționate sau prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără consimțământul scris prealabil al proprietarilor lor.

Edenred a aniversat 10 ani în 2020.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.