Donaţiile IKEA Foundation au ajutat copii din 28 de ţări

0

În 2012, IKEA Foundation a strâns 110 milioane de dolari* sub formă de subvenții sau donații pentru a ajuta copii și familii sărace din 28 de ţări aflate în curs de dezvoltare.

IKEA Foundation este în prezent organizația care oferă cele mai importante donații la nivel mondial pentru UNICEF, UNHCR, Agenția ONU pentru Refugiați, Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare, Salvați Copiii și Lupta pentru Pacea Internațională.

Alte momente importante din activitatea desfăşurată în 2012 de IKEA Foundation (datele sunt culese din raportul anual):                                               

  • 74 de milioane de copii din India au primit ajutor datorită unui parteneriat realizat cu UNICEF pe o perioadă de 10 ani,
  • 9,3 milioane de euro au fost donate către UNICEF și Salvați Copiii prin intermediul campaniei Jucăriilor de Pluş.
  • A fost lansat programul IWitness pentru ca angajaţii IKEA să se poată întâlni cu familiile și comunitățile care au primit ajutor în urma campaniei Jucăriilor de Pluș.

„Am fost foarte bucuroşi să donăm 110 milioane de dolari anul trecut pentru a crea oportunităţi pentru copiii şi familiile sărace care trăiesc în ţările aflate în curs de dezvoltare. Cu toate acestea, nu este important cât am donat, ci cum am oferit donaţiile”, explică Per Heggenes, CEO IKEA Foundation. „Prin colaborări de lungă durată cu partenerii potriviţi, putem contribui la implementarea unor schimbări durabile şi inovatoare, reuşind să creăm până în 2015 o diferenţă în bine în vieţile a 100 de milioane de copiii”, completează Per Heggenes.

ikea foundation si salvati copiii

IKEA Foundation susține prin intermediul campaniei Jucăriilor de Pluș programe pentru ajutorarea copiilor din familii defavorizate realizate împreună cu Salvați Copiii România și UNICEF. 48.171 de jucării de pluș au fost cumpărate din magazinul IKEA din România în timpul campaniei Jucăriilor de Pluș desfășurată între 4 noiembrie și 29 decembrie 2012. Pentru fiecare jucărie de pluș cumpărată, IKEA Foundation a donat câte 1 euro pentru proiecte educaționale realizate de UNICEF și Salvați Copiii. 

Despre IKEA România

IKEA este o companie cu origini suedeze, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Viziunea IKEA este aceea de „a crea o viaţă mai bună de zi cu zi pentru cei mai mulţi oameni” prin oferirea unei game largi de produse funcţionale, de design şi calitate la preţuri mici, astfel încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite. 139.000 de angajati IKEA imbratiseaza viziunea companiei. Compania IKEA deţine 338 de magazine în 40 de ţări sau teritorii, dintre care 39 de magazine sunt francize deţinute de alte companii decât IKEA Group. Magazinele din IKEA Group au fost vizitate anul trecut de 776 milioane de oameni.

Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group (detalii pe www.IKEA.ro).

Despre IKEA Foundation

IKEA Foundation îşi propune să îmbunătăţească oportunităţile pentru copii şi tineri din ţările în curs de dezvoltare finanţând programe pe termen lung, care  creează o schimbare substanţială şi de durată. IKEA Foundation colaborează cu parteneri strategici cu abordări inovatoare pentru a obţine rezultate pe scară largă în patru domenii fundamentale ale vieţii unui copil: un loc pe care să-l numească acasă, un început sănătos în viaţă, o educaţie de calitate şi un venit constant în familie. Se estimează că în prezent, 100 de milioane de copii beneficiază de programele finanţate.

Mai multe detalii la: www.IKEAfoundation.org, www.facebook.com/IKEAFoundation şi blog.IKEAfoundation.org

*82 milioane de euro sau 71 milioane de lire (rata de conversie folosita este din data de 03.02.2013)

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează