Donație de 11 000 de dolari Asociaţiei de Sprijin a Copiilor Handicapaţi Fizic din România pentru achiziţionarea de materiale specifice

0

În cadrul campaniei globale de responsabilitate socială “One by One for Children”, Amway continuă să ajute copiii din România să ducă o viaţă mai bună

Angajaţii companiei Amway România împreună cu distribuitorii săi au donat 11.000 USD Asociaţiei de Sprijin a Copiilor Handicapaţi Fizic din România pentru achiziţionarea de materiale specifice, necesare copiilor care au nevoie de o îngrijire permanentă, dar şi pentru învestirea în programe de dezvoltare pentru integrarea acestora în societate.

Considerăm că este datoria noastră să dedicăm o parte din timpul, talentele şi resursele noastre comunităţilor în cadrul cărora ne desfăşurăm activitatea. Una dintre cele mai importante iniţiative în acest sens este campania pentru copii “One by One for Children”, care, la nivel global, începând din 2003 a ajutat peste şapte milioane de copii să trăiască mai bine, să se joace, să înveţe şi să reuşească în viaţă”, a declarat Candan Corbacioglu, Amway Europe Corporate Affairs Area Manager.

De la înfiinţare, Amway România s-a implicat direct în numeroase proiecte locale oferind sprijin organizaţiilor non-profit care militează pentru soluţionarea problemelor cu care se confruntă copiii, pentru a asigura un viitor mai bun tinerei generaţii.

Şi în 2012, Amway va continua să-şi respecte angajamentul faţă de comunitate prin implicarea activă împreună cu partenerii săi într-un nou proiect de resposabilitatea socială.

„Numai aşa, prin oferirea unei oportunităţi de afaceri cu produse de cea mai bună calitate şi sprijinirea comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea, suntem consecvenţi în viziunea noastră de a ajuta oamenii să trăiască o viaţă mai bună”, a adăugat Candan Corbacioglu.

Campania Amway „One by One for Children”

Amway este o companie globală, prezentă în 80 de ţări din întreaga lume. Amway înseamnă mai mult decât un portofoliu de produse extraordinare şi de oportunităţi de afaceri deosebite, înseamnă acordarea de şanse copiilor pentru a avea o viaţă mai bună. Campania Amway „One by One for Children” a fost lansată în anul 2003. Programul este susţinut de companie, de angajaţii săi, precum şi de 3 milioane de ABO (Amway Business Owners) din întreaga lume. Campania a reuşit să ofere o schimbare pozitivă în viaţa a 7 milioane de copii din întreaga lume, făcând posibilă strângerea şi donarea a 112 milioane USD, implicarea directă prin 1,3 milioane de ore de voluntariat.

Despre Amway

Amway (www.amway.com) este lider mondial în industria vânzărilor directe. Fondată în 1959 ca distribuitor de produse de îngrijire a locuinţei, Amway s-a extins şi diversificat peste ani şi azi acest lucru se observă în special din vânzările de suplimente alimentare Nutrilite şi produse de îngrijire a tenului şi cosmetice Artistry. Amway a ajutat milioane de oameni să îşi îmbunătăţească vieţile prin produse de cea mai bună calitate, oportunitatea de afaceri şi implicarea în proiecte generoase, ca One by One pentru copii.

Despre Amway România

Compania Amway România Marketing  S.R.L a intrat pe piaţa românească în noiembrie 1997, fiind una dintre cele 57 de filiale Amway existente în întreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 1000 de produse din diverse game: NUTRILITE™, ARTISTRY™, beautycycleTM, LOC™, SATINIQUE™, GLISTER™, TOLSOM™, HYMM™, etc.

Despre Asociaţia de Sprijin a Copiilor Handicapaţi Fizic din România

Asociaţia de Sprijin a Copiilor Handicapaţi Fizic din România este o organizaţie formată din familiile care au în îngrijire copii şi tineri cu handicap. ASCHF-R a luat fiinţă în 1990, iar în prezent cuprinde 10 filiale aflate în următoarele judeţe: Argeş, Buzău, Constanţa, Călăraşi, Giurgiu, Neamţ, Olt, Prahova, Vâlcea şi în municipiul Bucureşti. Scopul şi misiunea ASCHF-R constau în dezvoltarea de programe cu şi pentru copii şi tinerii cu handicap fizic/ asociat în vederea incluziunii sociale a acestora.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează