Deutsche Telekom lanseaza si in Romania un joc inovator pentru cercetarea in domeniul dementei

0

DEUTSCHE TELEKOM PREZINTĂ SEA HERO QUEST – JOC INOVATOR PENTRU DISPOZITIVE MOBILE

Sea Hero Quest este un nou joc inovator dedicat dispozitivelor mobile, special conceput pentru a crea cel mai mare set de date crowd sourced din lume. Acesta urmează să servească drept referință cu privire la orientarea în spațiu a oamenilor, ajutând cercetătorii să fie cu un pas mai aproape de a dezvolta noi teste pentru diagnosticarea demenței.

Sea Hero Quest a fost creat în parteneriat cu organizația de caritate Alzheimer’s Research, University College London, University of East Anglia și dezvoltatorii de jocuri Glitchers.
Sea_Hero_Quest_Logo

Deutsche Telekom, una dintre cele mai importante companii de telecomunicații din lume, anunță lansarea unui joc inovator pentru dispozitivele mobile, intitulat Sea Hero Quest, care îmbină plăcerea de a juca cu susținerea unei cauze pentru binele comunității. Lansarea jocului a fost anunțată în România astăzi, 5 mai 2016.

Sea Hero Quest este un joc pentru dispozitive mobile disponibil pe mai multe platforme și conceput special pentru a contribui la dezvoltarea înțelegerii cu privire la orientarea în spațiu și la modul de funcționare a zonei responsabile cu mișcarea din creierului uman. Aplicația este parte dintr-un demers coordonat pentru a avansa în gestionarea amenințării din ce în ce mai mare pe care o constituie demența.

Conform raportului The Global Impact of Dementia (2013 – 2050), această boală va afecta 135 de milioane de oameni la nivel global până în 2050. Demența influențează formarea de noi amintiri, lăsându-i adesea pe cei afectați izolați și dezorientați.

Pentru mulți dintre cei care suferă de demență, unul dintre primele efecte pe care le resimt este limitarea abilităților de conștientizare a spațiului, aceștia pierzându-și capacitatea de a se orienta chiar și în locurile și mediile bine cunoscute.

Generarea de referințe globale legate de modul în care ne orientăm în spațiu este recunoscută ca un pas esențial pentru dezvoltarea unor noi teste de diagnosticare a bolilor care cauzează demență.

În acest moment, se derulează noi studii clinice care aduc speranță în ceea ce privește posibilitatea de a încetini efectele bolii Alzheimer, cea mai frecventă cauză a demenței. Dacă studiile vor demonstra eficiența unor noi medicamente, diagnosticarea timpurie rămâne în continuare o temă importantă.

Adrian Curaj (MENCS) si Marius Bostan (MCSI)

“Ne bucură că Telekom Romania poate contribui la un asemenea proiect extraordinar de cercetare mondială. Acoperirea Deutsche Telekom este cheia succesului acestui joc inovator, Sea Hero Quest. Miza unui număr cât mai mare de jucători este importantă pentru noi toți, așadar, vă provoc să facem bine să ne jucăm!” spune Ruxandra Vodă, Director Comunicare Telekom Romania.

Demența este o boală care îi privează pe cei dragi de capacitatea de a-și împărtăși amintirile. Deutsche Telekom consideră că tehnologia inovatoare și noile servicii rezultate pot aduce o schimbare în bine în viața tuturor.

Hans-Christian Schwingen, Chief Brand Officer Deutsche Telekom a declarat în cadrul conferinței : “Deutsche Telekom crede în puterea de a împărtăși. Știam că trebuie să existe o cale pentru a le permite tuturor să ne ofere din timpul lor astfel încât să putem fi cu un pas mai aproape de o descoperire revoluționară în domeniul demenței. În același timp, am realizat că dacă dorim să obținem rezultate concrete și dacă vrem să facem cu adevărat diferența, trebuia să creăm o experiență distractivă pentru toți cei implicați. Trebuia să creăm ceva care să-i determine pe oameni să se joace pentru o cauză bună”.

Sea Hero Quest_Game Creative_adorabella
În cadrul unui proces coordonat de Saatchi & Saatchi Londra, fiecare aspect al Sea Hero Quest a fost conceput în colaborare cu dezvoltatori de jocuri și cercetători pentru a oferi informații despre modul în care ne orientăm în viața de zi cu zi. Pe măsură ce jucătorii își croiesc drum prin labirinturi de insule și iceberguri, fiecare secundă de joc poate fi transpusă de experți în date științifice. Fiecare 2 minute petrecute jucând Sea Hero Quest echivalează cu 5 ore de cercetare convențională. Dacă 100.000 de oameni joacă Sea Hero Quest pentru doar 2 minute fiecare, putem genera echivalentul a peste 50 de ani de cercetare în laborator.

Hilary Evans, Chief Executive al Alzheimer’s Research a comentat:
“Nu am mai văzut până acum un proiect de o asemenea anvergură în domeniul cercetării demenței. Setul de date pe care îl generează aplicația Sea Hero Quest realizată de Deutsche Telekom este fără precedent, având în vedere că până acum aceste tipuri de investigații presupuneau o coordonare pe durata a câțiva ani și ne ofereau în cel mai bun caz o imagine rapidă despre cum se comporta un eșantion redus de voluntari. Cel mai mare studiu privind orientarea în spațiu de până acum a cuprins mai puțin de 600 de voluntari. Asigurarea accesului comunității de cercetători la un set de date cu sursă deschisă de acest tip, la această scară și într-o perioadă de timp atât de scurtă este exact tipul de inovație necesară pentru a accelera progresul în cercetarea demenței”.

Toate datele colectate din joc vor fi anonimizate și stocate în siguranță în cadrul centrului de date T-Systems din Germania pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor conform legislației germane privind securitatea datelor, una dintre cele mai stricte din Europa.

Sea Hero Quest este disponibil în întreaga lume pe sistemele iOS și Android și poate fi descărcat gratuit accesând App Store și Google Play.

Pentru a afla mai multe informații despre acest joc unic realizat pentru binele comunității, precum și despre povestea creării sale și boala pe care ne va ajuta să o înțelegem, accesați www.seaheroquest.com/ro.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează