Desenul unui copil din România se va transforma într-o jucărie de pluş în toată lumea!

0

IKEA of Sweden AB va transforma desenul unui copil din România într-o jucărie de pluş

Ce poate fi mai frumos decât să creezi jucării care surprind imaginația unor copii? Desenul lui Albert, un băiețel de 7 ani din România, este unul dintre cele zece desene câștigătoare ale competiției organizate la nivel global în Campania Jucăriilor de Pluș pentru Educație, ediţia 2014. Cele zece desene vor fi  transformate de designerii IKEA într-o colecție limitată de jucării de pluş, vândută începând cu noiembrie 2015 în magazinele IKEA din toată lumea.

Albert, 7 ani, RomaniaCei mici au fost invitați să creeze personaje pentru Campania Jucăriilor de Pluș pentru Educație de anul acesta. Copii din toată lumea au desenat personaje fantastice, iar juriul a ales 10 câștigători cu vârste cuprinse între 4 și 10 ani. Țările din care au fost alese desenele câștigătoare sunt: Norvegia, Belgia, Insulele Canare, Malaezia, Marea Britanie, Croația, Cipru, Olanda, România și Taiwan.

Desenele sunt amuzante, creative și reflectă imaginația bogată a copiilor. Printre cele 10 creații se află un tigru-omidă, un sconcs cu numele de Stinky, dinozauri fioroși, o pată albastră cu un singur ochi și multe altele. Desenul câștigător din România este liliacul vesel imaginat de Albert, 7 ani.

„Am ales 10 creații câștigătoare dintre mii de desene realizate cu bucurie de către copii. Desenele finale sunt figuri fantastice, unice, care demonstrează că orice este posibil în imaginația copiilor. Jucăriile de pluș vor fi produse amuzante, simpatice și surprinzătoare, pline de personalitate. Noi am ajuns să îndrăgim aceste personaje și sunt sigură că ele vor fi foarte populare şi printre clienți”, a declarat Maria Thörn, Range Manager la Children’s IKEA.

Competiția de desen s-a desfășurat în magazinul IKEA din București, special pentru membrii IKEA FAMILY, între 10 și 23 noiembrie 2014. Creațiile copiilor au fost afișate pe site-ul IKEA România, unde vizitatorii au votat cele mai apreciate 50 de desene. Dintre acestea, un juriu format din reprezentanți IKEA România a selectat 20 de desene pentru a le trimite în Suedia. În final, echipa globală a ales cele 10 personaje care vor deveni jucării de pluș.

„Credem că ştim de ce micul liliac arată aşa de surprins: este singurul din lume care poate zbura cu aripile orientate invers!” explică Maria Thörn elementul de originalitate al desenului din România.

Primim foarte des propuneri de colaborare de la clienţi pasionaţi de brandul IKEA, care au o idee de produs ce poate face mai bună viaţa de zi cu zi a oamenilor. Faptul că un băieţel de 7 ani din România a făcut un desen în baza căruia se va crea o jucărie IKEA este o veste extraordinară! Mai mult, ne bucură foarte mult contribuţia pe care o va avea liliacul creat de Albert la Campania Jucăriilor de Pluş, ediţia 2015: 1 euro din preţul fiecărei jucării va fi folosit pentru proiecte umanitare dedicate copiilor din toată lumea. Este o misiune frumoasă, iar atât noi, echipa magazinului IKEA, cât şi familia micului artist, suntem foarte mândri!”, declară Raluca Buzea, PR Responsible, IKEA România.

Desenele se vor transforma într-o colecție de jucării de pluș în ediție limitată, care va fi lansată în magazinele IKEA din toată lumea în cadrul Campaniei Jucăriilor de Pluș pentru Educație din Noiembrie 2015.

Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată în perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, IKEA Foundation va dona 1 euro pentru educația copiilor către UNICEF și Salvați Copiii. Donația va fi folosită pentru a sprijini școlile din Asia, Africa și Europa de Est să devină mai sigure și mai bine echipate, cu profesori instruiți pentru toți copiii, fete sau băieți, inclusiv copiii din minorități etnice și copiii cu nevoi speciale.

Despre Compania IKEA

IKEA este o companie de retail mobilier și decorațiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca IKEA a fost înregistrată în 1943, în Suedia. Majusculele din denumirea IKEA provin din iniţialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd, şi numelui satului în care se găsea ferma: Agunnaryd. Compania IKEA deține peste 318 magazine în 28 de piețe și operațiuni în 43 de țări, dintre care peste 40 de magazine sunt francize deținute de alte companii decât IKEA Group.

Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group. Detalii pe www.IKEA.ro.

Viziunea IKEA

Să creăm o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni.

Misiunea IKEA

Să oferim o gamă largă de produse de mobilier, accesorii și decorațiuni pentru casă – funcționale și cu un design de calitate, la prețuri atât de scăzute încât cei mai mulți oameni să și le poată permite.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează