Cutia cu apă dedicată celei de-a douăzecea ediţii a festivalului George Enescu

1

Tetra Pak și UniCredit Țiriac Bank se alătură iubitorilor muzicii Festivalului Internaţional George Enescu și le oferă un produs cu un design special, și anume cutia cu apă în ambalaj de carton Tetra Pak dedicată celei de-a douăzecea ediţii a festivalului.

„Ne bucurăm să omagiem muzica, artiştii şi valorile Festivalului Internaţional George Enescu oferind apă în cutiile noastre cu un design special creat pentru acest eveniment. Festivalul este ocazia perfectă pentru promovarea un nou stil de viaţă care să includă atât valorizarea artei, cât şi atenţia faţă de natură şi resursele ei. În urmă cu 60 de ani fondatorul Tetra Pak a creat un sistem de ambalare care a revoluţionat industria alimentară pornind de la ideea că un ambalaj trebuie să economisească mai mult decât costă; viziunea lui rămâne la fel de actuală prin grija de a conserva resursele naturii, precum şi economisirea energiei cu ajutorul solutiilor de ambalare prietenoase cu mediul şi nu în ultimul rând, promovarea reciclării ambalajelor”, declară Irene Gedeon, Communications & Environment Director, Tetra Pak South Eastern Europe .

 

Susținerea proiectelor culturale și în mod special a Festivalului Internațional George Enescu a devenit o tradiție pentru UniCredit Țiriac Bank. Începând din acest an ne-am propus să fim și mai aproape de oameni, ca parte a efortului nostru continuu de a oferi răspunsuri concrete și beneficii reale tuturor provocărilor și oportunităților cu care aceștia se confruntă în viața lor de zi cu zi. Astfel, împreună cu Tetra Pak, am inițiat un parteneriat în beneficiul publicului Festivalului, oferindu-i apă în mod gratuit, în ambalaje reciclabile cu un design special creat pentru acest eveniment unic în peisajul cultural românesc și internațional”, a declarat Anca Nuță, Director de Identitate și Comunicare al UniCredit Țiriac Bank.

Prin forma sa elegantă şi inovativă, cele 8 suprafeţe diferite ale cutiei comunică într-un stil inedit measajul festivalului si, ca orice ambalaj din portofoliul Tetra Pak, provine din surse regenerabile de materii prime – celuloza copacilor, a căror continuitate este garantată de un bun management al pădurilor.

De peste 60 de ani, compania Tetra Pak este dedicată principiului „PROTEJEAZĂ CE E BUN”, prin oferirea de soluţii de ambalat, cu scopul de a proteja valoarea nutriţională a produsului alimentar. De aceea, schimbările climatice, managementul forestier şi reciclarea sunt priorităţi strategice pentru Tetra Pak. În fiecare an, numărul de ambalaje reciclate a crescut. La nivel global, în 2010 au fost reciclate peste 30 miliarde de cutii Tetra Pak, fiind colectate selectiv de către consumatori. În România, încă din 2004, Tetra Pak s-a implicat în activităţi de educaţie pentru reciclare şi colectare selectivă în peste 300 de şcoli din România.

În ceea ce priveşte politica de mediu, UniCredit Ţiriac Bank face eforturi pentru a limita atât emisiile proprii de gaze cu efect de seră, cât şi pe cele ale proiectelor finanţate. Banca promovează intern un program de reciclare, iar în 2010 grupul UniCredit a semnat un “green deal” cu WWF, care îşi propune ca atât în birourile din România, cât şi în alte locuri din lume în care grupul îşi desfăşoară activitatea, să se reducă emisiile cu 15% până în 2012 şi cu 30% până în 2020.

DESPRE TETRA PAK

Tetra Pak este liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienţii şi furnizorii noştri, oferim produse sigure, inovatoare şi în armonie cu protecţia mediului înconjurător, care satisfac în fiecare zi cerinţele consumatorilor din peste 170 de ţări. Având aproximativ 22000 de angajaţi în peste 85 de ţări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziţiei de lider în industria de profil, pentru crearea unei creşteri profitabile în armonie cu protecţia mediului înconjurător şi cu o bună conduită socială.

Motto-ul nostru, „PROTEJEAZĂ CE E BUN™”, reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sănătoase şi disponibile oriunde. Mai multe informaţii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro.

Despre UniCredit Ţiriac Bank

UniCredit Ţiriac Bank face parte din reţeaua UniCredit, cel mai mare grup bancar din Europa Centrală si de Est şi unul dintre cele mai mari din Europa. UniCredit Ţiriac Bank este un veritabil „one-stop-shop” de servicii financiare, de care beneficiază în prezent 544.000 clienti, prin intermediul a 235 de sucursale. În România, grupul oferă o gamă largă de produse specializate si servicii si prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities Romania, UniCredit CAIB Romania, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Partner.

UniCredit Ţiriac Bank, ca parte a unui grup cu tradiţie în mecenat, susţine proiectele culturale remarcabile Festivalul Internaţional George Enescu, Consursul de Debut Literar UniCredit, PAVILION UNICREDIT, Cruciada Culturii.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.