Compania și Fundaţia Western Union își mobilizează clienţii, angajaţii, agenţii și partenerii de afaceri ca răspuns la criza refugiaţilor din Uniunea Europeană

0

Hikmet Ersek, CEO: „În calitate de companie globală, mobilizarea şi reacţia imediată faţă de această criză umanitară sunt critice”

The Western Union Company şi Fundaţia Western Union sunt pregătite să aloce 1 milion USD ca sprijin imediat şi cât mai eficient pentru familiile şi comunitățile cele mai afectate de criza refugiaților din Europa. Acest proiect de răspuns la criză implică rețeaua globală a companiei, propriii angajaţi şi partenerii de afaceri, agenţii şi clienţii diviziei Western Union Retail, clienții diviziei Western Union Business Solutions, precum şi reţeaua de vânzări a companiei.

Fundaţia Western Union va sprijini o serie de organizații care oferă soluții în caz de dezastre, incluzând aici rețeaua proprie de ONG-uri globale partenere, precum și organizații locale de răspuns în caz de dezastre. Donații care totalizează 200.000 USD au fost deja alocate organizațiilor Save the Children, Societăţilor Naţionale de Cruce Roşie din Europa, Mercy Corps şi Caritas.

Compania Western Union va contribui cu zece cenţi americani pentru fiecare tranzacție consumer-to-consumer realizată în Uniunea Europeană, până la un plafon maximal de 400.000 USD. Această inițiativă a demarat pe 14 septembrie, iar fondurile strânse vor fi alocate acțiunilor imediate de pe teren, ele fiind suplimentate cu activități de voluntariat din partea angajaților Western Union în cadrul centrelor majore de servicii pentru refugiați de pe cuprinsul Europei.

Fundația Western Union a activat, de asemenea, un program de tip appeal match pentru agenții Western Union. Prin intermediul acestuia, Fundația va oferi donații de tip match, în raport de 2:1 pentru fiecare donație din partea agenţilor.

Hikmet Ersek, Preşedinte şi CEO Western Union, a declarat: „Urmărim cu sufletele îndurerate această criză în plină desfăşurare. Compania noastră se ghidează după motto-ul transferurilor de bani pentru mai bine, iar această deviză stă în spatele fiecărei decizii pe care o luăm şi a fiecărei piețe pe care intrăm. A trăi conform devizei noastre de viaţă înseamnă, de asemenea, a dărui în situații extrem de critice pentru comunitățile pe care le deservim.”
„Am început o mobilizare a întregii noastre companii, angajând clienți, angajați, asociați de afaceri şi Fundația noastră pentru a strânge o sumă minimă de 1 milion USD care să fie alocată sprijinirii efortului depus de Uniunea Europeană şi de comunitatea globală în sensul soluționării acestei crize umanitare în plină desfășurare”, a adăugat el.
Patrick Gaston, preşedintele Fundaţiei Western Union, a spus: „Prin intermediul sprijinului financiar alocat de noi, partenerii noștri ONG-uri pot interveni cu măsuri concrete în această criză, putând oferi hrană, adăpost și îngrijiri medicale familiilor şi copiilor cel mai mult afectaţi în zonele de sosire costiere şi continentale, în zonele de tranzit şi triere şi în zonele de repartiţie finală.”

Acţiuni întreprinse de Fundaţia Western Union prin intermediul ONG-urilor sale partenere:
• Save the Children – furnizează produse de imediată urgenţă, incluzând apă, adăpost, hrană, pături şi truse de igienă în taberele organizate şi cele neorganizate şi asigură medii securizate pentru copii. Zonele de acţiune primordiale vor fi cele costiere de sosire a refugiaţilor din Grecia, Italia, Liban şi Egipt, zonele de migraţie şi tranzit din Serbia şi zona de destinaţie finală din Germania.
• Societăţile Naţionale de Cruce Roşie din Europa – distribuie produse de bază, truse de igienă personală, pături, îmbrăcăminte, hrană şi truse pentru bebeluşi. De asemenea, Crucea Roşie va ajuta la regăsirea familiilor separate şi la furnizarea sprijinului psiho-social pentru cei traumatizaţi de călătorie. Principalele lor puncte de acţiune vor fi zonele costiere de sosire a refugiaţilor din Grecia şi din toate ţările de sosire, incluzând zonele migratorii şi de tranzit din Serbia, Macedonia şi Ungaria.
• Caritas Austria şi Caritas Germania furnizează asistenţă de urgenţă, incluzând truse de igienă personală, alimente, îngrijire şi jucării pentru copii, şi asigură interpreţi care să ajute în zona comunicării. Cele două organizaţii deţin actualmente spaţii de adăpost dotate cu cele de bază pentru asigurarea traiului pentru 5.000 de refugiaţi, inclusiv pentru 260 de copii neînsoţiţi, şi au grijă de alţi 11.900 de refugiaţi prin intermediul unităţilor mobile. Vor acţiona cu precădere în zonele migratorii şi de tranzit din Ungaria şi Austria şi în zonele de destinaţie finală din Germania şi Austria.
• Mercy Corp furnizează asistenţă alimentară şi va distribui produse de bază, cum ar fi îmbrăcăminte, pături, saltele şi hrană pentru bebeluşi către familiile de refugiaţi care au pierdut totul. În plus, Mercy Corp întocmeşte planuri de acţiune pentru îmbunătăţirea condiţiilor umanitare de-a lungul rutelor majore de acces şi în punctele principale de intrare în Europa. Principalele puncte de acţiune vor fi zonele migratorii şi de tranzit din Iordania, Liban, Irak, Liban, Turcia, Serbia, Macedonia, Ungaria şi Siria, precum şi zonele costiere de sosire din Grecia.

Despre Western Union

The Western Union Company (NYSE: WU) este unul din liderii globali de pe piaţa serviciilor de plăţi. Împreună cu organizaţiile sale afiliate Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facil şi Western Union Business Solutions, Western Union le oferă clienţilor săi modalităţi rapide, fiabile şi uşoare de a trimite sau primi bani în locații din întreaga lume, de a realiza plăţi şi de a achiziționa ordine de plată. Începând cu 30 iunie 2015, serviciile sub marca Western Union, Vigo şi Orlandi Valuta au fost accesibile printr-o reţea comună de aproximativ 500.000 de locaţii ale agenților în 200 de ţări şi teritorii şi aproximativ 100.000 de bancomate. În 2014, The Western Union Company a efectuat 255 de milioane de tranzacții consumer-to-consumer la nivel global, realizând transferuri totale de 85 de miliarde de USD între consumatori şi a efectuat 484 de milioane de plăţi comerciale. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.westernunion.com.

Despre Fundaţia Western Union

Fundaţia Western Union este dedicată creării unei lumi mai bune, în cadrul căreia capacitatea de a îndeplini vise prin oportunităţi economice să nu mai constituie doar un privilegiu pentru câţiva, ci un drept pentru toată lumea. Prin intermediul programului său emblematic, Education for Better, şi cu sprijinul companiei Western Union, al angajaţilor, agenţilor şi partenerilor săi de afaceri, Fundaţia Western Union lucrează în sensul transpunerii acestei viziuni în realitate prin sprijinirea eforturilor educaţionale şi de intervenţie în caz de dezastre ca modalităţi de bază pentru atingerea unui viitor mai bun. De la înfiinţarea sa, Fundaţia Western Union a acordat mai mult de 103 milioane USD sub formă de grant-uri şi alte forme de finațare. Aceste fonduri au fost alocate unui număr de peste 2.760 organizaţii non-guvernamentale din peste 136 de ţări şi teritorii. Fundaţia Western Union este o organizaţie de caritate americană independentă, recunoscută conform §501(c)(3). Pentru a afla mai multe, vizitaţi www.westernunionfoundation.org, sau urmaţi-ne pe Twitter @TheWUFoundation.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează