Coca-Cola HBC România obține Medalia de Aur European Water Stewardship

0

Coca-Cola HBC România primește Medalia de Aur European Water Stewardship pentru fabrica sa de îmbuteliere a apei minerale din Poiana Negri. Este pentru prima dată când o fabrică de îmbuteliere a apei minerale din lume primește această recunoaștere, pentru gestionarea eficientă a resurselor naturale, a energiei, dar și a deșeurilor de ambalaje.

coca cola helenic

Medalia de aur European Water Stewardship atestă procedurile riguroase ale Coca-Cola HBC România respectate în procesul de producție și confirmă implicarea companiei în protejarea mediului înconjurător.

„Pentru Coca-Cola HBC sustenabilitatea este esențială, de aceea conservarea resurselor și protejarea mediului înconjurător au devenit parte integrantă din modul său de a opera. Suntem extrem de mândri că eforturile, perseverența și profesionalismul colegilor din fabrica de îmbuteliere a apelor minerale naturale Dorna și Poiana Negri au fost răsplătite prin Certificarea European Water Stewardship. Este o recunoaștere a activităților sustenabile și a procedurilor inovatoare întreprinse de Coca-Cola HBC”, declară Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.

Standardul European Water Stewardship a fost dezvoltat de European Water Partnership – o organizație non-guvernamentală independentă – fiind un sistem integrat de evaluare a practicilor de management al apei și un instrument menit să sprijine sectorul industrial și pe cel agricol să îndeplinească cerințele Directivei Cadru a Uniunii Europene privind Apa.

Procesul de auditare European Water Stewardship derulat la fabrica din Poiana Negri a Coca-Cola HBC a fost efectuat de Lloyd’s Register Quality Assurance Ltd, organism independent de certificare.

Grijă pentru mediul înconjurător

Coca-Cola HBC este una dintre primele companii din România care au investit în protecția mediului, a resurselor de apă și în dezvoltarea comunităților locale. Cele mai recente inițiative în acest sens sunt folosirea “tehnologiei cu aer ionizat” pentru clătirea PET-urilor sau construirea centralei de co-generare în fabrica de îmbuteliere Ploiești, care reduce cu 50% emisiile de CO2.

Despre Coca-Cola Hellenic

Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unităţi.

Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operaţiuni în 28 de ţări, servind o populaţie de peste 585 milioane de oameni. Coca-Cola Hellenic oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, sport, energizante, ceaiuri şi cafea.

Coca-Cola Hellenic promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa şi pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis, desfăşurându-şi activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze şi să menţină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităţilor locale.  Coca-Cola HBC AG este listată la Bursa de Valori din Londra și la Bursa de Valori din Atena. Coca-Cola Hellenic este inclusă în indicii Dow Jones Sustainability şi FTSE4Good. Pentru mai multe informaţii vă invităm să accesați site-ul www.coca-colahellenic.com

În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company) și Coca-Cola Hellenic (care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România).

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează