Câștigătorul secțiunii ”Utilizarea resurselor” pentru sectorul industrie/producție, în cadrul Green Business Index 2012

0

 Ursus Breweries recunoscuta pentru utilizarea eficienta a resurselor, in Green Business Index 2012

Ursus Breweries a fost desemnată câștigătoare a secțiunii ”Utilizarea resurselor” pentru sectorul industrie/producție, în cadrul Green Business Index 2012, proiect ce masoară și premiază responsabilitatea față de mediu a companiilor din România. În clasamentul general, Ursus Breweries este pe locul trei între companiile care au responsabile fata de mediu. Pe lângă acest premiu, Ursus Breweries a obținut recunoaștere și în cadrul secțiunilor ”Managementul deșeurilor”, ”Impactul asupra mediului” și ”Dezvoltare Sustenabilă”.

”Acțiunile noastre, de protejare a resurselor, ne ajută să avem grijă de ce este în jur si sa prezervam mediul pentru viitor. Misiunea noastra merge dincolo de a da viata berii in Romania, printr-o bere de calitate si o cultura a consumului responsabil. Misiunea noastra este sa facem aceste lucruri gandindu-ne la viitor,avem responsabilitatea de a ne  aduce contribuția la o dezvoltare echilibrată și durabilă a mediului în care ne desfășurăm activitatea”, a declarat Diana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries. „Multumim Green Business Index pentru recunoasterea acordata si speram ca astfel de competitii sa incurajeze cat mai multe companii in Romania sa se ralieze eforturilor de dezvoltare durabila”.

Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller PLC, unul dintre cei mai mari producători de bere din Romania, și-a fixat 10 priorități de dezvoltare durabilă pe care să își bazeze eforturile și care să îl ajute în crearea unei diferențe pe piața berii. Reducerea consumului de apă, refolosirea și reciclarea ambalajelor, zero deșeuri în activitățile companiei, reducerea amprentei de carbon și energie sunt doar căteva dintre ele. Astfel, în urma implementării proceselor de eficiență, acțiunile derulate în cadrul Ursus Breweries au dus la minimizarea consumul de resurse materiale și de altă natură.

Pentru a minimiza cantitățile de apă folosite, Ursus Breweries a aplicat un management al utilizării apei. Astfel, consumul mediu lunar a scăzut cu 15-25% datorită proiectelor de investiții și acțiunilor operaționale pentru reducerea consumului specific, randamentul folosirii apei fiind de circa 27%. Un procent de până la 50% din apa utilizată a fost recirculată, având ca scop principal răcirea echipamentelor.

Programul de investiții pentru proiecte de eficiență energetică implementat de companie a vizat modernizarea și înlocuirea echipamentelor consumatoare de energie electrică. Suma investită   s-a ridicat la peste 2.000.000 lei iar cantitatea de energie economisită este de aproximativ 6.000.000 kWh. Pentru proiectele de eficiență energetică s-au investit aproximativ 10.000.000 lei în proiecte de reducere a consumurilor specific de apă și energie, ce au cuprins toate arii de la producție până la transport sau consum.

Proiectul Green Business Index, lansat la inițiativa asociației Green Revolution, evaluează companiile pe următoarele domenii de analiză: dezvoltare sustenabilă, impactul asupra mediului, transportul sustenabil, utilizarea resurselor, starea clădirilor, achizițiile verzi și managementul deșeurilor. Evaluarea se face pentru al treilea an consecutiv, pe baza unor indicatori de performanță de mediu recunoscuți la nivel internațional.

Despre Ursus Breweries:

Ursus Breweries, parte agrupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar și Pilsner Urquell.

SABMiller plc este unul dintre liderii mondiali in productia de bere, cu un portofoliu ce include peste 200 mărci si aproximativ 70,000 de angajati in peste 75 de tări. Portofoliul grupului include mărci globale ca Pilsner Urquell, Peroni NastroAzzurro, Miller Genuine Draft si Grolsch, precum si marci locale importante ca Aguila (Colombia), Castle (South Africa), Miller Lite (USA), Snow (China), Victoria Bitter (Australia) si Tyskie (Poland). SABMiller are de asemenea un segment in crestere de băuturi răcoritoare si este una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

Pentru mai multe informaţii despre Ursus Breweries vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro sau www.desprealcool.ro

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează