Campanie D-Link in sprijinul WaterAid

0

D-LINK LANSEAZĂ O CAMPANIE În SPRIJINUL ŢĂRILOR ÎN CURS DE DEZVOLTARE PENTRU o apă potabilă CURATĂ.

Donaţiile obţinute din vânzarea camerelor de supraveghere a bebeluşilor vor sprijini organizaţia non-profit WaterAid.

Merline 9 years old

 

sursa fotografiei: WaterAid/ Anna Kari

Astăzi, D-Link lansează o iniţiativă ce se va desfăşura timp de 12 luni pentru a sprijini WaterAid, o organizaţie non-profit internaţională care îşi propune să îmbunătăţească alimentarea cu apă în Africa şi India. În cadrul acestui parteneriat, D-Link va dona, de acum înainte, 1 euro către WaterAid pentru fiecare cameră de supraveghere a bebeluşilor din gama de produse EyeOnBaby Monitor vândută în Europa. Astfel, D-Link se asigură că mamele din întreaga lume le pot oferi copiilor lor bunăstare şi siguranţă. Prin achiziţionarea unui dispozitiv EyeOn™ Baby Monitor, părinţii din România îşi pot supraveghea bebeluşii în orice moment şi din orice locaţie şi, în acelaşi timp, se pot asigura că acei copii care locuiesc în ţările din lumea a treia sunt mai bine îngrijiţi.

„Sănătatea mamelor şi a copiilor lor din multe regiuni din lume se află în pericol din cauza unei alimentări inadecvate cu apă. În jur de 750 de milioane de oameni din întreaga lume nu au acces la apă potabilă curată. Ei reprezintă a zecea parte din populaţia mondială”, a declarat Laurenţiu Trocan, Country Sales Manager D-Link România. „Prin intermediul cooperării cu WaterAid, ne asumăm o responsabilitate şi apărăm dreptul fundamental la apă potabilă. Prin achiziţionarea unei camere EyeOn™ Baby Monitor, părinţii din Europa pot juca un rol în sprijinirea părinţilor din ţările în curs de dezvoltare pentru a asigura nevoile de bază ale copiilor lor”, a declarat Laurenţiu Trocan.

Pentru mai multe informaţii despre WaterAid, vizitaţi http://www.wateraid.org/

Profilul companiei D-Link

Înfiinţată în 1986 în Taipei, Taiwan, D-Link concepe, produce şi comercializează soluţii reţelistice pentru reţele wireless, switch, supraveghere şi memorare IP.

De asemenea, D-Link investeşte în mod constant în produse şi servicii cloud.

D-Link operează sub deviza „Building Networks for People” („Creăm reţele pentru oameni”), iar portofoliul său acoperă orice tip de produse de la soluţii profesioniste exclusiv create pentru segmentul corporatist, până la produse pentru companii mici şi mijlocii sau destinate utilizării personale. În 2012, D-Link a generat o cifră de afaceri anuală de peste un miliard USD la nivel internaţional. Compania, listată la Bursele de Valori din India şi Taiwan, este reprezentată prin 190 de birouri de vânzări în peste 70 de ţări de pe 5 continente şi are peste 2.700 de angajaţi. Compania deţine un birou de vânzări în România.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează