Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Campania Tecșești Vlogs premiata cu Bronz la Cannes Lions 2019

0

Albalact, MRM//McCann Romania si McCann Bucharest au fost premiati cu un leu de bronz la cea de-a 66-a editie a Festivalului de la Cannes pentru campania Tecșești Vlogs la categoria Social & Influencers.

Acum cateva luni, pe canalul de YouTube Albalact au fost lansate cateva filmulete atipice vlogging-ului obisnuit.

Protagonistii? Locuitorii unui catun de munte din Apuseni.

Prin campania demarata de catre Albalact si MRM//McCann Romania, povestile si obiceiurile celor 23 de sateni din Tecsesti au ajuns la peste 2 milioane de vizualizari pe YouTube. Cu o medie de varsta de peste 65 ani, protagonistii acestui proiect si-au promovat in mediul online traditiile care risca sa fie date uitarii.

“In ultimii ani, Albalact s-a implicat in a sustine comunitatea din acest catun de munte autentic, situat la 20km de fabrica noastra. Faptul ca povestile lor a trecut granitele si au adus zambetul pe buze juratilor de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decat sa ne bucure si sa ne faca sa fim cu atat mai mandri de o campanie care deja era de suflet.” declara Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact

Cele 4 vedete ale campaniei (Zina, Partenie, Cornelia si Livia) au invatat in timp record cum se folosesc hashtag-urile, boomerang-ul si au impartasit publicului secrete din gospodarie si tutoriale din bucatarie. “Unboxing din Pod”, “Cozonac 101” sau „Get Ready with Me” sunt doar cateva dintre vlog-urile care s-au viralizat pe retelele de socializare.

Filmuletele pot fi gasite pe canalul de YouTube Albalact:

https://www.youtube.com/channel/UCKFJeIgqfUGZuKVBeG_q9WA

“Adevarul e ca ne-am indragostit de brief de cand l-am citit prima data. Inceputul era deja acolo – Albalact ne provoca sa spunem povestea celor 23 de locuitori dintr-un catun din Alba Iulia, intr-un mod nou si surprinzator. Dupa ce i-am cunoscut pe cei care urmau sa devina protagonistii Tecsesti Vlogs, am stiut ca o tara intreaga se va indragosti de ei. Cand o campanie aduce bucurie atat oamenilor din afara industriei care urmaresc continutul pe net, dar e recunoscuta si la cel mai mare festival international, stii ca ti-ai facut bine treaba.” spune Simona Suman, Creative Director, MRM//McCann Romania.

Echipa care a lucrat la campanie a fost formata din:

MRM//McCann Romania

Simona Suman, Creative Director

Laura Belc, Group Creative Director

Irina Tanase, Copywriter

Cerasela Usturoi, Art Director

Adelina Luca, Account Director

Laura Circei, Account Manager

Katalin Sandu, Account Manager

Alex Budin, Head of Technology

 

McCann Bucharest:

Catalin Dobre, Chief Creative Officer

Mihaela Vasilescu, Senior Account Manager

Tiberiu Munteanu, AV Manager

Alex Ionescu, AV Producer

Dana Hogea, Client Relationship Manager

McCann PR:

Lavinia Chican, Senior Partner

Sorina Iordan, Account Manager

Albalact:

Cristina Miclea, Marketing Director

Miruna Mihalache, Brand Manager

Regizor:

Andrei Mindru

Editor:

Victor Marinache

 

Music:

Stefan Crisan

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.