Campania TE AŞTEPTĂM ÎN LIBRĂRIE! 2013

0

Campania TE AŞTEPTĂM ÎN LIBRĂRIE! 2013 ajunsă la mijlocul perioadei de promovare

 SUSŢINEM legătura dintre carte, librari şi public

Pentru cel de-al 5-lea an consecutiv Editura Herald implică cititorii, librăriile şi oamenii din spatele cărţilor, într-o campanie naţională desfăşurată în lunile de vară, 1 august-1 noiembrie, cu tematica FOCUS PE CARTE,  care combină în mod inedit pasiunea pentru citit cu cea pentru fotografie şi imaginar.

“Te-ai gîndit vreodată, prietene iubitor de frumos, că răsfoind o carte, ai exact aceeaşi şansă de a cocheta cu esenţa cosmosului ca şi artistul fotograf?” ne spune Valentin Protopoescu, redactor Radio Romania Cultural în îndemnul său de a descoperi înţelesurile vieţii prin imagine şi text.

CĂRŢI de vacanţă, pentru o vacanţă cât o viaţă

Editura Herald a pus în mişcare, pentru perioada campaniei, aproape 20.000 de volume, disponibile publicului cititor în librăriile din toată ţara. Dintre cele 40 de titluricuprinse în oferta de reduceri, cei mai multi cititori au ales să îşi lecturile care le pot lărgi orizonturile, atât exterioare cât şi interioare. Pana acum, in topul preferintelor semnalate de cititori este cartea Jurnal de JIDDU KRISHNAMURTI, urmată îndeaproape de frumoasele Poeme Persane – antologie a poeţilor OMAR KHAYYAM , SAADI, RUMI, HAFEZ, titlu care a cunoscut o traducere de excepţie în limba română. În topul alegerilor se află şi carţileFERESTRE CĂTRE COPIII NOŞTRI de Dr. Violet Oaklander, CRESCÂNDU-L PE CAIN şi PRIETENI BUNI, DUŞMANI APRIGI un adevărat ghid în înţelegerea copiilor şi a psihologie lor.

 

O preocupare delicată și de amploare care presupune multă dragoste, răbdare și timp este aceea în care sunt implicați copiii noștri. Dacă nu le oferim suficientă atenție, nu sunt numai ei cei care pierd, suntem noi prin absența legăturii directe cu ei, prin indiferența noastră.” – Monica Anghelovici, Povestidecalatorie.ro despre carti

Tu îţi cunoşti LIBRARUL?

Până la mijlocul lunii septembrie campania a adunat la un loc 63 de librari si peste 100 de librării, implicaţi în dezvoltarea comunicarii dintre cititori, cărţi şi profesioniştii dintr-o librărie.

Competiţia LIBRARUL ISCUSIT este un sistem gândit pentru a încuraja modernizarea şi exploatarea tuturor canalelor de comunicare pe care le au librarii din ţară la îmdemână pentru a promova cartea. Reprezentanţii librăriilor au fost invitaţi să îşi creeze conturi de promovare a activităţii lor, videoclipuri prin care prezintă ei librăriile în care lucrează. Intrând pe www.libraruiscusit.ro cititorii îşi pot vota librarul preferat ajutându-l să câştige titlul de Librar Iscusit – Librarul Anului 2013. Tot în site sunt disponibile şi albume foto cu noutăţile campaniei precum şi povestea fiecăruia dintre librari şi interviurile oferite de aceştia.

“Mi-am dorit să devin profesoară de  limba şi literartura română, dar neputând să-mi îndeplinesc visul, l-am completat prin practicarea meseriei de librar cu o plăcere deosebită!” – ne mărturiseşte Marcela, librar, într-un scurt interviu de prezentare

„Publicul care intră în librarie este de mai multe categorii şi fiecare persoana necesită o abordare aparte din partea vânzătorului. Am observat că în ultimii ani interesul pentru carte a crescut.” – Adriana, librar

 

FOSCUS PE CARTE, concurs foto pentru publicul CITITOR

O altă componentă interactivă a campaniei este concursul deschis publicului larg, pasionat de cărţi şi fotografie! Până acum peste 20 de cititori au avut curajul să îşi înscrie fotografiile în concursul FOCUS PE CARTE.

“În barca de lemn pe care am închiriat-o de la un lipovean, am îngrămădit tot ce aveam nevoie pentru o săptămână întreagă: vreo 5 bidoane mari cu apă, o ladă plină cu mâncare, câteva haine, cortul şi ustensilele de campare. Dar mai erau acolo, într-un buzunar secret al rucsacului mic, câteva obiecte nepreţuite care ne-au făcut zilele chiar şi mai frumoase: 3 cărţi pe care Diana mi le-a citit aproape în întregime cât eu am plescăit cu ramele în apele Deltei.” – Alexandru, participant la concurs, despre fotografia înscrisă

 

Compania F64 susţine cu premii seminificative libertatea şi imaginaţia concurenţilor: aparate foto, rucsaci şi cursuri de fotografie pentru începători şi profesionişti. Premiile pentru public vor fi acordate în cadrul ediţiei 2013 a festivalului de carte Gaudeamus, carte de învăţătură!

 

Campania TE AŞTEPTĂM ÎN LIBRĂRIE! şi concursul foto continuă până la începutul lunii noiembrie 2013!

SPONSORI: F64, Himalaya – Herbal healthcare, Yokko, Fundatia Calea Victoriei, La Printarie, GMC – tipografie ofset

CAMPANIE DESFASURATA CU SPRIJINUL: Comunitateafoto.ro, Artanumusca, BlogdeFOTOgrafie.ro, PhotoSharp, Photoflife, ClubFOTO – revista foto online

PARTENERI MEDIA: Radio Romania Cultural, Radio Romania Tg. Mures, Romania Libera, Academia Catavencu, Ziarul Ring, Ziarul ALB, Ziarul de Iasi, IasiFun.ro, Evenimente în Cluj, RegieLive.ro, TimesnewRoman.ro, Romania Pozitiva.ro, Iasi4You, Bacau.Net, InfoTour.ro, TravelLife.ro, Booktopia, FirstClassInt’l, Bookblog.ro, Gratuitor, Serial Readers, PR Wave, Bookmag.eu, Sapte Seri, Studentie.ro, ArtActMagazine, Hyperliteratura, Povestidecalatorie.ro, Filme-carti.ro, 121.ro, Bigcitylife.ro, Bookuria.info, Fundatia Pretuieste Clipa, Radio Frecventa Sufletului, Agentia de carte.ro, 4arte.ro  Humanity’s TEAM

Targ gaudeamus cu herald

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează