Campania „Mari Români la Veneţia”

0

ICR duce din nou imaginea României peste hotare! Şi face acest lucru foarte bine! In perioada 1 – 30 iunie 2009 la Veneţia, odată cu debutul celei de-a 53-a ediţii a Bienalei de Artă, România este „reprezentată” de 10 zece personalităţi culturale. Cine sunt aceştia? Care este impactul asupra participanţilor la Bienală? Află detaliile acestui proiect accesând site-ul oficial al Institutul Cultural Român.
eliade1„Zece personalităţi culturale reprezintă imaginea României în campania vizuală Mari Români la Veneţia. In perioada 1 – 30 iunie 2009, odată cu debutul celei de-a 53-a ediţii a Bienalei de Artă de la Veneţia, Institutul Român de Cultură şi Cercetare Umanistică organizează campania vizuală intitulată „Grandi Romeni a Venezia” („Mari români la Veneţia”), cu scopul de a atrage atenţia asupra unor personalităţi culturale româneşti de renume internaţional sau care au avut legatură cu Veneţia şi Italia şi de a contribui astfel la generarea unui interes pozitiv din partea italienilor şi a zecilor de mii de turişti din întreaga lume pentru România. Personalităţile selectate sunt: Vasile Alecsandri, Corneliu Baba, Nicolae Iorga, Constantin Brâncuşi, Regina Elisabeta a României (poeta Carmen Sylva), Emil Cioran, Mircea Eliade, Eugen Ionescu, Gheorghe Petraşcu şi George Enescu.” Continuarea pe site-ul ICR.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează