Bucharest & autres merveilles roumaines

1

„Branding Romania” in Franta

Programul „Publishing Romania” aduce primul rezultat!

Suplimentul special al cotidianul francez Le Figaro, săptămânalul Figaroscope prezintă în paginile sale câteva obiective turistice româneşti! Bucureştiul, Sinaia sau cetăţile Transilvaniei sunt doar câteva din subiectele descrise în săptămânalul Figaroscope. Citeşte mai jos câteva rânduri despre acest articol. Informaţii complete sunt disponibile pe site-ul ICR.

Câteva dintre „minunile româneşti” pot fi descoperite în paginile unui supliment special al săptămânalului Figaroscope, distribuit în fiecare miercuri împreună cu cotidianul francez Le Figaro, având un tiraj de aproximativ 350 000 de exemplare. Figaroscope, creat în 1987, este un ghid pentru petrecerea timpului liber în regiunea pariziană, cu sute de mii de cititori.

Intitulat „Bucureşti şi alte minuni româneşti”, suplimentul color de 12 pagini a fost publicat cu sprijinul Institutului Cultural Român, prin programul Publishing Romania, si al Ministerului Turismului. El orientează vizitatorul estival spre un itinerar ce cuprinde capitala, cu arhitectura, muzeele, restaurantele şi festivalurile sale, Sinaia, mânăstirile din Oltenia şi cetăţile Transilvaniei.

Un interviu cu Horia-Roman Patapievici, preşedintele ICR, sintetizează relaţiile culturale dintre România şi Franţa. Pe lângă exemplarele difuzate împreună cu Figaroscope, alte zeci de mii de copii au fost puse la dispozitia ICR şi a Oficiului român al turismului pentru promovarea imaginii României în Franţa.

Articolul complet publicat de săptămânalul Figaroscope (în format PDF) se poate descărca de aici.
(linkul este de pe site-ul ICR)figaro

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Un comentariu

  1. Pingback: “Branding Romania” in Franţa! | Lume Buna

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.