„Branding Romania” in Franta
Programul „Publishing Romania” aduce primul rezultat!
Suplimentul special al cotidianul francez Le Figaro, săptămânalul Figaroscope prezintă în paginile sale câteva obiective turistice româneşti! Bucureştiul, Sinaia sau cetăţile Transilvaniei sunt doar câteva din subiectele descrise în săptămânalul Figaroscope. Citeşte mai jos câteva rânduri despre acest articol. Informaţii complete sunt disponibile pe site-ul ICR.
Câteva dintre „minunile româneşti” pot fi descoperite în paginile unui supliment special al săptămânalului Figaroscope, distribuit în fiecare miercuri împreună cu cotidianul francez Le Figaro, având un tiraj de aproximativ 350 000 de exemplare. Figaroscope, creat în 1987, este un ghid pentru petrecerea timpului liber în regiunea pariziană, cu sute de mii de cititori.
Intitulat „Bucureşti şi alte minuni româneşti”, suplimentul color de 12 pagini a fost publicat cu sprijinul Institutului Cultural Român, prin programul Publishing Romania, si al Ministerului Turismului. El orientează vizitatorul estival spre un itinerar ce cuprinde capitala, cu arhitectura, muzeele, restaurantele şi festivalurile sale, Sinaia, mânăstirile din Oltenia şi cetăţile Transilvaniei.
Un interviu cu Horia-Roman Patapievici, preşedintele ICR, sintetizează relaţiile culturale dintre România şi Franţa. Pe lângă exemplarele difuzate împreună cu Figaroscope, alte zeci de mii de copii au fost puse la dispozitia ICR şi a Oficiului român al turismului pentru promovarea imaginii României în Franţa.
Articolul complet publicat de săptămânalul Figaroscope (în format PDF) se poate descărca de aici.
(linkul este de pe site-ul ICR)
Un comentariu
Pingback: “Branding Romania” in Franţa! | Lume Buna