Au început înscrierile pentru Concursul de Inovaţie Telekom, ediţia 2015 – „You create. We connect.“

0

Concursul de Inovaţie Telekom caută din nou soluţii inovatoare din întreaga lume. Telekom Romania și organizatorii concursului invită startup-urile şi dezvoltatorii de proiecte inovatoare să își înscrie aplicaţiile până pe data de 15 octombrie pe www.telekom-innovation-contest.com, la una dintre cele trei categorii ale concursului.

Competiţia oferă oportunitatea de a participa la expoziţia dedicată inovaţiei care se desfăşoară la Budapesta (Innovation Expo), startup-urile având astfel posibilitatea de a interacţiona cu experți din organizația de business a Deutsche Telekom. Înscrierile se pot face până pe 15 octombrie, startup-uri şi dezvoltatori de soluţii inovatoare din întreaga lume fiind invitați să-şi depună proiectele. Proiectele pot fi înscrise în trei categorii, definite în funcţie de ariile de interes Deutsche Telekom: Smart Data Analytics, Future Communication sau Industry 4.0 / IoT. Având în vedere că Deutsche Telekom urmăreşte să identifice proiecte în faza de maturitate, va trebui ca echipele să prezinte un prototip cel puţin funcţional.

Innovation Expo Budapesta – „You create. We connect“

Pentru prima dată, echipele care se înscriu în concurs au şansa de a participa la evenimentul exclusivist care se desfăşoară în Budapesta, pe 12 noiembrie. În cadrul „Innovation Expo” a fost creată o platformă care să faciliteze interacţiunea dintre startup-uri şi grupul Deutsche Telekom. În afară de spaţiul expoziţional din cadrul evenimentului, echipele sunt invitate să îi cunoască pe factorii de decizie pe segmentul Telekom dedicat companiilor, dar și pe partenerii şi reprezentanţii companiilor din grup. „Pentru Deutsche Telekom, startup-urile reprezintă o sursă importantă de iniţiative şi suntem în permanenţă în căutare de antreprenori. Suntem nerăbdători să vedem ce idei geniale vom descoperi la expoziţia din Budapesta“, a afirmat Dr. Heinrich Arnold, Senior Vice President Innovation & Laboratories Deutsche Telekom şi Global Head Telekom Innovation Laboratories.

Concursul de Inovaţie Telekom, ediţia 2015

Prima ediţie a concursului de Inovaţie Telekom a avut loc în anul 2013, la iniţiativa Telekom Innovation Laboratories din Berlin, T-Mobile Polonia şi Magyar Telekom Ungaria. Din anul 2014, competiţia este susţinută şi de toate incubatoarele Deutsche Telekom – hub:raum din Berlin, Cracovia şi Tel Aviv, alături de Kitchen Budapesta şi UQBATE, un program destinat angajaţilor.

Wild Card pentru startup-ul shopboostr

Ediţia de anul acesta a competiţiei a fost lansată în cadrul Startup Night, cel mai mare eveniment dedicat ecosistemului de startup-uri din Berlin, pe 5 septembrie, la sediul Telekom din Berlin. Heinrich Arnold a inaugurat oficial competiţia şi a înmânat primul Wild Card. Echipele participante la Startup Night au avut astfel ocazia să se înscrie direct la Innovation Expo Budapesta. Experţii din juriu au desemnat câştigătoare soluţia shopboostr din Berlin, iar CEO-ul şi cofondatorul startup-ului, Dimitri Haußmann, a primit cardul. Soluţia dezvoltată de shopboostr creşte rata de conversie a magazinelor online folosind un sistem algoritmic complex bazat pe analiza datelor şi a comportamentelor pentru a oferi produse individualizate și stimulente pentru achiziții.

Mai multe informaţii şi imagini cu câştigătorii şi startup-urile participante vor fi disponibile în curând aici: www.telekom-innovation-contest.com

Telekom Romania susține inovația

Telekom Romania a susținut, de asemenea, a doua ediție a concursului international “Business Wall of Fame” inițiat de Deutsche Telekom, dedicat descoperirii celor mai bune aplicații menite să crească productivitatea companiilor. În plus, Telekom Romania este o parte activă a ecosistemului local de start-up-uri din zona de tehnologie și inovație.

www.telekom.com/medien; www.telekom.com/fotos; www.twitter.com/deutschetelekom; www.facebook.com/deutschetelekom; www.telekom.com/blog; www.youtube.com/deutschetelekom

***
About Telekom Romania
Telekom Romania is a dynamic brand, offering complete, innovative and customized mobile and fixed communication services for a vast customers’ community, using approximately 10 million services.

By introducing the new commercial concept MagentaONE on the market, Telekom Romania offers simplified integrated fixed and mobile bundles addressing both residential and business customers. MagentaONE stands for one place for all fixed and mobile communication needs: one Call Center, one bill, one MyAccount application (including one mobile app). Thus, customers enjoy a full and rewarding experience: 3G and 4G mobile voice and mobile data services, traditional fixed telephony, high speed internet up to 1 Gbps and television on multiple technologies, including interactive television (IPTV), as well as high quality content and exclusivities – all available on Telekom TV platform. Also, MagentaONE reinforces Telekom Romania’s leadership position in providing complete telecommunications and ICT solutions for the business segment, for companies of any size.

By the beginning of September 2015, approximately 150,000 customers opted for Telekom Romania’s integrated bundles and became part of the MagentaONE world.

The Telekom brand is present in the Romanian market since 2014, after the joint rebranding of Romtelecom and COSMOTE Romania.

Telekom Romania is a brand pertaining to Deutsche Telekom, one of the world’s leading integrated telecommunications companies with around 151 million mobile customers, 30 million fixed-network lines and more than 17 million broadband lines (as of December 31, 2014). The Group provides fixed network, mobile communications, Internet and IPTV products and services for consumers and ICT solutions for business customers and corporate customers. Deutsche Telekom is present in more than 50 countries and has approximately 228,000 employees worldwide. The Group generated revenues of EUR 62.7 billion in the 2014 fiscal year – more than 60 percent of it outside Germany.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează