Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Acțiunile 2Performant vor intra la tranzacționare pe piața AeRO a Bursei de Valori București începând cu data de 9 decembrie, sub simbolul 2P

0

Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, a primit decizia de admitere la tranzacționare a acțiunilor companiei pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare a Bursei de Valori București (piața AeRO), iar data stabilită pentru începerea tranzacționării este 9 decembrie. Acțiunile 2Performant vor fi tranzacționate sub simbolul 2P.

Momentul va fi marcat prin deschiderea oficială a ședinței de tranzacționare la sediul BVB, care va avea loc pe 9 decembrie, începând cu ora 9:30 și va putea fi urmărită live pe canalele de social media ale Bursei de Valori București (Facebook și YouTube) și ale 2Performant (Facebook, LinkedIn, Youtube).

Memorandumul 2Performant, documentul de prezentare a companiei pentru piața de capital, a fost publicat pe site-ul bvb.ro, în pagina dedicată companiei, dar și pe site-ul 2Performant.com, în secțiunea „Investitori”. Consultantul autorizat care asigură admiterea la tranzacționare este SSIF Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri pe piața românească de capital.

Listarea tehnică la BVB a companiei 2Performant reprezintă primul pas din strategia de finanțare prin instrumentele oferite de Bursă, pe termen lung, prin care compania românească de tehnologie își propune să își consolideze și dezvolte business-ul și să capteze cât mai mult din creșterea comerțului online. Direct conectată la accelerarea semnificativă a comerțului online în această pandemie și la evoluția marketingului digital, compania de tehnologie 2Performant are un potențial ridicat de creștere. Pentru primul semestru al anului 2020 compania a raportat o creștere a cifrei de afaceri cu 37,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la peste 9 milioane de lei. Totodată, compania a generat în aceeași perioadă vânzări pentru clienții săi cu 54,1% mai mari, în valoare de peste 27 milioane de euro (TVA inclus). Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, indicele EBITDA a crescut în semestrul 1 cu 129%.

Structura actuală a acționariatului este formată din 44 de acționari, dintre care: Dorin Boerescu, CEO și acționar major 2Performant (38,7%), Radu Spineanu, fondator 2Performant (10,1%), Sergiu Neguț, membru în boardul consultativ 2Performant (7%). Peste 65% dintre acțiunile 2Performant sunt deținute de management, fondatori și membrii board-ului consultativ 2Performant. Aceștia au semnat un acord prin care s-au angajat că nu vor vinde acțiuni 2Performant în următoarea perioadă. Business-ul 2Performant este în prezent condus de Dorin Boerescu (CEO), Irina Dumitrașcu (CTO), Bogdan Aron (CFO) și are un board consultativ format din Sergiu Neguț (investitor și co-fondator Fintech OS), Vladimir Oane (antreprenor și co-fondator Deepstash) și Matei Pavel (antreprenor, investitor și co-fondator T-Me Studios).

2Performant

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com – platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 4,5 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu.

Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată. Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI).

Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanță și transparență, 2Performant a reușit în acești ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 226 de milioane de euro, prin mai mult de 423 de milioane de clickuri, pentru peste 600 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.