50 de saptamâni în bucătăriile lumii

0

Russenart Communications și Arpis te invită la o călătorie imaginară:

50 de saptamâni în bucătăriile lumii

În perioada ianuarie – decembrie 2014, Russenart Communications în parteneriat cu Arpis și Kotanyi Romania derulează programul de educație culinară ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii” pentru a promova 50 de rețete culese din 12 bucătării ale lumii.

sigla bucatariile lumii

Cele 12 bucătării promovate în cadrul proiectului sunt: indiană, italiană, chinezească, spaniolă, japoneză, turcească, libaneză, mexicană, austriacă, grecească, israeliană și franțuzească.

În fiecare lună vor fi promovate 4-5 rețete specifice unei bucătării participante în proiect. Toate reţetele vor fi pregătite, săptămânal, la restaurantele partenere din Bucureşti şi vor putea fi degustate pe durata proiectului.

Prima bucătărie internațională ale cărei reţete vor fi descoperite și promovate în cursul lunii ianuarie este bucătăria indiană. Reţetele specifice bucătăriei indiene vor fi preparate şi degustate la Taj Restaurant.

La finalul fiecărei luni de promovare a fiecărei bucătării internaționale, organizatorii vor pregăti câte o seară specială, cu muzica specifică şi cu degustări ale reţetelor şi băuturilor tradiţionale ale bucătăriei promovate.

”Ne-am propus, prin acest proiect de educație culinară să promovăm cele mai cunoscute 12 bucătării ale lumii și să educăm publicul în ceea ce privește ingredientele specifice fiecărei bucătării. Timp de 50 de săptămâni, cu sprijinul a 12 restaurante din București, vom încerca să identificăm și să aducem în atenția gurmanzilor cele mai interesante rețete și locurile în care pot fi degustate. Este bine că există restaurante care au rețete tradiționale specifice și vrem să-i ajutăm pe cititori să le descopere”, a declarat Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications.

”Arta culinară cunoaște o multitudine de forme când ne gândim la nivel global. Ea e influențată de zona geografică, de climat, de cultură și mulți alți factori. Credem că diversitatea este un factor important și astfel ne-am alăturat proiectului „50 de săptămâni în bucătăriile lumii” pentru a prezenta și susține arta culinară din cele mai importante și influente bucătării”, a declarat Vlad Szilagyi, Online Marketing Manager Sam Mills Distribution.

Programul de educație de educație culinară ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii” este inițiat de agenţia Russenart Comunications în parteneriat cu Arpis și Kotanyi Romania. Programul va fi derulat în perioada ianuarie – noiembrie 2014 cu sprijinul a 43 de parteneri media (televiziuni, publicații tipărite și online, bloguri): Amelie.ro, Autentic Promotion, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Bucataria pentru toti, Calendar Evenimente, Campus TV, Casa mea, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, Coolinaria, ecuisine.ro, DiasporaLive.ro, De savurat, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Fapt divers, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastro Media, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, InfoAliment, inoras.ro, jurnaldebucuresti.com, metropotam.ro, Mujer, Online Sudent, Papa bun, Pap Tot, Restograf, Senso TV, stiuunloc.ro, Timisoara Express, MTWebArt, Woman TV, WorldWide Romania.

Programul de educație culinară va fi sprijinit de 12 restaurante diferite care vor prepara și oferi publicului rețetele specifice fiecărei bucătării.

Partener principal

Partenerul principal al programului de educație culinară ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii” este brandul premium Arpis, lansat în 1992. Portofoliul de produse Arpis conține făină de mălai, făină din grâu, gris, otet balsamic, ulei etc.

Organizator

Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008 şi condusă de Larisa Toader, în calitate de Director Executiv. Compania se diferenţiază de celelalte agenţii de pe piaţa de comunicare românească prin câteva servicii unice: delegarea unor specialişti de relaţii publice seniori care işi desfaşoară activitatea de la biroul clientului pe o perioadă determinată, consultanţi specializaţi în promovarea start-up-urilor şi a brandurilor de lux, consultanţă în derularea proiectelor europene, workshop-uri aplicative.

Din 2010, compania a început derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Târgul de Tradiţie, Cultură şi Manufactură Românească, proiectul de responsabilitate socială Descoperă tradiţiile culinare româneşti!”.

Pentru detalii referitoare la proiect şi mai multe informaţii accesaţi www.russenart.ro sau blogul www.inbucatariilelumii.wordpress.com.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează