Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

250 de transporturi cu ajutoare umanitare în 46 de țări

0

UPS ÎȘI DUBLEAZĂ OBIECTIVUL DE REDUCERE A INTENSITĂȚII EMISIILOR DE CARBON ÎNAINTE DE 202

  • În raportul de sustenabilitate al UPS din 2013, „Committed to More”, se remarcă realizări în ceea ce privește: energia, eficiența și acțiunile umanitare
  • UPS se angajează să ofere mai multă tansparență, fiind una dintre primele companii din SUA care adoptă noul model de raportare a sustenabilității
  • Emisiile de carbon au fost reduse cu 1,5%
  • Numărul de mașini cu combustibili alternativi a crescut, în condițiile în care flota UPS a parcurs peste 88 de milioane de kilometri, economisind  21,9 milioane de litri de benzină și motorină
  • Peste 5,6 milioane de litri de combustibil au fost economisiți de-a lungul anului prin programul de optimizare a traseelor ORION
  • Mai multe opțiuni sustenabile de transport neutru în carbon oferite clienților la nivel global pe parcursul lanțului de aprovizionare pentru colete, documente cargo sau mărfuri
  • Mai mult optimism pentru comunitățile globale prin livrarea a 250 de transporturi cu ajutoare umanitare în 46 de țări

Logo UPS

UPS® (NYSE:UPS) face publice rezultatele celui de-al 12-lea Raport de Sustenabilitate și anunță atingerea obiectivului de reducere totală a emisiilor de carbon în 2013, precum și îndeplinirea în avans a targetului setat pentru 2016 de reducere cu 10% a consumului de combustibili în aer și la sol. Noul obiectiv setat de UPS este diminuarea cu 20% a intensității carbonului (carbonul emis raportat la creşterea economică) înainte de 2020.

Raportul din 2013 arată efortul continuu al UPS de creștere a sustenabilității prin abordarea „Committed to More™”, prin intermeiul căreia compania își propune să ofere, într-un mod eficient, mai multe beneficii clienților și comunităților, precum și mediului înconjurător. Raportul evidențiază și eforturile susținute ale companiei de a reduce emisiile de gaze de seră, cât și impactul campaniilor umanitare desfășurate.

„Pentru o companie de logistică globală dependentă de vehicule și combustibil, ce transportă zilnic aproape 17 milioane de colete și documente, sustenabilitatea și creșterea sunt conectate fără doar și poate,” a declarat Scott Davis, președinte și director executiv al UPS. „Capacitatea noastră de creștere a volumului de livrări la nivel global și de reducere, în același timp, a emisiilor de carbon trebuie privită de companiile din întreaga lume ca un exemplu real că este posibil să avem grijă mediu, în timp ce răspundem cerințelor în creștere ale clienților.”

Raportul integral este disponibil pe noul site al companiei dedicat sustenabilității:  ups.com/sustainability.

Emisiile de carbon au scăzut

Pentru al doilea an consecutiv, strategia UPS de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră a dat rezultate și a permis companiei să livreze mai multe bunuri și să emită mai puține gaze, în același timp. În 2013, emisiile de gaze cu efect de seră au fost diminuate cu 1,5% comparativ cu 2012, în timp ce volumul livrărilor a înregistrat o creștere de 3,9%.

Mai multe vehicule cu combustibil alternativ

UPS deține la nivel mondial  3.647 de vehicule cu combustibil alternativ și tehnologie avansată care susțin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și sunt folosite ca un „laborator în mișcare” pentru testarea, optimizarea și dezvoltarea unei noi generații de vehicule. În 2013, UPS și-a crescut numărul de autovehicule pe gaze naturale în SUA, adăugând 249 de tractoare care funcționează cu gaze naturale lichefiate. Compania și-a propus să aibă în flotă peste 1.000 de tractoare care funcționează cu gaze naturale lichefiate, până la sfârșitul lui 2014. Tractoarele pe gaze naturale ale UPS parcurg peste  3,2 milioane de kilometri pe săptămână.

În 2013, vehiculele UPS care folosesc combustibil alternativ și tehnologie avansată au parcurs peste 88 de milioane de kilometri și au economisit 21,9 milioane de litri de benzină și motorină. Din 2000, flota a parcurs peste    560 de milioane de kilometri, economisind 130 de milioane de litri de benzină și motorină. Economia obținută plasează compania pe drumul spre a-și atinge obiectivul de 1,6 miliarde de kilometri parcurși cu vehicule utilizând combustibil alternativ și tehnologie avansată până la sfârșitul lui 2017.

5,6 milioane de litri de combustibil econimisiți cu ORION

Introdus în SUA în 2013, sistemul On-Road Integrated Optimization and Navigation (ORION) reprezintă colană vertebrală a strategiei de reducere a emisiilor de gaze a UPS. ORION utilizează algoritmi pentru a determina rutele optime de ridicare și livrare zilnică a coletelor. Folosind ORION, UPS a optimizat 10.000 de rute în 2013, economisind peste 5,6 milioane de litri de combustibil și 14.000 de tone metrice de dioxid de carbon.

Mai multe opțiuni sustenabile de transport pentru clienți

Venind în întâmpinarea cerințelor clienților pentru soluții sustenabile ce oferă un echilibru între timpi de tranzit și cost, protejând mediul și societatea, UPS continuă să își extindă ofertele de livrare sustenabilă, și își sprijină clienții să măsoare, să atenueze și să controleze impactul pe care acțiunile lor îl exercită asupra mediului:

  • Analiza impactului de carbon: UPS  poate calcula câte tone metrice de gaze de seră sunt emise în urma transporturilor clienților și îi ajută pe aceștia să optimizeze serviciile logistice.
  • UPS My Choice® și UPS Smart Pickup®: Peste 9 milioane de clienți americani s-au înregistrat online pentru serviciul UPS My Choice și peste 100.000 s-au înregistrat pentru UPS Smart Pickup. Aceste servicii online ajustează datele de livrare și de colectare a coletelor, pentru a evită kilometri de condus și gaze de seră emanate, asociate cu încercări nereușite de livrare.
  • Livrare neutră de carbon: Livrarea neutră de carbon de la UPS le permite clienților, simplu și eficient din punct de vedere al costurilor, să compenseze emisiile de carbon generate în urma livrărilor de colete, documente, mărfuri cargo. Metodologia de calcul a amprentei de carbon a UPS este certificată de The CarbonNeutral Company și verificată de Société Générale de Surveillance (SGS). Modalitățile de compensare includ plantarea de pomi și proiecte de captare de biometan, care oferă beneficii directe mediului.

 

7,5 milioane de dolari, în scopuri umanitare

UPS oferă sprijin financiar pentru sute de organizații non-profit care se implică în comunități, ajutându-le să devină mai sigure, mai conștiente în ceea ce privește problemele de mediu și mai pregătite în eventualitatea unor calamități. În 2013, donațiile în natură și cash oferite de UPS în scopuri umanitare au atins   7,5 milioane de dolari, însemnând 250 de transporturi umanitare în 46 de țări:

  • Angajamentul de a oferi fonduri de 1 milion de dolari pentru a ajuta comunitățile din Filipine afectate de uraganul Typhoon Haiyan (noiembrie 2013) și donații de 6.800 de kilograme de medicamente și echipamente medicale, precum și 20.000 de prelate pentru acoperișurile caselor devastate.
  • Peste 390.000 de kilograme de mâncare, provizii și haine de iarnă detinate refugiaților sirieni au fost transportate, incluzând un zbor dedicat UPS care a transportat în Irak 99.000 de kilograme de ajutoare (hrană, apă, truse medicale și sanitare), pentru copiii și familiie evacuate.
  • Îmbunătățirea soluțiilor de ținere sub control a proviziilor în cea mai mare tabără de refugiați din Dadaab, Kenya.
  • Susținere pentru victimele uraganului Sandy pentru a-și reveni economic și a-și reconstrui casele în 2013, cu ajutoare în bani și natură de 1,75 milioane de dolari.
  • Doanții de 460.000 de dolari cu scopul conștientizării în rândul micilor intreprizători din Istanbul cu privire la riscurile pe care le implică dezastrele naturale, cum să le preîntâmpine și cum să reacționeze.

Informații suplimentare și modalități de a fi la curent cu acțiunile UPS sunt disponibile pe http://www.pressroom.ups.com.

Despre UPS

UPS (NYSE: UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluții, pentru transportul de colete mici și mărfuri cargo; facilitarea comerțului exterior și folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, UPS deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. Mai multe informații despre UPS puteți găsi online la adresa www.ups.com și pe blogul companiei la adresa blog.ups.com. Pentru a afla știri și informații direct de la companie, accesați pressroom.ups.com/RSS.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.