Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

22 septembrie este Ziua Mondială LMC – Leucemie Mieloidă Cronică

0

În fiecare an, în data de 22 septembrie, comunitatea globală a pacienților cu Leucemie Mieloidă Cronică (LMC) marchează Ziua Mondială LMC – o inițiativă a organizațiilor de pacienți din întreaga lume lansată în 2008, care-și propune transmiterea de mesaje de solidaritate celor afectați de această boală, în speranța îmbunătățirii accesului la diagnostic și tratament.

Ce este LMC?

Leucemia Mieloidă Cronică este o formă rară de cancer care afectează celulele sângelui. Acum mai mulți ani, LMC era considerată o boală letală pentru majoritatea pacienților. Astăzi, dacă pacienții sunt diagnosticați la timp și tratați corect, aceștia pot avea o speranță de viață similară cu a populației generale.

De ce este nevoie de o Zi Mondială LMC?

În fiecare an, pe 22 septembrie, pacienții cu leucemie mieloidă cronică (LMC) din întreaga lume se reunesc pentru a sensibiliza publicul larg, decidenții și profesioniștii din domeniul medical cu privire la nevoile acestora. Din nefericire, există încă o lipsă gravă de acces la tratamentele standard și la instrumentele de monitorizare pentru pacienții cu LMC în multe țări din întreaga lume.

Despre LMC:

  • Data de 22 septembrie nu a fost aleasă întâmplător, deoarece 22/9 reprezintă mutația genetică a cromozomilor 9 și 22, care conduce la o creștere necontrolată a celulelor albe din sânge;
  • În România trăiesc peste 1600 de pacienți cu LMC în tratament;
  • De câțiva ani, nu mai există liste de așteptare pentru tratament;
  • LMC reprezintă aproximativ 20% din leucemiile la adulți;
  • Incidenţa este de 1,6 cazuri noi/an la 100.000 adulţi, LMC fiind considerată boală rară;
  • Vârsta medie la diagnosticare este de 53 ani.

Septembrie este luna conștientizării cancerului de sânge, iar Takeda dorește să marcheze această perioadă prin implicarea activă în mai multe activități și evenimente în acest sens. Inclusiv la nivel intern, desfășurăm o campanie prin care angajații Takeda poartă în fiecare miercuri din septembrie haine sau însemne de culoare roșie. În cadrul acestei luni, ziua de 22 este dedicată Leucemiei Mieloide Cronice, una dintre bolile rare pentru care Takeda depune eforturi considerabile în ceea ce privește conștientizarea și informarea. De asemenea, suntem alături de comunitatea pacienților pe perioada acestei luni dedicate patologiilor sângelui”, a afirmat Cristina Barbu, Country Head Takeda România.

Takeda este o companie bio-farmaceutică globală cu o istorie remarcabilă de 240 de ani de activitate în slujba pacienților de pretutindeni. În toată istoria sa, Takeda a acționat în linie cu valorile sale fondatoare – integritate, echitate, dreptate și perseverență (Takeda-ism). Takeda își propune să-și îndeplinească obiectivele prin luarea deciziilor în funcție de 4 priorități: pacientul – plasarea pacientului în centrul tuturor acțiunilor, încrederea – câștigarea încrederii societății, reputația – consolidarea reputației și promovarea și dezvoltarea portofoliului companiei. Cele 4 priorități sunt parte a procesului de decizie și a acțiunilor pe care Takeda le întreprinde, pentru a-și onora angajamentul față de calitatea produselor și serviciilor sale și pentru a face lucrul corect de fiecare dată. Pentru mai multe informații, vizitați https://www.takeda.com

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.