20 000 de dolari pentru cine vrea să schimbe faţa oraşului!

1

Pepsi Refresh România: 20 000 de dolari pentru cine vrea să schimbe faţa oraşului!

Dobro, Cristina Bazavan şi Cabral vor alege ideea care primeşte premiul cel mare.

Începând din data de 22 septembrie şi până pe 19 noiembrie, Pepsi organizează cea mai amplă competiție naţională de proiecte creative pe Facebook, sub umbrela Refresh Your World. Sunt invitați să participe toți cei care au curajul să privească lucrurile altfel şi îndrăznesc să o arate şi altora.

Pepsi oferă  20,000 de dolari pentru marea temă a competiției: Dă un refresh vieții urbane! Acum e momentul ca tinerii care şi-au dorit întotdeauna să schimbe ceva în jurul lor să-şi pună creativitatea la contribuţie şi să dea un REFRESH vieţii lor urbane. Ideile de refresh nu trebuie să salveze lumea, ci doar să îi reprezinte, să fie creative şi să prindă bine şi altora din jur.

Celor care poate vor să transforme terenul viran de lângă casă în grădină japoneză, să facă o discotecă în pasaj sau o plajă în parcare, Pepsi le dă ocazia să își înscrie ideile în competiția Pepsi Refresh Romania. Cea mai neconvențională și de impact idee de reîmprospătat lumea din jur se premiază cu 20,000 de dolari pentru a fi pusă în aplicare.

Participanții trebuie să intre pe aplicația special creată pe pagina de facebook a Pepsi România – www.facebook.com/PepsiRomania – să își înscrie și argumenteze ideea (în perioada 22 septembrie – 19 octombrie) și să strângă cât mai multe voturi (între 20 octombrie și 2 noiembrie). Timp de o lună, proiectele înscrise vor fi votate,  criticate sau aclamate şi selectate pentru marea  finală, unde se vor califica cele mai creative şi de impact zece idei.

Şi, pentru că un asemenea premiu are nevoie de un juriu pe măsură, propunerile primilor zece clasați vor fi evaluate de persoane care îndrăznesc să fie altfel în fiecare zi: Mihai Dobrovolschi,  Cristina Bazavan și Cabral Ibacka vor fi cei care vor alege  ideea care merită cu adevărat să prindă viață.

Tinerii participanţi pot acum să îşi prezinte ideile neconvenţionale  publicului şi unui juriu valoros.  Dar mai ales, acum au ocazia să schimbe ceva ce voiau de mult.

“Suntem încrezători ca Pepsi va reuşi şi de această dată să inoveze modelul de implicare activă a consumatorilor în mediul online şi în acelaşi timp sperăm ca tinerii români vor reuşi să dea măsura întregii lor creativităţi în cadrul platformei pe care noi o lansăm astăzi. Românii sunt inventivi prin natura lor, şi curajoşi deopotrivă. Proiectul Pepsi Refresh România reprezintă scena de care ei aveau nevoie pentru a-şi expune creativitatea şi originalitatea. Succes tuturor şi ne vedem la Marea finală!” – a declarat Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager Carbonated Soft Drinks, PepsiCo România.

 

Despre PepsiCo

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile noastre principale – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate in industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi create pentru a satisface gusturile locale; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Un comentariu

  1. avatar

    Wow, cool! Frumos din partea celor de la Pepsi! Na, 20.000$ nu pica din cer in fiecare zi 🙂 Eu as investi banii astia in refacerea unui mic parc din orasul meu (Cluj) aflat in cartierul in care locuiesc.

Comentează