withOUT patterns @ IAȘI: scopul conferinței este de a ieși din tipare și de a da frâu liber imaginației și minții creative

0

Anul acesta, echipa PR OUTLooK a pregătit o ediție inedită, care va aduce un aer cald mexican asupra proiectului. De acest lucru se ocupă speaker-ul Joaquin Bonilla, director de creație la agenția Wunderman. Firea lui nonconformistă se pliază perfect pe tema proiectului din acest an, ’’The unconventional advertising”.

După cum îi spune și titlul ’’withOUT patterns”, scopul conferinței este de a ieși din tipare și de a da frâu liber imaginației și minții creative. Sfaturile și experiențele lui Joaquin vor fi de folos, venind cu o altă perspectivă, cu totul și cu totul diferită față de celalți ani.

Conferința va fi urmată de două workshop-uri la fel de nonconformiste, ce vor avea și o parte practică și interactivă. Primul dintre ele va avea ca temă Neuromarketing-ul și va fi susținut de Alina Ioana Petrea, digital project manager Grapefruit. Cel de-al doilea workshop se va învârti asupra publicității „Out of home” și va fi susținut de Adina Bădăluță, OOH specialist WINK.

Așadar, pe 22 martie, începând cu ora 10:00, la Casa Memorială „Vasile Pogor” va avea loc cea de-a VIII-a ediție PR OUTLooK prin intermediul căreia studenții vor avea contact cu o perspectivă nouă a publicității. Evenimentul va asigura asimilarea de noi informații, privind zona abordată și vor fi pregătite multe alte surprize.

Îți sugerăm să ieși și tu din tipare și să completezi formularul de înscriere: http://bit.ly/2FGacL2.

PRIME Iași este o organizaţie studenţeascǎ, nonguvernamentală, nonprofit, apolitică, bazată pe voluntariat, filială a PRIME România, membră ANOSR.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează