Vedetele au luat locul angajaților KFC pentru a sprijini campania World Vision, „Eu cum ajung la școală?”

1

 Cabral, Roxana Ciuhulescu, Andreea Ibacka si Madalina Draghici au servit,  preț de câteva ore,  clienții KFC

În cadrul unei acțiuni caritabile organizată ieri, 22 martie, de KFC România în parteneriat cu organizația neguvernamentală World Vision, Cabral, Andreea Ibacka, Roxana Ciuhulescu și Mădălina Drăghici au îmbrăcat uniforma KFC și au încurajat clienții restaurantului să sprijine campania „Eu cum ajung la școală?”. Campania adresează problema a peste 150 de copii din comuna Rebricea, județul Vaslui care, pentru a ajunge la școală, sunt nevoiți să meargă pe jos 10 kilometri. 

Acțiunea caritabilă s-a desfășurat în cadrul KFC Dorobanți și a avut ca scop stimularea strângerii de fonduri în vederea achiziționării unui microbuz școlar. Astfel, timp de două ore, cele patru vedete s-au implicat activ și au încurajat clienții restaurantului să ajute copiii din comuna Rebricea prin donații punctuale în valoare de 5 lei. În schimbul acestei sume, Cabral, Andreea Ibacka, Roxana Ciuhulescu și Mădălina Drăghici au oferit donatorilor câte un magnet inscripționat cu numele campaniei.

La finalul evenimentului, fiecare vedetă a oferit câte un autograf pe cămașa pe care a purtat-o, obiectele vestimentare urmând să fie licitate pe pagina de Facebook a World Vision Romania, iar banii strânși vor fi direcționați către campania „Eu cum ajung la școală?”.

„Multumim mult  celor patru vedete care s-au implicat astăzi cu drag în campanie și ne-au ajutat să fim mai aproape de atingerea obiectivului acesteia – achiziționarea  microbuzului școlar pentru cei 150 de copii. Prezența lor ne-a întărit credința că împreună putem schimba vieți în bine și ne-a demonstrat, încă o dată, că, indiferent de statutul social și poziția publică, oamenii dau dovadă de generozitate și sensibilitate, implicându-se cu tot sufletul  atunci când vine vorba de copii. Gestul lor ar trebui sa ne inspire pe toti, pentru ca depinde de fiecare dintre noi să aducem o schimbare în bine în viața acestor copii și a altora ca ei, care nu se pot bucura cu adevarat de copilăria lor.” – a declarat Adela Fundulea, Marketing Manager World Vision România.

Donațiile pentru campania „Eu cum ajung la școală?”, în cadrul restaurantelor KFC din toată țara, se mai pot face până la sfârșitul lunii martie.

Insa până la finalul lunii aprilie, cei care doresc să vină în ajutorul celor 150 de copii din comuna Rebricea, o pot face și altfel, donând:

  • 2 euro la numarul de SMS 879
  • 5 euro la 0900 900 090 sau 10 euro la 0900 900 092, numere de telefon disponibile în rețeaua Romtelecom

Totodată, se pot face donații și pe site-ul organizației, în sectiunea Microbuzul.

www.worldvision.ro

 

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie creştină, care pune în centrul activităţii sale nevoile pentru educaţie, sănătate, creştere spirituală ale copiilor. Ne concentrăm asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile din care aceştia fac parte, în special din mediul rural, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Acţionăm prin programe de dezvoltare, advocacy și intervenţie umanitară de urgenţă. 

 

World Vision România este o organizaţie parteneră a World Vision International, prezentă în peste 100 de ţări din întreaga lume.  Organizaţia World Vision desfăşoară de de 21 ani în România programe în peste 200 de comunităţi rurale din 8 judeţe. De-a lungul timpului am  oferit sprijin pentru mai mult de 50.000 de copii și 300.000 de adulți.

Având la bază valori creștine, lucrăm cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen. Prin activități de reintegrare familială, dezvoltare comunitară, proiecte medicale, programe de educație și dezvoltare economică, asistență umanitară în cazul situațiilor de urgență, încercăm să stimulăm o atitudine activă și implicarea în schimbarea condiției de sărăcie din România, având în centrul atenției bunăstarea copilului.  

Despre campania „Eu cum ajung la școală?”

• perioada de derulare: 7 decembrie 2011 – 30 aprilie 2012

Campania adresează problema a peste 150 de copii din comuna Rebricea, județul Vaslui, care merg pe jos, zilnic, peste 10 kilometri, pentru a ajunge la școală. Pornind de la acest aspect, principalul obiectiv al campaniei este strângerea de fonduri în vederea achiziționării unui microbuz  care să asigure transportul celor 150 de copii la școală. Totodată, prin această campanie, World Vision România dorește să atragă atenția românilor asupra lipsei accesului la educație pentru copiii defavorizati din mediul rural  şi să îi mobilizeze să ia atitudine în vederea îmbunătăţirii condiţiilor sociale şi de educaţie ale acestor copii.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.