PR Tea de Iași – ediția a XV – a

0

PRIME Iași organizează și în această primăvară proiectul PR Tea de Iași care a ajuns la ediția cu numărul XV. Acest proiect presupune o întâlnire informală între studenți și un specialist din domeniul publicității și relațiilor publice, într-un ambient plăcut și prietenos, la care se adaugă un ceai răcoros cu arome de PR.

afis-parteneri-media

Una dintre surprizele acestei ediții a proiectului PR Tea de Iași este schimbarea locației – Bistrothèque (parter Moldova Business Center) – ce ne oferă avantajul unui număr mai mare de locuri, având astfel oportunitatea de a beneficia de mai mulți participanți.

Din îmbinarea a trei arome ce se regăsesc aproape în orice text publicitar, în copywriting: manipulare, persuasiune și seducție, a rezultat tema acestei ediții, Maniperseduction. Ceea ce vrem noi este ca, după eveniment, participanții să plece acasă cu un bagaj de cunoștințe noi în legătură cu cele trei dimensiuni luate în discuție, referitoare la textele publicitare și la munca unui copywriter.

Nu în ultimul rând trebuie să vă mai spunem și cine va fi invitatul acestei ediții PR Tea de Iași: Gabriel Brănescu. Fiind deja o personalitate în domeniu, acesta a intrat în lumea publicității în urmă cu 13 ani. Profesor la Academia de Teatru și Film din București, el își împarte timpul între agenția de publicitate pe care a înființat-o, Eikon7, și diversele proiecte în care este implicat ca producător, scenarist și regizor de film.

Nu mai rămâne decât să vă înscrieți pentru a participa, formularul poate fi găsit pe pagina de Facebook PR Tea de Iași. Vă așteptăm miercuri, 18 mai, începând cu ora 17:00, la Bistrothèque, pentru a savura împreună un ceai cu arome de PR răcoroase, tptul pentru a desluși tainele temei acestei ediții.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează