Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Mai mult gust, mai multă savoare la Roman și Medgidia

0

 

Proiectul european „Mai mult gust, mai multă savoare” la începutul unui nou an de implementare

 În această săptămână a fost demarat al doilea an de implementare în România a proiectului european „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile desfășurat sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”, cu o nouă serie de intervenții directe, dedicate promovării și încurajării consumului de fructe și legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate. Peste 700 de beneficiari: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate din orașele Roman și Medgidia vor lua parte la 9 sesiuni lunare de informare și de gătit.

Pe parcursul celui de al doilea an, vor fi implementate metodologiile aplicate în prima etapă a proiectului potrivit cărora toți beneficiarii implicați vor primi fructe și legume proaspete și variate pe care vor învăța să le pregătească. Medici dieteticieni vor prezenta beneficiile consumului acestora pentru sănătate, iar participanții vor avea acces la un număr semnificativ de rețete tipărite pentru acasă.

Rezultatele măsurabile ale primului an de implementare au permis continuarea proiectului în România. Împreună cu partenerii noștri europeni, cele 20 de organizații non-profit cu care colaborăm, și alături de primării, îi vom invita pe beneficiari să pregătească și să deguste rețete pe bază de fructe și legume proaspete, încurajându-i astfel să crească consumul zilnic al acestei categorii de alimente”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

 

Proiectul, o iniţiativă a Comisiei Europene, Direcţia Generală Sănătate şi Consumatori (DG SANCO), este dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications. Proiectul este coordonat de către compania Babel Strategy & Communications, fiind implementat în comunitățile din alte 2 țări: Bulgaria şi Slovacia.

Afis Mai mult gust, mai multa savoare 

 

Despre PRAIS Corporate Communications

PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanţă specializată în comunicare integrată şi PR, înfiinţată în 1996, câştigătoare a International Public Relations – IPRA „Golden World Award” şi Grand Prize în anul 1999, la Tokyo, pentru cel mai bun program având ca temă educarea tinerei generaţii pentru o nutriţie sănătoasă. Echipa de consultanţi PRAIS asistă cu dedicație, de peste 18 ani, importante companii multinaţionale şi asociaţii industriale din România sau de peste hotare.

PRAIS Corporate Communications a iniţiat şi implementat peste 2.500 de campanii, evenimente corporative şi de brand. Auditul comunicării interne, strategii anuale de comunicare internă şi externă, relaţia cu media, brand PR, comunicarea financiară şi de criză, social media, animarea forţelor de vânzare şi cursurile de comunicare sunt doar câteva dintre serviciile oferite de PRAIS.

Fidelă culturii sale, PRAIS Corporate Communications a înfiinţat acum 10 ani Fundaţia PRAIS în cadrul căreia a dezvoltat 15 proiecte naţionale de CSR şi de marketing social dedicate unor cauze sociale majore, care au angrenat milioane de beneficiari, având ca obiective accesul la educaţie, informare şi cultură, promovarea stilului de viaţă sănătos, grija faţă de natură şi protecţia mediului –  modesta sa contribuţie la crearea unui alt fel de progres.

Vizitează www.prais.ro

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.