IASUL se menține în circuitul CAPITALELOR MODEI

1

Pe parcursul a trei zile, designeri consacrati si tinere valori din Olanda, Cehia, Italia, Marea Britanie, Rep. Moldova si Romania au prezentat la Iasi – Kasta Morrely Fashion Week, in premiera, ultimele tendinte in moda.

Cea de-a doua seara Kasta Morrely Fashion Week a inceput din nou in aplauzele publicului cu un moment de Teatru de moda® al Programului de pregatire pentru inalta societate KASTA MORRELY KIDS. Copiii pregatiti la nivelul standardului ocupatiei de manechin prin stralucirea lor au pus intr-o valoare sublima tehnicile de prezentare atat de admirate si invidiate ale manechinului de podium.

Ca si la prima editie Kasta Morrely Fashion Week, Iasul a fost si in a doua seara o destinatie a circuitului capitalelor modei. Sosita de la Monte Carlo Fashion Week, designerul TINA ARENA din ITALIA a prezentat in premiera internationala colectia „Iride”, ce a cuprins intr-o forma fascinanta rochii de mireasa in culori aparte.

KMFW iunie 2016 Betty Ice by Moreliana (4)
Seara a continuat cu o prezentare BETTY ICE by MORELIANA. Partenerul principal al festivalului s-a bucurat de o prezentare de exceptie a noii game luxury de inghetata. Colectia Kasta Morrely “Moreliana” a fascinat publicul si prin cupele pline de inghetata ce simbolizau noua gama luxury a Brandului Betty Ice, prezentate elegant si distins de frumoasele manechine Kasta Morrely.

Singurul producator roman care detine licenta de a produce hainute Disney, atelierul de creatie vestimentara pentru copii NAN BY DANINA LINE, a prezentat spre fascinatia spectatorilor, tinutele superbe pentru copii prezentate cu talent de mini manchinele Kasta Morrely Kids.

Pentru prima data pe scena unui festival international, BEST CLOTHING UK si-a prezentat tendintele modei de sezon printr-o colectie inspirata din natura, intitulata original ”Harmony”.

Talentatul designer LIANA SZILAGYI din Satu Mare a prezentat si ea in premiera pe podiumul Kasta Morrely Fashion Week colectia “19 Shades of Diva”. Aceasta colectie, din spusele designerului, este inspirata de femeia urbana, care isi alege imbracamintea in functie de starea de spirit si evenimentele la care participa.
Si anul acesta pe podiumul Kasta Morrely Fashion Week a fost prezent brandul SEROUSSI. Acesta a prezentat colectia sa de vara pentru barbati compusa din costume clasice, moderne, combinatii inteligente de casual si / sau ceremonie, ca de obicei exceland cu materialele de cea mai fina calitate. Motto-ul brandului “For Perfect Fit and Quality” semnifica angajamentul total pentru excelenta in calitate si garanteaza un fit perfect pentru o gama larga de marimi masculine.

O imagine proaspata in industria modei a reprezentat-o IE CIOCARLIE din Iasi. Aceasta tanara firma si-a prezentat tinutele vestimentare pline de simbolistica tricolorului romanesc, a culorilor bisericesti si rochiilor traditionale de mireasa.

Incheierea celei de-a doua seri a festivalului, s-a bucurat de prezentarea profesionista a brandului ELEGANCE MODA. Acesta a prezentat pe superbele manechine Kasta Morrely o colectie pentru sezonul de vara adaptata la tendintele pietei. Elegance Moda din Falticeni, jud. Suceava, este importator pentru unele din cele mai importante branduri de rochii de ocazie, mirese si costume barbatesti din Italia, precum: Magnani Atelier, Le Spose di Chiara, Carlo Pignatelli, La Sposa Chic s.a.

Si in a doua seara a festivalului Kasta Morrely Fashion Week organizatorii , prin calitatea reprezentatiilor de pe podium, si-au indeplinit nobilul scop de promovare a importantei industriilor creative, voluntariatului cultural si cetateniei active.

Organizator: Asociatia Kasta Morrely
Partener principal: Primaria Municipiului Iasi, Sponsor oficial: Betty Ice
Official fashion photographer: Marooni
www.kastamorrelyfashionweek.com

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Un comentariu

  1. avatar

    Bravooo! am inceput sa promovam panaramele de la ie ciocarlie.

    Umbla cu barbati insurati si reprezinta tricolorul romanesc ,a culorilor bisericesti.

    Bravooo !!!!!!!!!!

Comentează