Iaşi, lider după prima etapă a campaniei „Expediţia Verde”

0

  • După prima din cele patru săptămâni ale campaniei Renault Expediţia Verde, Marius Sescu a reusit să fie cel mai activ şi mai popular blogger eco al proiectului
  • Cel mai economic concurent al primei etape Expediţia Verde este Ovidiu Eftimie, al doilea plasat în clasament, care a reuşit să indexe parcurile din orasul său cu un consum total de motorină de numai 4,9 litri/100 km în ciclu exclusiv urban
  • Expediţia Verde intră astăzi în a doua săptămână, perioadă în care cei patru bloggeri vor indexa toate elementele eco din Iaşi, Brasov, Timişoara si Bucureşti.

––

Oraşul Iaşi este liderul primei etape a campaniei Expediţia Verde, o iniţiativă integrată în platforma Renault Eco2, mulţumită punctajului realizat în prima săptămână de bloggerul Marius Sescu. Acesta este urmat în clasamentul expediţiei de Ovidiu Eftimie (Braşov), Andrei Crivăţ (Timişoara) şi Cristi “Chinezu” Birta (Bucureşti).

În prima săptămână a campaniei Expediţia Verde, bloggerii implicaţi au explorat parcurile şi spaţiile verzi amenajate din cele patru oraşe incluse în competiţie şi au atras alături de ei 685 de susţinători. Având ca partener un Renault Clio cu un motor 1,5 dCi 75 CP şi cu un consum mai mic de 4,5L/100 km (ciclu mixt), un model care respectă standardele Eco 2, cei patru au reuşit să indexeze un total de 67 parcuri în Iaşi, Braşov, Timişoara şi Bucureşti. Pentru a avea un consum de carburant cât mai mic, participanţii au aplicat în trafic lucrurile învăţate în cadrul lecţiilor de eco-driving primite din partea Renault. Lista completă a parcurilor descoperite şi indexate este disponibilă pe site-ul www.expeditia-verde.ro.

Marius Sescu a reuşit să plaseze Iaşiul pe primul loc pe podiumul primei etape a competiției, graţie numărului impresionant de parcuri identificate (30 de parcuri) dar şi a celor 201 de susţinători care i s-au alăturat în proiectul Renault.
Ovidiu Eftimie, reprezentant al Braşovului şi al doilea clasat după prima săptămână a campaniei Expediţia Verde, şi-a început călătoria eco la Parcul Sportiv Braşov, iar de-a lungul drumului său a reperat si indexat 13 parcuri, cu un consum total de motorină de numai 4,9 litri/100 km în ciclu exclusiv urban si a reuşit sa atragă 180 de susţinători.
Andrei Crivăţ (Timişoara) încheie podiumul clasamentului provizoriu, cu 14 parcuri indexate şi 100 de susţinători. Cristi „Chinezu” Birta (Bucureşti) aşteaptă cu nerăbdare cea de-a doua etapă a proiectului, una în care poate părăsi ultimul loc al clasamentului dacă va găsi în capitală cât mai multe centre de reciclare, parcări de biciclete sau panouri solare.

A doua săptămână a campaniei Renault Expediţia Verde (20 – 26 iunie) presupune identificarea tuturor elementelor eco din oraşele Iaşi, Braşov, Timişoara şi Bucureşti. Susținătorii celor 4 bloggeri pot influenţa clasamentul final al campaniei accesând site-ului www.expeditia-verde.ro și oferind indicii utile concurentului preferat. Cei patru bloggeri vor oferi premii eco la finalul fiecărei etape celor mai activi fani.

În perioada 27 iunie – 3 iulie, participanţii la Expediţia Verde se vor alătura partenerilor campaniei Let’s Do It, Romania! Încercând să atragă cât mai mulți susținători, bloggerii se vor implica efectiv în cartarea zonelor din preajma celor patru oraşe.
În timpul ultimei probe, care se va desfăşura în perioada 4 – 10 iulie, cei patru bloggeri vor porni în cea mai mare expediţie eco a anului. La bordul automobilelor Renault Clio, Marius Sescu, Ovidiu Eftimie, Andrei Crivăţ şi Cristi “Chinezu” Birta vor porni într-un eco-tur al României, oprindu-se în orașele concurente pentru a face fața unor noi provocări dezvăluite prin intermediul unui “eco quest”. La final, câştigătorul competiției Expediţia Verde va fi desemnat cel care a acumulat cele mai multe puncte de-a lungul celor patru etape și va câștiga o excursie în Franța, pentru a vizita uzina Meubeuge, unde se produce unul dintre modelele electrice Renault.

Susţinătorii îşi pot ajuta favoriţii de-a lungul întregii campanii accesând www.expeditia-verde.ro sau www.facebook.com/expeditia.verde.

Despre platforma Renault Eco 2
În anul 2007, Renault a lansat semnătura Renault Eco2. Astfel, a fost anunţat public angajamentul său pentru dezvoltarea și comercializarea de vehicule ecologice şi economice. Un vehicul Renault este Eco2 dacă îndeplineşte trei criterii simultane: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat într-o uzină certificată ISO 14001 și este valorificabil în proporţie de până la 95% la finalul vieţii acestuia și cel puţin 5% din masa plastică totală a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate conţine între 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează