Iași: Femei de Afaceri cu Stil, Ediția a VII-a

0

Sâmbătă, 10 decembrie 2016, între orele 09:00 și 16:00, JCI Iași vă invită la a șaptea ediție Femei de Afaceri cu Stil la Sala Mozart din cadrul Palas Iași.

Evenimentul Femei de Afaceri cu Stil, câștigător în 2014 și 2015 a premiului JCI Best Development Economic Program,  își propune să contribuie la dezvoltarea  mediului  de  afaceri  feminin și  să  creeze  o comunitate  dinamică  de  femei  cu iniţiativă.

În toți cei șapte ani de organizare, evenimentul a reunit nume de referință din  antreprenoriatul  feminin  din  România,  profesioniste  din  diverse  arii, reprezentante  care  întruchipează  conceptul  de  „femei  de  succes  în România”.

cover-femei-de-afaceri-cu-stil-2016

Evenimentul se va derula sub forma unor sesiuni interactive. Păstrând tradiția ediţiilor anterioare, conferinţa va dezvolta teme precum antreprenoriat feminin, dezvoltare personală, branding personal, evoluție în carieră, dezvoltarea afacerii, spiritualitate, fashion, stil, atitudine și ținută în afaceri.

Speakeri

Angela Aciobăniței este co-fondator și facilitator Creatoria, loc de joacă și educație non-formală unde copiii și adulții se pot bucura exclusiv de seturi de construcție LEGOTM . Brandul Creatoria a fost lansat în octombrie 2015, iar la atelierele și evenimentele organizate au participat deja peste 5.000 de copii și adulți. Printre proiectele derulate cu succes prin Creatoria se numără: LEGO Town în Iași, Botoșani și Suceava; LEGO Science Week; Tehnobrick – ateliere de inginerie și robotică pentru elevi; macheta din piese LEGO a aeroportului Internațional Iași; Fun Friday – sesiuni de teambuilding cu LEGO pentru companii și ONG-uri.

Angela a lucrat în ultimii ani ca responsabil de comunicare în diferite proiecte, inițiative antreprenoriale și companii. Împreună cu echipa Outdoor 360 Angela se ocupă de organizarea și implementarea de workshopuri, traininguri, teambuildinguri pentru tineri, ONG-uri, companii de IT folosind în principal metode non-formale de lucru, inclusiv outdoor.

Datorită activităților derulate în ultimii 3 ani prin asociația Synergy, Angela participă, organizează și facilitează traininguri internaționale de educație non-formală pentru tineret în domeniile media, outdoor, viață sănătoasă, dezvoltare personală.

Momentan duce o viață activă, practică alergare, slackline, escaladă și urcă pe munți ori de câte ori are ocazia. În viața personală și profesională se ghidează după motto-ul: Învață. Aplică. Dă mai departe.

 

Mihaela Feodorof este unul dintre acei oameni care iubește ceea ce face. A lucrat 16 ani în BRD – Groupe Societe Generale, ca Director de Resurse Umane, unde a coordonat echipa de recrutare, acoperind un volum de peste 6.500 de noi angajări. A asigurat gestiunea talentelor timp de cinci ani și a implementat primul sistem de consultanță internă de resurse umane. In paralel, a reprezentat imaginea de angajator în mediul studențesc și profesional din țară și străinătate, a creat programe destinate tinerilor cu potențial înalt de dezvoltare, resurse care au asigurat planul de succesiune al băncii.

Acum, numele Mihaelei este direct legat de Yourway Life & Career Counseling, companie pe care a înființat-o cu 7 ani în urmă și care acoperă două direcții de business: una care oferă servicii de evaluare și consiliere pentru studenți/ONG-uri/ asociații studențești, elevi și copii (începând cu vârsta de 2,5 ani), reunite sub brandul Yourway, și cea de-a doua care se adresează companiilor, oamenilor de business și leaderilor, specializată în servicii de business consulting și executive coaching, Performanceway.

Toate acțiunile și proiectele pe care le-a derulat pentru adolescenți și/sau studenți au fost motivate și de statutul de părinte al Mihaelei. Ea însăși mamă a 3 băieți în perioada adolescenței, știe care sunt pragurile și perioadele critice specifice acestei vârste. Așadar, teoria s-a întâlnit în mod armonios cu practica.

Yourway Life & Career Counseling s-a clădit pe câteva valori fundamentale, care au motivat activitatea de-a lungul acestor ani: strategie personală, curaj, echilibru, autenticitate și maximizarea rezultatelor. Yourway Life & Career Counseling este mai mult decât un business care oferă servicii de dezvoltare profesională și personală, este suma eforturilor unui grup de oameni dedicați care au același obiectiv și împărtășesc aceleași valori.

După primii 5 ani de activitate, Mihaela a adunat eseurile și opiniile apărute în presă într-un volum apărut la editura Tandem, cu titlul “O să mori de foame”.

Programele pe care le-a urmat (IBR & Chartered Institute of London, Banking management and marketing, ASEBUSS – HR Management, ERUDIO Leadership) și certificarile pe care le-a obținut de-a lungul anilor (HART, HOGAN Assessment Certificate, Performance Consultants International – Certificate for Professional Development, Executive Coaching for Performance and Purpose in Organizations) au ajutat-o pe Mihaela să-și construiască un business de succes și să-și găsească împlinirea în reușita celor de care a fost alături în procesul de dezvoltare profesională dar și personală.

Georgiana Dragomir a a devenit Managing Director la Grapefruit la începutul acestui an. A venit ca o schimbare naturală, după 8 ani de rezultate livrate în companie și către clienți. Motto-ul ei de Managing Director este inovație, performanță și satisfacția clientului. Această strategie a adus în Grapefruit o creștere sustenabilă, clienți noi, precum și eficiență și eficacitate în echipă.

Are 33 de ani, doi băieți și un soț antreprenor. Datorită background-ului ei în advertising și digital, coordonează de asemenea aria de Marketing în cele două business-uri de familie, o clinică dentară și o seră de legume.

„Mă descopăr în permanență, și învăț câte ceva nou în fiecare zi. Vreau să fac lucrurile diferit și încurajez această atitudine în mine, în familia mea, în compania pe care o conduc și de ce nu în România. În ultimii ani, am ajuns la concluzia că timpul este prețios și nu mai vreau să îl irosesc. Trebuie să acționez acum, pentru a-i ajuta pe oameni să facă lucrurile mai eficient și să-și îmbunătățească calitatea vieții.”

Roxana Magopet – Marketing & PR Manager al companiei de curierat lider de piață, FAN Courier, mamă full time și un veritabil Capricorn : organizată, perfecționistă, ambițioasă, încăpățânată.

Din punct de vedere profesional, m-am alăturat echipei în anul 2005, cu o poziție entry-level ca dispecer, apoi după un scurt popas în Departamentul Vânzări, am început activitatea în cel de Marketing, învățând din mers. Începând cu anul 2009  coordonez managementul de brand și comunicare, PR , strategia de marketing și campaniile desfășurate, precum și organizarea evenimentelor companiei. Serviciile dezvoltate de FAN Courier sunt menite să susțină afacerile clienților săi,  pentru a simplifica viața consumatorilor și să păstreze țara în mișcare; acesta este mesajul transmis prin intermediul inițiativelor noastre de comunicare.

Timp de 11 ani am crescut, am învățat si m-am dezvoltat  alături de companie, astfel încât îmi este greu să mă văd în afara universului FAN. 2016 a fost un an al schimbărilor, un an în care am învățat multe lecții importante, pe care daca l-aș caracteriza într-o singură frază, atunci ar fi aceasta : “călătorește suficient de departe și te vei găsi pe tine”

Taxa de participare: 75 de lei.

Înscrieri: goo.gl/EYNWFK

Ia-ți atitudinea de cucerit lumea și vino să cunoști și alte doamne elegante în gândire și în fapte!

Pentru a fi la curent cu toate noutățile, te invităm să ne urmărești și pe

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează